Av
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
å leve i uvisshet på jobben Jeg jobber for tiden som vikar , kundekonsulent på NetCom Kundesenter, og er på randen til å få fast jobb.. jeg vet ikke, men det ser ut til at jeg blir fast ansatt.. her får man ikke vite noe, eller noe om når man får vite mer.. Jeg er bare nesten sikker på at jeg får snart.. det hintes og hintes.. det er ikke godt å ikke vite sånt når kontrakten min som vikar går ut 31.12.2004 lissom..
SÃ¥nne ting sux..
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 13:40
M_Stuff
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
kontrakten min i fjor gikk ut 31.12... jeg fikk ikke beskjed om at jeg kunne starte fast før 10 desember ellerno...
Så jeg sendte inn søknader på andre stillinger fram til avtalen var klar, og var ganske nær å si nei fordi de ventet så lenge.
Man har liksom ikke noe særlig forhandligsgrunnlag eller pressmiddel heller, med mindre du har fått ja fra et annet firma.
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 14:15
Crash_O
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
M_Stuff skrev: kontrakten min i fjor gikk ut 31.12... jeg fikk ikke beskjed om at jeg kunne starte fast før 10 desember ellerno...
Så jeg sendte inn søknader på andre stillinger fram til avtalen var klar, og var ganske nær å si nei fordi de ventet så lenge.
Man har liksom ikke noe særlig forhandligsgrunnlag eller pressmiddel heller, med mindre du har fått ja fra et annet firma.
Akkurat.. men man får håpe det går..
det betyr 4-5 000 utbetalt mer i mnd... og gratis tlf.. og hjemme-pc.. osv osv osv..
Skrevet: Ons 10 Nov 2004, 11:42
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende