Av 

cyan_26  
Spitzy (!) 
uffe, det hørtes jo nesten skummelt ut 

_________________Cogito ergo doleo 
Skrevet:  Tir 09 Nov 2004, 23:09

ellemelle  
Spitzy (!) 
Jeg savner virkelig det å ha guttevenner, men fra erfaring har det alltid blitt kluss desverre. Merker at jeg ikke klarer å slappe av rundt single gutter av frykt for at de skal bli følelsesmessig involvert. For det er virkelig pyton hvis det ikke er gjensidig. 

Skrevet:  Lør 10 Des 2005, 20:23

aniraC  
Moderator 
jeg har mange gutttevenner!

_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape.... 
Skrevet:  Søn 11 Des 2005, 02:26

ellemelle  
Spitzy (!) 
hehe, neida mulig det er sånn for mange. Men tror bare lett det kan bli kluss i mange tilfeller. Mitt inntrykk er at snakker jeg litt for mye med en dames kjæreste, så blir det fort misforståelser desverre... 

Skrevet:  Søn 11 Des 2005, 16:10

Coralin  
Veronica 
  	  dimmle skrev:  		  hehe, neida mulig det er sånn for mange. Men tror bare lett det kan bli kluss i mange tilfeller. Mitt inntrykk er at snakker jeg litt for mye med en dames kjæreste, så blir det fort misforståelser desverre... 	 

Skrevet:  Man 12 Des 2005, 09:02

baktanker  
Främling 
vel, som med alle andre forelskelser så kan jo dette vare og ryke. ulempen er jo at som regel når det blir slutt mellom to stykker blir den ene sur resten av livet. ofte pga teite sluttargumenter. særlig er dette fenomenet utbredt blant jenter som blir dumpet. jenter har en tendens til å undergarve og slenge drit til venninner. ikke alle, men mange, godt over halvparten. de fleste gutter er ikke sånn. men tilbake til tema. dette vil føre til et ødelagt vennskap på livstid, som tidligere nevnt. kan og føre til vanskeligheter med tanke på å finne kjærester ved seinere anledninger, fordi vi vet alle hvor langt en jentes nettverk strekker seg. avsporet kanskje litt men det er sånn som skjer...    

Skrevet:  Man 12 Des 2005, 17:48

Glahn  
Mors Lille Ole 
Jeg synes egentlig det er vanskelig å bli sammen med noen, og få det til å vare, uansett... 

Skrevet:  Man 12 Des 2005, 18:35

Norunn  
Hurrafantastisk 
  	  Glahn skrev:  		  Jeg synes egentlig det er vanskelig å bli sammen med noen, og få det til å vare, uansett... 	 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 01:44

toth42  
Cowboy 
  	  Coralin skrev:  		  Og etter det har jeg lurt på om menn er i stand til å se på jenter som BARE VENNER. altså ikke se på dem som noe de evt kunne tatt med seg i senga. 	 
 Svarer bare for meg selv; Ja, det går veldig greit! Nå er jeg heller ikke en slik som ville prøvd meg på noen ut av det blå, skal være ganske klare hint fra begge sider før noe sånt tar til.. Sånn som han kameraten din gjorde virker jo bare helt bak mål, uansett om du har type eller ikke. Men ja, jeg har jentevenner jeg aldri kunne tenke meg å rulle i halmen med. 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 09:00

toth42  
Cowboy 
  	  dimmle skrev:  		  Jeg savner virkelig det å ha guttevenner, men fra erfaring har det alltid blitt kluss desverre. Merker at jeg ikke klarer å slappe av rundt single gutter av frykt for at de skal bli følelsesmessig involvert. For det er virkelig pyton hvis det ikke er gjensidig. 

Oj.. tenkte kanskje at når man ble 27+ så var ting som ukontrollerbare hormoner og grunnløs "fjortis"-sjalusi ganske borte..? 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 09:02

fido  
Administrator 
  	  Coralin skrev:  		  Der hadde han vært så ålreit og lett og prate med osv, og så prøver'n seg! Og etter det har jeg lurt på om menn er i stand til å se på jenter som BARE VENNER. altså ikke se på dem som noe de evt kunne tatt med seg i senga. 	 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 10:02

Moonshade  
Spitzy (!) 
  	  fido skrev:  		   	  Coralin skrev:  		  Der hadde han vært så ålreit og lett og prate med osv, og så prøver'n seg! Og etter det har jeg lurt på om menn er i stand til å se på jenter som BARE VENNER. altså ikke se på dem som noe de evt kunne tatt med seg i senga. 	 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 12:42

toth42  
Cowboy 
  	  Moonshade skrev:  		   	  fido skrev:  		   	  Coralin skrev:  		  Der hadde han vært så ålreit og lett og prate med osv, og så prøver'n seg! Og etter det har jeg lurt på om menn er i stand til å se på jenter som BARE VENNER. altså ikke se på dem som noe de evt kunne tatt med seg i senga. 	 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 13:46

ellemelle  
Spitzy (!) 
  	  Sitat:  		  Oj.. tenkte kanskje at når man ble 27+ så var ting som ukontrollerbare hormoner og grunnløs "fjortis"-sjalusi ganske borte..? 	 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 17:28

Ennasus  
l33t 
Slike ting er alltid vanskelige, uansett om mann er venn, kjæreste, kjærestens venn eller venn med kjæresten. Så det så :j 

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 18:27

Glahn  
Mors Lille Ole 
Som ei på MSN-lista mi har skrevet noen ganger... De sier at med alder kommer visdom, men jeg har også ofte sett alderen komme helt alene.

Skrevet:  Tir 13 Des 2005, 19:11

Pyro  
Erkegranul 
  	  Glahn skrev:  		  Sjalusi forekommer i alle aldre. Begrunnet eller ubegrunnet. 	 

Skrevet:  Ons 14 Des 2005, 12:00

Pyro  
Erkegranul 
  	  toth42 skrev:  		  

Skrevet:  Fre 24 Nov 2006, 06:05

Ronja  
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm! 
Samtidig er man kansje redd for å spørre, fordi man er redd for svaret.. 

Skrevet:  Lør 25 Nov 2006, 03:40

Ronja  
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm! 
  	  aniraC skrev:  		  jeg har mange gutttevenner!

Skrevet:  Lør 25 Nov 2006, 03:51

Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende