|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bikmaister
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Feb 2004 Innlegg: 34
|
SNØ
off, snø, det er ikke kjekt her i Stavanger, for litt siden var 3 cm snø, så regnet det nesten vekk, og nå eg det bare is... så det går ikke ann og uten og dette.
Snøen kan holde seg i fjellet, ikke i Stavanger
|
_________________ jemen crap man
Skrevet: Tir 23 Nov 2004, 15:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Re: SNØ
| Bikmaister skrev: | off, snø, det er ikke kjekt her i Stavanger, for litt siden var 3 cm snø, så regnet det nesten vekk, og nå eg det bare is... så det går ikke ann og uten og dette.
Snøen kan holde seg i fjellet, ikke i Stavanger |
tull og tøys... SNØ ER GØY, spesielt i stavanger! Det er det at snøen blir borte igjen som gjør stavanger håpløst. Og det faktum at stavangermennesker ikke kan kjøre bil på glatta!
Håpløse stavangerfolk! (bussjåføren kjørte fantastisk forsiktig i dag, fordi han skled ørlite på flatmark ved et busstopp)
|
Skrevet: Tir 23 Nov 2004, 16:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg liker ikke snø..snø er kaldt..eneste gode med snø er at man kan lage snøballer og slikt av den. I morgen er det meldt regn. Den eneste værformen som er værre enn snø er slaps.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 00:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003 Innlegg: 128 Bosted: Bergen
|
snø er fantastisk unødvendig! burde ikke vært lov! men siden jeg bor midt i telemark kan jeg kanskje ikke forvente annet enn at det blir masse av den! ÆSJ!!! og akkurat nå som jeg skal kjøre mye i hyttogpine! trenger jo ikke dra på glattkjøringsbane for å kjøre glattkjøring nå....
snø er som kommunisme en god teori som ikke funker i praksis!
|
_________________ AAAAAAAAAAAAAAANGST
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 16:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Muad_Dib
Främling

Ble Medlem: 28 Nov 2004 Innlegg: 3
|
Snø en bra ting?! Ikke tale om! Det har kommet altfor mye snø nå synes jeg, det kunne kommet ca. 2 cm i byene og oppe i ymse "anlegg" kunne det kommet så mye snø de ville ha og mer til. Men de 2 cm skulle bli liggende til vårparten, ikke noe smelting og så fryse på igjen fakter her i gården!!! Men, det er jo det som er meldt i morgen, mildvær med påfølgende kulde igjen mot slutten av uka... "#%&** vær!!
|
_________________ Killing someone because he killed someone else is an oxymoron.
prot
Skrevet: Søn 28 Nov 2004, 18:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |