DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Utroskap, hvem har skylden?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 3 [53 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg forstår hva dere mener, og er langt på vei enig. Men ikke kategorisk: jeg har aldri oppnådd noe kjærlighetsmessig ved å være hensynsfull mot andre som liker jenta. No one got ahead standing in line.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 00:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hvis jenta ikke er i et forhold så blir det noe helt annet. Her snakker vi om hvis jenta er i et fungerende forhold, da er det ingen unntak.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 01:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Dersom jenta/gutten ikke har det bra i forholdet er en ting, men så lenge ting funker så bør man ikke legge an på vedkommende. Det er ikke snakk om å ta hensyn til den andre som liker den du liker, det er snakk om å ta hensyn til den du liker. H*n hadde ikke vært i et fungerende forhold dersom h*n hadde vært på utkikk ettter noen andre.

Det er ikke bare egoistisk å sette sine egne følelser først i en slik situasjon, det er også ganske dumt å tro at jenta/gutten du er interessert i vil få det så mye bedre sammen med deg, dersom hun allerede har det bra. Og det har man som regel når man er i et fungerende forhold.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 11:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
det er jo den som er i et forhold som gjør noe galt. Og seff er det ikke særlig moralsk og prøve seg på noen man vet er opptatt,men det finnes noen av dem, men det er jo den som er i et forhold som har falt for fristelsen det børman finne seg for god til. en annen sak er hvis (siden Ola og kari er brukt som eksempel) jeg var sammen med Ola, og Kari var min beste venn, men det ikke hindret Kari i og ha seg med Ola, da hadde jeg blitt forbanna på begge to så det rakk, neppe snakket med noen av de igjen.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 12:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg må si ærlig at jeg engang har vært "utro". jeg var i et forhold med en stor dust. vi hadde vært sammen i 4 mnd. og alt gikk egentlig rett i dass.
jeg hadde et "forhold" til en annen fyr i slutten. jeg må si jeg gjorde det litt fordi jeg ville se om det kanskje ryddet opp i problemene jeg hadde med den andre fyren. men jeg savnet han ikke engang, hadde ikke dårlig samvittighet engang. Så 1 uke etterpå møttes vi, og jeg tilsto alt og vi gjorde det slutt på stedet.
jeg må få si at jeg har all skyld for at jeg var utro, og det er min skyld alle problemene vi hadde.. men han kunne godt jobbe litt mer slik at jeg ble tilfredstilt ordentlig liksom...

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 13:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
haakoo skrev:
Hvis jenta ikke er i et forhold så blir det noe helt annet. Her snakker vi om hvis jenta er i et fungerende forhold, da er det ingen unntak.

Er så godt å vite at gutter aldri er utro.... Rolling Eyes

Seriøst...
Hvis en person i et forhold lar seg lokke til å være utro, burde den personen ikke vært i et forhold in the first place.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 20:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
aniraC skrev:

jeg må få si at jeg har all skyld for at jeg var utro, og det er min skyld alle problemene vi hadde.. men han kunne godt jobbe litt mer slik at jeg ble tilfredstilt ordentlig liksom...

Enten såelsker man noen eller så gjør man ikke og elsker man ikke personen så er det vanskelig og bli tilfredstilt på alle nivåer. Da man gjerne vil føle noe for personen også...men det beste er vel og gjøre det slutt før man har seg med andre da,men jeg dømmer ingen, alle får leve slik de mener er best.

InnleggSkrevet: Søn 12 Des 2004, 20:13
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Enkelt:

Er man i et forhold, fungerende , eller ikke.. og man er utro.. Så har du levd en løgn. Du har sveket. Du har misbrukt tillitt. Du har rett å slett vært skikkelig unødvendig hensynsløs og gjort noe moralsk forkastelig!
Funker ikke forholdet .. prøv å fiks det. Funker det ikke.. prøv igjen? Føler du det er nytteløst.. GJØR DET SLUTT og KOM deg videre... Ikke vær utro.. det er å synke så jævli lavt.. Å sette sine egne følelser før alt annet uansett er aldri bra. Man har alltid andre å ta hensyn til. Driter man i det vil det alltid slå tilbake på enselv

puh.. sinna kveld i kveld

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Man 13 Des 2004, 00:18
aniraC
Moderator
Moderator

Coralin skrev:

Enten såelsker man noen eller så gjør man ikke og elsker man ikke personen så er det vanskelig og bli tilfredstilt på alle nivåer. Da man gjerne vil føle noe for personen også...men det beste er vel og gjøre det slutt før man har seg med andre da,men jeg dømmer ingen, alle får leve slik de mener er best.

jeg mener ikke at det var best, men akkurat da det skjedde kom mine følelser først frem i køen..sånn er det noen ganger.. gutter er flink til å pirre Razz

InnleggSkrevet: Tir 14 Des 2004, 17:34
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

aniraC skrev:
Coralin skrev:

jeg mener ikke at det var best, men akkurat da det skjedde kom mine følelser først frem i køen..sånn er det noen ganger.. gutter er flink til å pirre Razz

pirre? greit å sette sine egne følelser frems i køen.. men kutt bånd til andre først. Når man er sammen med noen forplikter man seg til visse grunnleggende ting. Er man ikke i stand til å holde disse vedlike så kan man droppe greia

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Ons 15 Des 2004, 08:33
aniraC
Moderator
Moderator

jeg vil ikke at alle skal drive å skyte på meg nå, jeg bare fortalte om en hendelse. dessuten. det var ikke følelser med i spillet og forholdet var ikke spesielt seriøst. angrer ikke så veldig mye på hva som skjedde. hadde angret om jeg ikke hadde sagt fra.

InnleggSkrevet: Ons 15 Des 2004, 20:40
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Hva utløser et brudd mellom to? Ønsket om en annen, eller ingen? Eller utroskap? Tre ting som kan lede til hverandre, i hvilken som helst rekkefølge, tror jeg. Hva som er den mest "ideelle" rekkefølgen kan vel diskuteres, men det er jo alltid dette med teori og praksis.

InnleggSkrevet: Ons 15 Des 2004, 23:58
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Glahn skrev:
Hva utløser et brudd mellom to? Ønsket om en annen, eller ingen? Eller utroskap? Tre ting som kan lede til hverandre, i hvilken som helst rekkefølge, tror jeg. Hva som er den mest "ideelle" rekkefølgen kan vel diskuteres, men det er jo alltid dette med teori og praksis.

Et brudd utløses alltid av motgang. Inneholdet i motgangen og måten man takler denne på er det som avgjør hva man vurderer å gjøre med det. Å være utro er uansett feil valg. Man må snakke sammen, samt gå inn i seg selv og finne ut om forholdet fortsatt er noe man ønsker og har troen på. Om man så finner ut at man ikke vil være i forholdet mer, pga at man ikke takler problemene, så gjør det slutt før man tråkker i salaten ved å være utro. Det vil bare gjøre vondt værre.

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 20:32
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Teori og praksis... Det er veldig enkelt å si at i den rekkefølgen skal det gjøres, men i praksis kan det vise seg å være mye mer vanskelig. Antagelig er det nok best å gjøre det slik, men om man klarer det er en helt annen ting.

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 21:27
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Glahn skrev:
Teori og praksis... Det er veldig enkelt å si at i den rekkefølgen skal det gjøres, men i praksis kan det vise seg å være mye mer vanskelig. Antagelig er det nok best å gjøre det slik, men om man klarer det er en helt annen ting.

Man bør, man vet man bør. Man skal, man vet man skal.

Man kan ikke legge skyld på andre enn seg selv for at man velger å være utro

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 21:47
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Nei, det kan man ikke. Men har inntrykk av at utroskap er fryktelig vanlig...

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 23:12
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Glahn skrev:

Det faktumet er avskyelig, og en skam for samfunnet. At vi driver sånn å fører hverandre bak lyset. But then again, så bomber jo mennesker mennesker også..

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 09:09
aniraC
Moderator
Moderator

Glahn skrev:

enig. jeg vet om flere som er/har vært utro. det er trist, men det skjer Sad

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 11:05
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

aniraC skrev:
Glahn skrev:

enig. jeg vet om flere som er/har vært utro. det er trist, men det skjer Sad

det er en skam.. skjønner ikke hva som surrer i hodet på folk! ush

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 13:00
aniraC
Moderator
Moderator

de tenker vel kanskje ikke så mye over konsekvensene.. og lar lystene går først..

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 14:32
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 3 [53 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet