|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Sex & drugs
Er det noen som pleier å bruke noe dop eller alkohol før samleie? har prøvd noen ganger med stor suksess, men mest for eksperimentering.
Mange kjærestepar jeg kjenner bruker ofte hasj eller alkohol først.. er det egentlig blitt vanlig?
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 06 Des 2004, 13:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Det kan nok skje at man har sex etter å ha drukket.. men vi drikker aldri for å være fulle når vi har sex.. og annet rusmiddel enn alkohol bruker vi aldri!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 06 Des 2004, 13:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
vanlig har det nok neppe blitt. Og siden det fortsatt bare er marginale deler av den norske befolknigen som er dumme nok til å bruke andre rusmidler enn alkohol så er det nok lite sannsynlig at så mange bruker narkotika til sex.
Forøvrig får jeg assosiasjoner til narkomane som prostituerer seg for å få penger til dop, og de tar vel ikke akkurat dop for å nyte mer, heller glemme/greie å gjennomføre uten at man egentlig vil?
|
Skrevet: Man 06 Des 2004, 16:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hrmf..har aldri hørt om par som tar hasj før sex? herregud så teit!!
(im against drugs..heh..) men jeg kan ærlig si at sexen er litt mer morsomere og kinkyere når vi begge har drukket litt.. man har mindre hemninger kanskje..
men ikke tro at jeg drikker meg drita hver gang jeg har sex:P er kun når vi har vært på fest og drukket i sosiale sammenhenger.. 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 06 Des 2004, 16:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Trodde sexen var berusende i seg selv, jeg...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 06 Des 2004, 20:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
haakoo skrev: | Og siden det fortsatt bare er marginale deler av den norske befolknigen som er dumme nok til å bruke andre rusmidler enn alkohol så er det nok lite sannsynlig at så mange bruker narkotika til sex.
|
Ekstremt provoserende uttalelse. Du tror tydeligvis at du er i en posisjon til å trekke paralleller mellom en persons valg av rusmidler og hans/hennes intelligens. Hvis dette er ment seriøst, vet jeg ærlig talt ikke hva du prøver å si. Hva tilsier at en som røyker hasj er dummere enn en som drikker vodka med sitronsmak? Hvis man studerer virkningene de to har på samfunnet ville man vel heller konkludere motsatt: det er smartere å ta seg en blås enn å hive innpå med alkohol. Men uansett, et sammenligningsgrunnlag uten målfeste.
Om det er vanlig å dope seg før sex vet jeg ingenting om, men jeg synes ikke det er mer eller mindre uintelligent å røyke hasj før sex enn å drikke før sex, begge er vel mindre ansvarsfullt enn å ikke innta noe rusmiddel før sex. Forøvrig er det vel opptil hver enkelt å bedømme hvilke virkemidler man vil ta i bruk for å forbedre/forverre sex-opplevelsen.
Å trekke paralleller til prostitusjon som du også gjør ser jeg ikke helt poenget med. Det er et klart skille mellom folk som er i en livssituasjon som driver dem til å dope seg for å komme seg gjennom hverdagen og de som inntar rusmidler for opplevelsens skyld. Dine assosiasjoner kan vel ikke skyldes annet enn intoleranse, så vidt jeg kan se. Alkohol, i dine øyne, er ikke forbundet med lidelser i samfunnet vårt? Hvorfor er det bare ulovlige rusmidler som gir deg disse assosiasjonene.. Kan ha noe med indoktrinering å gjøre, men jeg skal ikke trampe altfor hardt på egoet ditt.
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Man 06 Des 2004, 22:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
metaxa skrev: | Du tror tydeligvis at du er i en posisjon til å trekke paralleller mellom en persons valg av rusmidler og hans/hennes intelligens. Hvis dette er ment seriøst, vet jeg ærlig talt ikke hva du prøver å si. Hva tilsier at en som røyker hasj er dummere enn en som drikker vodka med sitronsmak? |
hmmm...du må jo være dum?? for det første, Hasj er ulovlig, og det er like mye narkotika som alle andre rusmidler, og ofte en inngangsport til sterkere saker. Dessuten viser forskning at det kan føre til psykoser senere i livet, at alkohol ikke er kjempe bra vet vi vel alle, men det er hvertfall ikke ulovlig, selv om man dreper noen hjerneceller. Folk som bruker narkotika trenger ikek være uintelligente, men de har definitivt tatt et mongo valg da, som de fleste angrer på etter hvert, og ikke kom her og si at jeg ikke vet hva narkotika er, for det har jeg hørt så jævlig mange ganger av fokk som forsvarer det!!!
år det kommer til hoved innlegget så har jeg ikke prøvd narkotika og sex, og jeg liker ikke og drikke og ha sex heller..hvertfall ikek hvis partneren har drukket...den kommer jo aldri opp, og jeg sovner gjerne..og det er jo ikke spess hyggelig
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 08:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
At alkohol er lovlig mens hasj ikke er det er kun en historisk tilfeldighet. Jeg forsvarer hverken bruk av alkohol eller bruk av narkotika, men jeg mener de er et individs fordømte rettighet å bruke det ene eller det andre. Hasj er ikke mer skadelig enn alkohol, det har jeg argumentert i andre tråder så jeg gidder ikke å gjenta meg selv. Men jeg må si det virker naivt av deg å argumentere på bakgrunn av hva som er lov og ikke lov. Du mener det man er smartere om man gjør noe som er lovlig men likevel skadelig for deg. Der mener jeg du er helt på jordet.
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 15:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Hold dere til tema. Ellers vil tråden bli splittet.
moderator HÃ¥kon
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 16:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
ja jøss, dere har jo ganske rett mange av dere. men lagde ikke en tråd om sex & drugs for å få pekefinger-kommentarer. mekk en annen tråd om vi skal diskutere det, men er oppriktig talt drittlei hele diskusjonen. Jeg forsvarer på ingen måte hasj på noen annen måte enn at jeg bruker noen ganger med noen venner av meg, og noen ganger før sex.
Når det kommer til hvorvidt det er farlig eller ei er både korttidsbruk og langtidsbruk av alkohol mye, mye farligere enn hasj. Men allikevel er det ikke der problemet ligger. Hasj er et stoff som påvirker deg etter hvilken sinnsstemning man er i. Det er to ganske teite begreper på virkningen: Stein og høy. Si ifra om jeg bør forklare de to begrepene nærmere.
Stein - deppa, Høy - glad. Uansett, hasj forsterker alt mye mer og er man for eksempel opphisset erotisk sett så gjør hasj nytelsen mange, mange ganger større for begge parter og den varer lenger. Som en liten avslutning må jeg si at jeg er 110 % sikker på at alkohol ville blitt sett på med like strenge øyne om det hadde vært "ulovlig" de siste 20 årene. Det er i normene og holdningene våre det ligger, for å bruke en klisjè deluxe.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 13 Des 2004, 18:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Du lurte på om det har blitt vanlig, og det bør du vel forstå at det ikke har blitt. Hvordan du ødelegger din egen kropp har vi lite med, men det er heldigvis få andre som gjør det.
|
Skrevet: Man 13 Des 2004, 18:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
haakoo skrev: | Du lurte på om det har blitt vanlig, og det bør du vel forstå at det ikke har blitt. Hvordan du ødelegger din egen kropp har vi lite med, men det er heldigvis få andre som gjør det. |
*klappe for haakoo* 
|
Skrevet: Man 13 Des 2004, 19:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Etter som vi har en stor rød bok kalt Norske Lover her i landet ser jeg det som urimelig at tråder som dette er tillatt.. Narkotika er ulovlig. Jeg vil helst ikke se slike tråder ass.. ingen tvinger meg til å lese de nei.. men jeg føler det blir feil å prate om det som om det er ok å bruke drugs. For det er det ikke. Trodde ikke DSGF var en SÅNN plass.. vurderer å trekke meg ut her..
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 08:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
DSGF har aldri ment og kommer ALDRI til å mene at narkotika er 'ok', eller for den saksskyld positivt.
Det er noen få mennesker i verden som er overbevist om at ingen ting er farlig, og at de er supermennesker som tåler alt. Jeg tror ikke DSGF noen gang kommer til å kaste folk ut pga narkotika eller snakk om det. Jeg tror heller ikke det er positivt å ha med i retningslinjenene for forumet at man ikke kan snakke om det på forumet. Da er det bedre at de som prøver å fremstille et positivt bilde av narkotika får masse poster mot seg og kanskje tar et hint.
|
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 11:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
haakoo skrev: | DSGF har aldri ment og kommer ALDRI til å mene at narkotika er 'ok', eller for den saksskyld positivt.
Det er noen få mennesker i verden som er overbevist om at ingen ting er farlig, og at de er supermennesker som tåler alt. Jeg tror ikke DSGF noen gang kommer til å kaste folk ut pga narkotika eller snakk om det. Jeg tror heller ikke det er positivt å ha med i retningslinjenene for forumet at man ikke kan snakke om det på forumet. Da er det bedre at de som prøver å fremstille et positivt bilde av narkotika får masse poster mot seg og kanskje tar et hint. |
Crash_O skrev: | Etter som vi har en stor rød bok kalt Norske Lover her i landet ser jeg det som urimelig at tråder som dette er tillatt.. Narkotika er ulovlig. Jeg vil helst ikke se slike tråder ass.. ingen tvinger meg til å lese de nei.. men jeg føler det blir feil å prate om det som om det er ok å bruke drugs. For det er det ikke. Trodde ikke DSGF var en SÅNN plass.. vurderer å trekke meg ut her.. |
I dette tilfelet er jeg enig med haakoo. Å sensurere meninger om narkotika går veldig i mot hva jeg alltid har trodd dsgf står for. Ikke at jeg har trodd at dsgf er for legalisering av narkotika, men at dsgf er et sted hvor folk (også de som ikke mener det samme som eller andre) kan får lov til å fremme sine meninger for debatt. Jeg synes at man er nødt til å akseptere og respektere (om ikke nødvendigvis like) at folk har meninger som avviker fra normalen (Det skulle vel bare mangle i "De Selverkleærte Gales Forbund"...), selv når de strider mot eksisterende norsk lov. Loven er ikke hellig, og loven kan også ta feil (uten at jeg tar stilling til om den gjør det i dette tilfellet), det er f.eks ikke så lenge siden homofili var ulovlig i Norge...
Så la fyren prate, men uttrykk gjerne din uenighet! Hvis du føler deg uvel med å diskutere enkelte temaer, så hold deg unna de diskusjonene som dreier seg om det. Hvis du ikke takler at disse diskusjonene finnes i det hele tatt, og føler at du må forlate dsgf av den grunn, så er det veldig synd, du har vært et morsomt bidrag til forumet. Men jeg kan ikke tenke meg at dsgf ville finne på å innføre sensur av den grunn. (I så fall er det andre som ville vurdert å forlate dette forumet. )
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 11:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Re: Sex & drugs
mathianus skrev: | Er det noen som pleier å bruke noe dop eller alkohol før samleie? har prøvd noen ganger med stor suksess, men mest for eksperimentering.
Mange kjærestepar jeg kjenner bruker ofte hasj eller alkohol først.. er det egentlig blitt vanlig? |
Jeg håper for guds skyld ikke at dette begynner å bli vanlig. Hvorfor skal det være nødvendig med rusmidler for å få ekstra nytelse? Hadde en partner måttet røyke hasj før sex for å få større nytelse hadde jeg, foruten å sagt takk for meg, blitt fornærma.
Kroppen er jo innrettet slik at den "normaliserer" ekstreme situasjoner når den blir utsatt for ting gjenntatte ganger. Hvordan vil da sex føles uten rusmidler etter 1 år? etter 10 år? Hele følelsen av tilfredsstillelse kan jo forsvinne om man er riktig uheldig.
|
_________________ --
Ops
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Skjønner dere jeg.. og kan til dels være enig. Men jeg mener at i slike saker må man ha standpunkt i det minste Man må ta stilling til om man er mot eller for. Er man mot_ er det litt snodig å villig "overhøre" en samtale om hvorvidt sex blir bedre om man sniffer, røyker hooga, eller setter et stikk. Sorry at jeg er litt touchy, men jeg har mista 4 kompiser på en sommer på det tullet der. Så jeg er seff helt mot dette. Spesielt normalisering av det
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 15:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
typen og jeg sitter nå i soffaen å drikker altså..vi drikker ikke for å bli drita, men jeg kjenner oss så vi ender vel opp litte grann tumeloms sex i kveld blir aaaartiiii' 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
aniraC skrev: | typen og jeg sitter nå i soffaen å drikker altså..vi drikker ikke for å bli drita, men jeg kjenner oss så vi ender vel opp litte grann tumeloms sex i kveld blir aaaartiiii'  |
DET er moro.. eller asså.. sist gang klarte jeg å sovne under akten da.. hohohaha.. og glemte at vi i hele tatt hadde .. ja..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 20:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
tenkte ikke at det var et så touchy tema, og det er ikke på noen måte blitt vanlig på en større skala enn noen jeg har hørt om. Antagelig har noen et litt ganske skeivt syn på meg etter at jeg starta tråden, men det får heller gå jeg har prøvd FØR noen ting men syns det suger nå.
At denne tråden bidrar til å normalisere holdninger til narkotika er jeg ikke helt enig i og man kan som sagt bare la være å lese også. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er "et supermenneske som tåler alt" , og jeg er lei for å høre om vennene dine Crash_O. Flere enn deg som har opplevd det samme. Følte av en eller annen grunn at jeg burde forsvare meg her. Syns det er bra at det kommer en del poster mot meg for det var bare en undersøkelse av hva dere syns. Jeg er ikke ute etter noe annet enn et svar på et forum som har folk jeg syns er interessante.
Men sant skal sies, sex er best på den gode gamle måten.
|
Skrevet: Fre 17 Des 2004, 22:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |