Deprecated: Implicit conversion from float 503561.00000000006 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - å leve i uvisshet på jobben
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
å leve i uvisshet på jobben
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
 Ã¥ leve i uvisshet pÃ¥ jobben

Jeg jobber for tiden som vikar , kundekonsulent på NetCom Kundesenter, og er på randen til å få fast jobb.. jeg vet ikke, men det ser ut til at jeg blir fast ansatt.. her får man ikke vite noe, eller noe om når man får vite mer.. Jeg er bare nesten sikker på at jeg får snart.. det hintes og hintes.. det er ikke godt å ikke vite sånt når kontrakten min som vikar går ut 31.12.2004 lissom..

SÃ¥nne ting sux..

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 13:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
kontrakten min i fjor gikk ut 31.12... jeg fikk ikke beskjed om at jeg kunne starte fast før 10 desember ellerno...

Så jeg sendte inn søknader på andre stillinger fram til avtalen var klar, og var ganske nær å si nei fordi de ventet så lenge.

Man har liksom ikke noe særlig forhandligsgrunnlag eller pressmiddel heller, med mindre du har fått ja fra et annet firma.

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 14:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
M_Stuff skrev:
kontrakten min i fjor gikk ut 31.12... jeg fikk ikke beskjed om at jeg kunne starte fast før 10 desember ellerno...

Så jeg sendte inn søknader på andre stillinger fram til avtalen var klar, og var ganske nær å si nei fordi de ventet så lenge.

Man har liksom ikke noe særlig forhandligsgrunnlag eller pressmiddel heller, med mindre du har fått ja fra et annet firma.

Akkurat.. men man får håpe det går..

det betyr 4-5 000 utbetalt mer i mnd... og gratis tlf.. og hjemme-pc.. osv osv osv..

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Ons 10 Nov 2004, 11:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet