|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
På barneskolen var det en som tømte melk i rørene på stolen sin. Etter noen måneder skulle vi flytte litt rundt. Da løftet han stolen opp ned slik at det begynnte å renne ut. "Melka" var da gulaktig, gjennomsiktig og såpass stinkende at vi fikk fri fra skolen den dagen...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 14:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| sharee skrev: | | På barneskolen var det en som tømte melk i rørene på stolen sin. Etter noen måneder skulle vi flytte litt rundt. Da løftet han stolen opp ned slik at det begynnte å renne ut. "Melka" var da gulaktig, gjennomsiktig og såpass stinkende at vi fikk fri fra skolen den dagen... |
Jeg drakk melk da jeg startet å lese denne posten.. ush.. ikke mer..
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 13 Des 2004, 15:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
i kjelleren på hytta har vi brus som gikk ut i 1990..det smaker ikke noe forskjell..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 14 Des 2004, 17:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
mandarinkurv som har stått lenge på benken? de er kvalme, de, grønnhvite, lodne saker.
klassen min satt engang en ÅPNET melkekartong i taket( vi kunne rive ned takplatene på et vis). den sto lenge, det var en stram lukt, ikke så ille. en dag skjøt noen en ball opp der, den må ha vælva og begynt å renne, hvertfall luktet det sinnsykt ille. læreren skulle sjekke det, og den ble vel fjernet...den sto noen måneder...æsj
|
Skrevet: Ons 15 Des 2004, 16:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| hüter'n skrev: | mandarinkurv som har stått lenge på benken? de er kvalme, de, grønnhvite, lodne saker.
klassen min satt engang en ÅPNET melkekartong i taket( vi kunne rive ned takplatene på et vis). den sto lenge, det var en stram lukt, ikke så ille. en dag skjøt noen en ball opp der, den må ha vælva og begynt å renne, hvertfall luktet det sinnsykt ille. læreren skulle sjekke det, og den ble vel fjernet...den sto noen måneder...æsj |
Jobba på Rema 1000 før jeg.. enkelte mandariner ble helt loddne og grønn-hvite. tok du borti DE så gikk hele greia i oppløsning.. mugg i lufta var alt som var igjen av den mandarinen
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 09:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
bestemor hadde lagd bløtkake til typen min.. den har stått litt for lenge i kjøleskapet.. åpnet opp lokket på isboksen hvor kaken lå nedi.. ÅFYTTIGRISEN!!..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Lør 18 Des 2004, 11:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Sånne pakker med skivet ost kan etter en periode ligne på falttbrød skiver, de oppfører seg som flatbrødskiver og, dvs at de brekker når man bøyer de.
Ellers så er det tomater som er blitt til saus, ikke noe fast form her nei 
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Man 20 Des 2004, 19:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: