DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Error!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Av Innlegg
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
 Error!

Etter flytting (???) så har jeg opplevd av ved å trykke på linken "siste post" http://forum.dsgf.no/viewtopic.php?p=77476#77476 så får jeg beskjed om: "Det finnes ingen innlegg i dette temaet".... *mumle*

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 11:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Det finnes visstnok ingen innlegg på den siste siden av "Lykken er..." heller...
Sad

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 11:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Har lagt merke til det, og glaner på saken.

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 12:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
songbird skrev:
Det finnes visstnok ingen innlegg på den siste siden av "Lykken er..." heller...
Sad

Det samme skjer i dillemmaleken.

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 20:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
men finner innlegget ved å gå inn på nest siste siden i tråden... tror forumet er uenig med seg selv angående hvor mange innlegg det skal være på en side...

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 20:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Når jeg logget meg på nå, fikk jeg opp masse tråder (iallefall 5) merket som ulest. Disse er jeg helt sikker på at jeg leste i går kveld.

InnleggSkrevet: Tor 28 Okt 2004, 07:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

M_Stuff skrev:
Når jeg logget meg på nå, fikk jeg opp masse tråder (iallefall 5) merket som ulest. Disse er jeg helt sikker på at jeg leste i går kveld.

Si ifra om dette er noe som fortsetter.

InnleggSkrevet: Tor 28 Okt 2004, 07:17
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Sånn, sagt før men, dilemmaleken oppfører seg snål...plutselig så virker den også poff! så funker den ikke...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 28 Okt 2004, 10:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jeg har ikke funnet ut hvorfor dette skjer enda. Det som er sikkert er at dere ikke går glipp av noen innlegg, den bare legger på en ekstra side noe ganger, hvilket er teit. Men jeg er klar over det, og jeg prøver å fikse.

InnleggSkrevet: Tor 28 Okt 2004, 10:21
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Dette skjer på de fleste tråder med mange innlegg, 'Now Playing', 'Jeg hater', osv..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 02 Nov 2004, 20:58
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Hehe, jeg er _fortsatt_ klar over dette Wink
Problemet er at en kronidiot ikke slo maskinen av properly før den ble flyttet, og det har gått utover noen tables. Jeg prøver som sagt å få fikset dette, og jeg skriver nok her når det er gjort.

InnleggSkrevet: Tir 02 Nov 2004, 21:06
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg vil tro det er en teller som teller et innlegg for mye eller noe. Problemet oppstår nå hvertfall i klemmetråden ved 19 innlegg på siste side.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 13:41
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Feilen oppstod allerede ved Mareth sin post, før min.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 22:43
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet