|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cináed
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003 Innlegg: 171 Bosted: Fredrikstad
|
Mat i kjøleskapet
Har dere noen gang funnet en brokkoli i kjøleskapet?
Og så sett litt nøye på den.
Og funnet ut at det kanskje ikke er en brokkoli.
Men du kan ikke identifisere nøyaktig hva det er...
Etter en stund finner du ut at det er..... RISENGRYNSGRØT som har ligget i kjøleskapet og sett ut som brokkoli i 2 uker...
Hvis du noen gang har gjort det, ser du aldri på brokkoli med samme syn igjen...
Noen andre som har opplevd at matvarer prøver å forkle seg som andre matvarer når de skjønner at de ikke vil bli spist i sin nåværende form?
|
_________________ Man is, rest he has is by addition.
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 21:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Jeg fant en gang en 5 måneder gammel matpakke, den så ut som...mose..?
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 22:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
"There's something weird in the fridge today, I don't know what it is..."
Jeg har heldigvis unngått de verste kjøleskapsflausene, men jeg har glemt igjen en matpakke i sekken min en gang over sommerferien...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 24 Nov 2004, 23:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Det har jeg også gjort, da måtte jeg kjøpe ny skolesekk 
|
Skrevet: Tor 25 Nov 2004, 11:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg også, men mamma merket det luket vondt inne i kottet og så ble hun kjempesint.
|
Skrevet: Tor 25 Nov 2004, 11:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg hadde noe i kjøleskapet mitt sist jeg flyttet som jeg ikke har peiling på hva har vært. Det var litt grønt, litt grått, litt gult og litt lilla, ellers lignet det ikke på noe jeg har sett før.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 03:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
da jeg flytta inn på studenthybel i høst måtte vi rydde i kjøleskapet, for det var visst ikke gjort på et år eller to.. iallefall fant vi juice med holdbarhetsdato i 2003 og mat utgått tidlig i 2004 etc.. samme med fryseren. det var ikke spesielt koselig.. :/
|
_________________ puss puss så får du en suss...
Skrevet: Søn 28 Nov 2004, 00:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg har hatt en melkekartong i kjøleskapet der melka hadde omtrent samme konsistens som en murstein...den ble heldigvis aldri åpnet...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 28 Nov 2004, 01:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Har et par melkekartonger i kjøleskapet som har stått der siden i høst... Har ikke giddi å kaste dem ennå.. Har absolutt ikke tenkt til å åpne dem iallefall...
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Søn 28 Nov 2004, 02:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
æsj du har ikke vurdert å vaske kjøleskapet ditt da? jeg har aldri hatt noe mat som har blitt gammelt.. jeg får brekninger bare av tanken.. hadde jeg funnet gammel melk som var fra høst i kjøleskapet til typen hadde jeg gjort det slutt på flekken 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 29 Nov 2004, 11:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| aniraC skrev: | æsj du har ikke vurdert å vaske kjøleskapet ditt da? jeg har aldri hatt noe mat som har blitt gammelt.. jeg får brekninger bare av tanken.. hadde jeg funnet gammel melk som var fra høst i kjøleskapet til typen hadde jeg gjort det slutt på flekken  |
Å gjøre det slutt med kjæresten på flekken fordi han er som de fleste menn, synes jeg er å gå litt drastisk til verks...
Kan ikke si at jeg ofte har noe som har gjemt seg innerst i en mørk krok i kjøleskapet, men det har nok hendt, og det kommer nok til å hende igjen.. men som regel kaster jeg det før det går så langt..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 14:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cináed
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003 Innlegg: 171 Bosted: Fredrikstad
|
Da vi ryddet i lokalene til Lokal-TV'en der jeg bodde før, fant vi et syltetøyglass, med syltetøy, med holdbarhetsdato en eller annen gang i 1992... Det her var i 2002.... vi turte aldri å åpne den...
|
_________________ Man is, rest he has is by addition.
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 20:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
| Aurora skrev: | | aniraC skrev: | æsj du har ikke vurdert å vaske kjøleskapet ditt da? jeg har aldri hatt noe mat som har blitt gammelt.. jeg får brekninger bare av tanken.. hadde jeg funnet gammel melk som var fra høst i kjøleskapet til typen hadde jeg gjort det slutt på flekken  |
Å gjøre det slutt med kjæresten på flekken fordi han er som de fleste menn, synes jeg er å gå litt drastisk til verks...
|
Ironi lille venn 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Bor på studenthjem og nå i høst måtte jeg kaste en appelsinjuice (ikke min) som hadde stått i kjøleskapet siden i fjor høst, siden holdbarhetsdatoen ikke hadde årstall, og kunne dermed virke duggfrisk for de nye beboerne.
|
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | æsj du har ikke vurdert å vaske kjøleskapet ditt da? jeg har aldri hatt noe mat som har blitt gammelt.. jeg får brekninger bare av tanken.. hadde jeg funnet gammel melk som var fra høst i kjøleskapet til typen hadde jeg gjort det slutt på flekken  |
Usj, tiltak :p
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 22:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| aniraC skrev: | | Aurora skrev: | | aniraC skrev: | æsj du har ikke vurdert å vaske kjøleskapet ditt da? jeg har aldri hatt noe mat som har blitt gammelt.. jeg får brekninger bare av tanken.. hadde jeg funnet gammel melk som var fra høst i kjøleskapet til typen hadde jeg gjort det slutt på flekken  |
|
Ironi lille venn  |
hihi.. er litt trøtt og sliten fordi jeg har eksamen i morgen.. derfor jeg ikke tok den.. *dum* 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 30 Nov 2004, 23:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
ojojoj jeg fant MANGE(!!) mugne brød i skapet, for vi pleide og kjøpe ferske shell brød i ny og ne,og de er jo ikke gode etter et par dager så de ble liggende i skapet.. og de var ikke lekre..no more shell brød!!
|
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 21:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Hmmm, altså jeg har en grønnsaks-skuff med litt forskjellig i, og så en dag, mest sans for lenge siden, så var det noen som hadde tømt melk i den skuffen, og så hadde dette ligget å fått kose seg en en en god 14 dagers tid.....
Det var det JÆVLIGSTE jeg har møtt i et kjøleskap noensinne!!!!
Kan egentlig ikke beskrives...
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Ons 08 Des 2004, 20:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
| cyan_26 skrev: | Hmmm, altså jeg har en grønnsaks-skuff med litt forskjellig i, og så en dag, mest sans for lenge siden, så var det noen som hadde tømt melk i den skuffen, og så hadde dette ligget å fått kose seg en en en god 14 dagers tid.....
Det var det JÆVLIGSTE jeg har møtt i et kjøleskap noensinne!!!!
Kan egentlig ikke beskrives... |
melk er djevelens verk!
|
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 08:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

|
| M_Stuff skrev: | | melk er djevelens verk! |
Amen!! Melk er for kalven!
|
- Sigmund Freud
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 09:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |