DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Aldersforskjell (2)
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 6 [112 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
haakoo skrev:
Jeg må si meg enig med Coralin, så lenge dere oppfører dere så har jeg ingen motforestillinger mot det. Problemet oppstår hvis dere begynner og ha sex/være intime (hva legger man egentlig i dette?).

De kan nå få lov og kose om de ønsker det. men grensen (slik jeg ser det) går et stykke før det blir samleie, jeg syntes heller ikke at suging er ok f.eks.. jeg vil si at berøring av hverandres kjønnsorganer er litt på grensen også...I såfall skal hun ta initiativ til det!! uten at han har hintet noe frempå om det, for et forhold mellom en på 14 og en på 16 kan ikke ha kompromisser, alt bør egentlig ligge på den som er 14 når det kommer til dette temaet.

InnleggSkrevet: Tor 02 Des 2004, 12:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
Coralin skrev:
hvis dere har sex.. ja! for hun er alt for ung til og ha sex rett og slett, det er min mening hvertfall, 18 og 16 er greit, for da er begge "voksne" nok til og skjønne hav de holder på med (som regel) en fjortiss tror kanskje hun/han er klar for sex..men egentlig er de bare barn...

Nå har hun hatt sex før, og det har ikke jeg.. men allikevel skal jeg selvfølgelig ikke gjøre noe som hun ikke er klar for.... og da heller ikke pushe....

InnleggSkrevet: Tor 02 Des 2004, 21:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
har dere hatt sex da? bra å være 14 år å ha sex med to allerede ass Razz

InnleggSkrevet: Fre 03 Des 2004, 14:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
nei vi har ikke hatt sex enda Razz når hun hadde sex første gang, tror jeg hun egentlig ikke var klar for det, så jeg venter heller til hun tar initiativ til det...

InnleggSkrevet: Fre 03 Des 2004, 16:08
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Okei, nå har det skjedd for andre gang på 3mnd at ei jente på over 30(les: kvinne) har vist interesse for meg på et litt høyere nivå enn bare "god venn". Så dette begynner å bli litt skremmende, siden jeg ikke er helt sikker på hva i all verden de ser i meg og i fremtiden. Vi har bare vært ute på spaserturer, kafèbesøk og hatt noen middager rent som venner. Og pratet.. du verden som vi har pratet. Det er ganske annerledes å snakke med jenter 10 år eldre enn jeg er vant til. På så utrolig mange emner "klikker" vi sammen og jeg kan føle en viss tiltrekning, men det blir hele tiden holdt tilbake av det at vi faktisk er i to forskjellige stadier. De er ferdige med studier og tiden som hører med når jeg akkurat begynner på min liksom.. Det har rukket å skje en del i livene deres i løpet av de 10 årene jeg ikke har.

Så jeg vet ikke helt om jeg skal føle meg smigret eller malplassert, for jeg har ikke spesielt lett for å få kontakt med jenter på min alder. Ikke annet enn vennskap iallefall..

Synspunkter? Er det noen jenter her som hypotetisk sett kunne sett seg selv med en 10 år yngre gutt/mann?

InnleggSkrevet: Fre 10 Des 2004, 12:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

er det i praha det skjer? (ettersom du bor der).. jeg tror det er kun vi nordboere som ser på alder som prektige folk..
har selv bodd i utlandet, og der ga dem f i alder, så lenge man elsket hverandre.. men når det kommer til 5 klassing og en 23 åring har det mye å si om normer og sånn man har lært altså..det er ufyselig!

InnleggSkrevet: Tir 14 Des 2004, 17:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Ang. geografiske forskjeller på aldersforskjell så har jeg fått inntrykk av at akseptabel aldersforskjell er mye større i bygdenorge enn i byene.

InnleggSkrevet: Tir 14 Des 2004, 17:43
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
aniraC skrev:
er det i praha det skjer? (ettersom du bor der).. jeg tror det er kun vi nordboere som ser på alder som prektige folk..
har selv bodd i utlandet, og der ga dem f i alder, så lenge man elsket hverandre.. men når det kommer til 5 klassing og en 23 åring har det mye å si om normer og sånn man har lært altså..det er ufyselig!

Er i praha det skjer ja, men jentene er norske.. Det er sant at aldersforskjellene her nede er ganske mye større enn i norge men det er nesten utelukkende mannen som er eldst.

InnleggSkrevet: Ons 15 Des 2004, 15:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

i karibien..så er det menn på 50+ som er sammen med jenter på 18 år osv.. de leier dem inn da.. skjønner ikke hvordan det er tilfredstillende jeg.. urk

InnleggSkrevet: Ons 15 Des 2004, 20:31
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
aniraC skrev:
i karibien..så er det menn på 50+ som er sammen med jenter på 18 år osv.. de leier dem inn da.. skjønner ikke hvordan det er tilfredstillende jeg.. urk

Ett ord.. Forkastelig

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 17 Des 2004, 21:16
aniraC
Moderator
Moderator

og de fleste mennene er italienske.. som løper rundt på stranda i g-streng.. usje.. det som også er populært der nede er tyskere/spanske/italienske homomenn som leier inn unge gutter.. det er også ekkelt.. det gjøres veldig diskret, men man skjønner det med engang man ser en gammel mann og en ung gutt sammen som ikke kommuniserer med hverandre.. små gutter som tilter etter gamle menn.. det skal sies at den nye presidenten gjør alt for å få det vasket bort fra øya, men det kommer til å bli en vanskelig prosess, ettersom det er mange som lever av å leie seg bort til turister..

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 11:12
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
aniraC skrev:
og de fleste mennene er italienske.. som løper rundt på stranda i g-streng.. usje.. det som også er populært der nede er tyskere/spanske/italienske homomenn som leier inn unge gutter.. det er også ekkelt.. det gjøres veldig diskret, men man skjønner det med engang man ser en gammel mann og en ung gutt sammen som ikke kommuniserer med hverandre.. små gutter som tilter etter gamle menn.. det skal sies at den nye presidenten gjør alt for å få det vasket bort fra øya, men det kommer til å bli en vanskelig prosess, ettersom det er mange som lever av å leie seg bort til turister..

italienske menn i G-streng, brenn!

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 12:19
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Jeg forstår meg ikke helt på vedkommende på 32, som ikke ville hatt noen under 24 til noe mer enn venninne..

Jeg hadde samme oppfatning, helt til jeg begynte å jobbe.. og ble kjent med masse folk.. som jeg alle trodde i starten var ca. 26, men som jeg etterhvert fant ut var alt fra 22 til 32.

Jeg holdt på å dette i bakken da jeg fikk vite at det som nu er bestekompisen min, var 32. Han er ganske lik meg, både i tanker og sinn. Hadde det ikke vært for at jeg var opptatt, hadde jeg heller aldri hatt noe som helst problem med å kunne ha innledet et forhold til ham.

Jeg føler at etter at jeg ble 23, så sliter jeg med å "se" hvor gamle folk er. Jeg er ofte helt på villspor. Jeg kan si om de er eldre enn meg. Men om de er 25, 28 eller 32? Harke peiling.

Det er dog ganske stor forskjell på folk. Og jeg tror det som påvirker det, er livserfaring. Unger gjør stort sett at folk blir fort veldig "voksne".

Ellers, folk som har bodd mye alene fra de var små, og stått mye på egne ben, kan også fort virke mer "voksne".

Det finnes alltid unntak, men dette er min generelle oppfatning. merk _min_.

Søskenbarnet mitt er 26. Han er sammen med ei jente på 18. Når han traff henne, var hun vel såvidt 17.. En del i familien min reagerte en del på dette, men de holder faktisk godt sammen.

Så lenge man er over 16, så synes jeg det meste er akseptabelt. Uansett, så når man er så ung, og binder seg, så er det svært sjeldent at forholdet varer livet ut. Man forandrer seg, og kan plutselig få en fryktelig stor trang til å finne ut mer av livet, og så går det i stykker. Så lenge folk ser ut til å være lykkelig, så er det det samme for meg. Men 10 og 23? glem det. jeg tror jeg hadde gitt ungen min husarreset. *sukk* uten at det hadde hjulpet noe selvfølgelig.

- ses

InnleggSkrevet: Tir 04 Jan 2005, 21:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Linda
Främling
Främling

Ble Medlem: 21 Mar 2005
øøøø...

10 år!!!!? hvorfor kan du ik finne en på din egen alder?? en 10 åring er ik spes dømmedyktig til å vite hva de egentli vil.. Shocked sikkert gøy for deg å sitte å se på tegnefilmer med henne å venna hennes da :S detta er sykt!!! Mad Shocked

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 12:29
aniraC
Moderator
Moderator

du er ikke den eneste som mener dette nei Smile

han jeg er på dealern med nå er 5 år eldre enn meg.. vi satt i går å diskuterte alder og det der.. nå er jeg 19 snart og han 24.. det hadde vært mye værre om jeg hadde vært 15 og han 20..
alderen vi er i nå er vi mye nærmere hverandre enn hva vi hadde vært på 15 og 20 år..
vanskelig å forklare, men dere skjønner meg ?

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 13:57
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Hadde det ikke vært for at folk ble gald i folk som er mye eldre, eller ynger, enn dem selv hadde ikke jeg eksistert.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 16:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Vi fikk ny bibliotekar på skolen, en sivilarbeider på 22 år. Ei god venninne som er 16 år falt pladask for ham.

Jeg er littegran bekymra for henne såklart, men ikke noe serlig egentlig. Jeg kjenner ham litt, og han virker som en skrekkelig ålreit fyr. Han har sagt at han er forelska i henne, og det virker ikke som noen som helst form for utnytting.

Men du verden som folk på skolen hvisker og tisker om det, selvom de ikke vet noen verdens ting. Og så spør de henne rett ut når de går forbi, det er skikkelig dårlig gjort. Det er DET jeg blir kvalm av.

InnleggSkrevet: Tir 22 Mar 2005, 21:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg blir veldig provosert av folk som mener de har rett til å dømme andre og andres forhold uten å kjenne til mer enn noen få ytre faktorer.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 22 Mar 2005, 21:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Nei, off det går bare ikke. Uansett hvordan man ser på det.

InnleggSkrevet: Ons 23 Mar 2005, 22:13
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Jeg selv er sammen med en som er fire år eldre enn meg. Jeg blir snart 17, og han har akkurat blitt 21. Jeg personlig syns det er en aldersforskjell der som jeg kunne vært foruten. Det var vi faktisk begge enige i, men det gikk altså ikke den veien. Men jeg har det finfint, og jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg blei sammen med han.
Men jeg merker at folk dømmer litt, men det er jo også mange som tar det helt med ro og sier at det viktigste er at det ikke er utnytting osv. Det er jeg helt enig i, og for det andre hadde ikke jeg innleda noe forhold /fortsatt med et forhold som var bånn i bøtta. Folk må ikke tenke alder bestandig. Ikke når det er faktisk såpass få år i mellom.

Jeg merker også at mora mi misliker det sterkt. Hu holder helt tett om det til familie, og det har hu gjort sida første dag og fram til nå etter over 7 måneder. Tragisk oppførsel egentlig.

InnleggSkrevet: Fre 25 Mar 2005, 04:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 6 [112 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet