|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
så romantisk da.. betyr kroppen hennes mye eller ?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 21:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| aniraC skrev: | så romantisk da.. betyr kroppen hennes mye eller ? |
En DEILIG kropp slik dama mi har btw  er for meg å regne som en "bonus" om man kan kalle det det.. IKKE viktig for min del ass.. Så lenge jeg synes hu ser tiltrekkende ut for meg er det ALT som teller
Crash
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg syntes det er litt viktig at mannen har bra kropp..typen min har jo vært 2 år i forshen..(1 i nord og 1 i kosovo).. så han har bra najs kropp 
|
Skrevet: Ons 01 Des 2004, 15:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
| aniraC skrev: | så romantisk da.. betyr kroppen hennes mye eller ? |
Altså... første gang jeg traff henne, betydde det jo litt for førsteinntrykket da,men når jeg ble kjent me henne, brydde jeg meg mindre om utseende, og mer om personligheten liksom... Så jeg er enig med Crash_O. Blir for meg også en bonus me digg kropp liksom. så da er vel jeg ganske heldig da 
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 06:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
*knis* første gang jeg har hørt en 16 åring si at personligheten er viktigst.. hører liksom på fettern og vennene hans på snart 17 år.. de gir blanke faen i personligheten så lenge dem har digg kropp og langt blondt hår (og gjerne noen år yngre da ) gutter altså 
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 10:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det er mye lettere å bli tiltrukket av noen som har en fin personlighet, da legger man mindre vekt på fysiske attributer.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 17:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

|
| aniraC skrev: | *knis* første gang jeg har hørt en 16 åring si at personligheten er viktigst.. hører liksom på fettern og vennene hans på snart 17 år.. de gir blanke faen i personligheten så lenge dem har digg kropp og langt blondt hår (og gjerne noen år yngre da ) gutter altså  |
hvis jeg bare skal ha noen rote me på en fest liksom, åsså ikke noe mer (ikke det at jeg gjør sånt da) så har utseende mest å si, mn kunne aldri hatt et forhold me en som er helt teit i hode... må da kunne føre en skikkelig samtale...
Jeg tror egentlig de fleste 16-17 åringer tenker sånn, men veldig få som tørr å innrømme det..
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 20:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Jeg tar meg i å tenke sånn selv noen ganger.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 22:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror da endel eldre gutter også tenker slik... Neppe bare noe tenåringer gjør, nei.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 23:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

|
| Glahn skrev: | | Jeg tror da endel eldre gutter også tenker slik... Neppe bare noe tenåringer gjør, nei. |
Var ikke det jeg mente, men jeg tror at flere 16-17 åringer ikke tørr å innrømme det pga status i vennegjengen og sånt... Jeg tror (korekt meg hvis det er feil) at når man blir eldre så er det mer ''godtatt'' å være sammen med en pga personligheten...
|
Skrevet: Fre 03 Des 2004, 09:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
ja jeg tror det samme faktisk. når man blir eldre er man mer ærlige når det kommer til plukking av damer/menn..
|
Skrevet: Fre 03 Des 2004, 14:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | | ja jeg tror det samme faktisk. når man blir eldre er man mer ærlige når det kommer til plukking av damer/menn.. |
Har alltid vært ærlig mot meg selv der jeg.. Fulgt hjertet.. ikke øynene.. må jo være tiltrekkende seff.. men jeg lar være å tenke over slikt rett og slett.. tenker mer på hva jeg føler
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 16 Des 2004, 16:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
sjeldent gutter sier sånn til kamerater? eller er det bare meg som har hørt galt ?
|
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 20:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | sjeldent gutter sier sånn til kamerater? eller er det bare meg som har hørt galt ? |
Gutter finner det ikke tilfredsstillende å snakke så mye om personligheten til / følelsene for dama tror jeg. Sånn er jeg selv litt oxo.. Mye mere livete å moro å prate overfladiske ting. Mindre komplisert og sensitivt det. Derav lettere og bedre.
Dype ting legger man på bordet når noe er galt ofte.. for å finne støtte hos gutta
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 20:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
tror typen min kjenner seg igjen der ja i hvertfall sånn jeg har fått inntrykket av..
|
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 20:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | tror typen min kjenner seg igjen der ja i hvertfall sånn jeg har fått inntrykket av.. |
tror nok de fleste gutter gjør det
(sikkert noen dames oxo)
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 21:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
ja det tror jeg.. man forteller jo alltid venninnene hvor kjekk og digg kropp han har.. det indre kommer ikke før lenge etterpå 
|
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 11:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | ja det tror jeg.. man forteller jo alltid venninnene hvor kjekk og digg kropp han har.. det indre kommer ikke før lenge etterpå  |
hehe.. akkurat
sku gjerne likt å være flue på veggen der ja..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 12:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg kan si at jeg engang smughørte litt på typen til venninnen min.. og der kom det kun ut det ytre av henne og hvor god hun var i senga.. han nevnte ikke et ord om hvor snill osv hun er..menmen.. begge kjønn er vel sånn.. men jo eldre vi blir, jo mer tydligere er vi på å forklare hvorfor akkurat man valgte den jenta/gutten..
|
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 12:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | | jeg kan si at jeg engang smughørte litt på typen til venninnen min.. og der kom det kun ut det ytre av henne og hvor god hun var i senga.. han nevnte ikke et ord om hvor snill osv hun er..menmen.. begge kjønn er vel sånn.. men jo eldre vi blir, jo mer tydligere er vi på å forklare hvorfor akkurat man valgte den jenta/gutten.. |
ja.. samme tror jeg .. man innser vel etterhvert hva som er viktig og hva man vil ha av trygghet i livet 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 12:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: