DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
galt å like ei jente som er 3 år yngre
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [45 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Det kan være kjekt å huske på at det er forskjell på å gjøre noe som er galt og noe som ikke er lurt.

InnleggSkrevet: Søn 05 Des 2004, 18:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Stuffminator!
Främling
Främling

Ble Medlem: 08 Des 2004
16 og 18 er fint Smile

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 23:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
sharee skrev:
Mange jenter er for usikre på seg selv til å si nei om gutter ber dem om sex. Dette gjelder mer og mer jo yngre man er.

Enig.. Dog der dette et tema man kan snu å vende på om man vil

LIVE AND LEARN lissom.. men .. noen ganger kan man angre vondt på at man var for tidlig ute.. Tror det kan være vanskelig å vite hva som er best for en selv senere i livet, når man er 13 år og har nettopp sluttet på barneskolen

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 10 Des 2004, 10:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
PzyNoaz
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Des 2004
Advarsel: Denne posten ble lengre enn planlagt!

Er det ikke noen andre her som har undret seg over det at vi lever i ett samfunn som ikke er i stand til å sørge for at våre barn er mentalt like modne som de er fysisk modne?
Jeg er liksom ikke så overrasket over at det bli så mye tenåringssex og tidlig debut når man er overlatt til seg selv med å finne ut hva i alle juletrenetter det er som skjer, og hvordan man skal reagere på alt dette. OG oppå dette her kommer et hyperaktivt hormonsystem.
Vi bruker de første seks årene av et barns liv til å lære det bruk av kroppen (spising, snakking, bevegelse, gjenkjening osv), så starter man med opptil 20 år med utdanning innen fag. (lese, skrive, regne og avarter av disse her).
Da jeg gikk på skolen hadde vi 4 x45 min med seksualundervisning i 4 klassen, med en lærer som syntes temaet var ubehagelig.
Jeg føler at det er en viss skjeivhet her..

Rundt 12 årsalderen starter en av de største omveltningene i de små kroppene.. og de er ikke mentalt klare til å ta i mot det.. Burde de ikke vært det?

Det jeg tror jeg egentlig tenker... Om Vi hadde vært mer mentalt klare til dette.. Hadde dette vært helt det samme temaet? JEg tror at om de hadde vært like mentalt modne som de er korppslig, så hadde de fleste skjønnt hva som skjer, og vært i stand til å ta ett vettugt valg.

Ikke misforstå meg.. Jeg er IKKE for en oppmykning av seksuell lavalder.
Jeg bare føler at endel av problematikken kunne vært bedre løst ved hjelp av bedre opplæring..

Hmm.. Samtidig.. Tanken på at min lillesøster på 15 skulle få seg en type på min alder (ca 30) byr meg litt imot. Tviler på at hun hadde hørt på mine meninger da...

Har forresten endel krav til en potensiell kjærest...
1. Hun må være gammel nok til at vi kan dra på byen sammen.
2. Får ho fortsatt ukepenger (Studielånet er ikke det samme), er ho for ung
3. bør være 22+, men mental modenhet kan kompensere.
4. Er ho hårløs nedentil.. bør det være som en følge av hårfjerning, ikke manglende hårvekst.. (denne reglen har vel muligens medisinske unntak)
5. Brystene forventes å ikke gradvis øke i størrelse. De skal være ferdig utvokst.
6. jeg er mann. Dette betyr hjernekapasiteten min er omvendt proposjonal med hormonnivået i blodet. Får du meg 100% tent, da er jeg ca neanderthal i hue. Da bør du lære deg metoder for å roe ned ("skru av") meg på. effektive metoder for dette oppgis ved forespørsel(metodene leveres med begrenset garanti. Garantien gjelder kun ved bruk på meg.

Huff.. Dette starta som slightly ontopic.. og gikk gradvis ut på viddene.. På tide med dusj og seng nå.. God natt folket.

InnleggSkrevet: Tor 16 Des 2004, 02:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
PzyNoaz skrev:
Advarsel: Denne posten ble lengre enn planlagt!

Er det ikke noen andre her som har undret seg over det at vi lever i ett samfunn som ikke er i stand til å sørge for at våre barn er mentalt like modne som de er fysisk modne?
Jeg er liksom ikke så overrasket over at det bli så mye tenåringssex og tidlig debut når man er overlatt til seg selv med å finne ut hva i alle juletrenetter det er som skjer, og hvordan man skal reagere på alt dette. OG oppå dette her kommer et hyperaktivt hormonsystem.
Vi bruker de første seks årene av et barns liv til å lære det bruk av kroppen (spising, snakking, bevegelse, gjenkjening osv), så starter man med opptil 20 år med utdanning innen fag. (lese, skrive, regne og avarter av disse her).
Da jeg gikk på skolen hadde vi 4 x45 min med seksualundervisning i 4 klassen, med en lærer som syntes temaet var ubehagelig.
Jeg føler at det er en viss skjeivhet her..

Rundt 12 årsalderen starter en av de største omveltningene i de små kroppene.. og de er ikke mentalt klare til å ta i mot det.. Burde de ikke vært det?

Det jeg tror jeg egentlig tenker... Om Vi hadde vært mer mentalt klare til dette.. Hadde dette vært helt det samme temaet? JEg tror at om de hadde vært like mentalt modne som de er korppslig, så hadde de fleste skjønnt hva som skjer, og vært i stand til å ta ett vettugt valg.

Ikke misforstå meg.. Jeg er IKKE for en oppmykning av seksuell lavalder.
Jeg bare føler at endel av problematikken kunne vært bedre løst ved hjelp av bedre opplæring..

Hmm.. Samtidig.. Tanken på at min lillesøster på 15 skulle få seg en type på min alder (ca 30) byr meg litt imot. Tviler på at hun hadde hørt på mine meninger da...

Har forresten endel krav til en potensiell kjærest...
1. Hun må være gammel nok til at vi kan dra på byen sammen.
2. Får ho fortsatt ukepenger (Studielånet er ikke det samme), er ho for ung
3. bør være 22+, men mental modenhet kan kompensere.
4. Er ho hårløs nedentil.. bør det være som en følge av hårfjerning, ikke manglende hårvekst.. (denne reglen har vel muligens medisinske unntak)
5. Brystene forventes å ikke gradvis øke i størrelse. De skal være ferdig utvokst.
6. jeg er mann. Dette betyr hjernekapasiteten min er omvendt proposjonal med hormonnivået i blodet. Får du meg 100% tent, da er jeg ca neanderthal i hue. Da bør du lære deg metoder for å roe ned ("skru av") meg på. effektive metoder for dette oppgis ved forespørsel(metodene leveres med begrenset garanti. Garantien gjelder kun ved bruk på meg.

Huff.. Dette starta som slightly ontopic.. og gikk gradvis ut på viddene.. På tide med dusj og seng nå.. God natt folket.

Kortere post følger:

ZzzzZzzZzzZZzzz

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 21:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [45 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet