|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Grand Prix
Nå er jeg ikke noen kjempefan av konseptet i utgangspunktet, men jeg ser egentlig litt frem til å se Norge få 0 poeng i finalen IGJEN... 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 02 Mar 2003, 22:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
Hvorfor skal vi hate Grand Prix så inderlig egentlig? Det var jo årets høydepunkt når vi var små. Sitte sammen med mor og far i sofaen, og lage din egen lille avstemning og gjette på hvilken sang som skulle vinne...
Det er ikke det at jeg synes det er så fantastisk bra kvalitet på sangene som er med... 
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Ons 12 Mar 2003, 16:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Det er vel egentlig bare veldig populært å hate det. Man har ingen venner som mobber når man er et barn og ser på GP sammen med mor og far
Nei, men altså, personlig misliker jeg GP fordi det er så forbasket elendig kvalitet på alt av musikk der. Det eneste høydepunktet i år var One, som ikke hadde noe der å gjøre.
Frøken Norge derimot ... !
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 12 Mar 2003, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg bare husker at Norge og Bobbysocks eller hvordan det nå staves vant på bursdagen min! Men siden da har jeg stort sett holdt meg til å få med meg hvilket land som vant.
|
Skrevet: Ons 12 Mar 2003, 19:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Grand Prix har aldri vært årets høydepunkt i min familie.
Jeg visste ikke engang hva GP var for noe, før jeg var rundt 14 år gammel.
Men i grunn hater jeg ikke GP. Det er da underholdning, på sett og vis. Og blir det for ille, kan jeg bare skru av TV-en. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 28 Mar 2003, 10:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Grand Prix er gøy! Det er gøy å sjå på med mange vener, og så kan ein klage over kor teite alle på tv ser ut, og kor idiotisk songen er, og så kan ein sjølv gje poeng og sjå om det er riktig. Mycket bra! 
|
Skrevet: Fre 28 Mar 2003, 12:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
ja, sånn poengting er gøy. Eg likar poeng. (ja, det var eit hint)
Og så kan ein gjette kven som får kor mange poeng, og kva land som er vennar med kvarandre og sånn. Då eg var mindre sat eg på stovegolvet og ga poeng til skjella mine. Men det ar eigentleg meir etter frøken Noreg-modellen, og ikkje GP..
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 28 Mar 2003, 12:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
På ein skala frå ein til hest, kor høg er du? Slike poeng er gøye å gje.
Venninna mi er fullstending hekta på Grand Prix, og ho arrangerte Grand Prix fest der vi alle gav poeng, og så kom eg nærmast resultatet, og vann ein bamse, men eg gav den attende til ho, for ho hadde vel rekna med å vinne sjølv. Eller ho ville eigentleg ikkje gje den vekk 
|
Skrevet: Fre 28 Mar 2003, 12:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Grand Prix er en fin anleding til å samles foran tven masse venner og diskutere og slikt over en flaske øl eller ti. eller bare sitte å maule potetgull sammen foreldre og slikt. jeg og onkelen min har en teori om at det er antall store pupper som avslører hvem som kommer til å komme høyst opp på lista, og foreløpig har det stemt ganske bra.
i fjor hadde vi bare en flatbrystet homo på vårt lag, selvfølgelig får vi ikke noen stemmer da!
|
Skrevet: Lør 29 Mar 2003, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Det har jo litt med hvilke sanger vi selvsagt klarer å få inn. For ti år siden klarte vi iallefall å få med sånn litt mer grand prix' prega, greinok sanger. Nå er det klisj, klisj og atter klisj. Det funker ikke!
Men det er gøy å se på hva dem får til 
|
Skrevet: Man 31 Mar 2003, 10:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |