|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Are Kalvø
Han e bare GENIAL!
|
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Amen!
Vi hadde besøk av ham på folkehøgskolen. Først hadde han kurs i hvordan å holde stand up, og så holdt han stand up for oss på kvelden.
Kongebra!
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Søn 10 Okt 2004, 21:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Gaute skrev: | Amen!
Vi hadde besøk av ham på folkehøgskolen. Først hadde han kurs i hvordan å holde stand up, og så holdt han stand up for oss på kvelden.
Kongebra! |
Åååååååå
Heldiggris!!!
Eg å vil!!!!
Drømmedagen, nesten, det der.......
|
Skrevet: Fre 05 Nov 2004, 13:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Folkehøyskolen jeg gikk på pleier å invitere ham en gang i året når de arrangerer humor-uke. Nå er det jo ett par år siden jeg gikk der så jeg vet ikke om det er slik lengre. Ikke er skolen så langt vekk fra deg heller (Karmøy) 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Fre 05 Nov 2004, 16:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Jeg synes han har morsomme poenger, men han drar det bare for langt, slik at det tipper over i det selvgjentakende, forutsigbare og langdryge. Hvis tekstene hadde vært 30& kortere, hadde de vært skikkelig bra. Det irriterer meg veldig, jeg blir sittende å tenke sånn "jaja, jeg tok poenget for to kapitler siden", liksom..
|
_________________ Det er bedre å sitte inne med unyttig viten, enn å ikke vite noen ting.
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 22:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |