Av
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Terning skrev: Hvis du hele tiden skal fly rundt på politiske møter og "viktige" saker får du lite tid til å ta deg av din syke og pleietrengende bestemor.
OK - så seriøst skal vi altså ta deg. Jeg tror man var ute etter et svar man kunne ta litt mer på alvor.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 15:45
Terning
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
Glahn skrev: Terning skrev: Hvis du hele tiden skal fly rundt på politiske møter og "viktige" saker får du lite tid til å ta deg av din syke og pleietrengende bestemor.
OK - så seriøst skal vi altså ta deg. Jeg tror man var ute etter et svar man kunne ta litt mer på alvor.
Hva er du/dere egentlig ute etter? Et svar på hvorfor sosialister er dårligere enn andre mennesker? Hehe - det blir jo muligens en svakhet sosialistene har - de har ikke humor
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 16:07
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
[quote="Terning"] Glahn skrev: Hva er du/dere egentlig ute etter? Et svar på hvorfor sosialister er dårligere enn andre mennesker? Hehe - det blir jo muligens en svakhet sosialistene har - de har ikke humor
Eller så kan man tolke det om en svakhet du selv har: Du makter ikke å gjøre humoren din forstått blant andre mennesker (noe som populært sett ofte kalles dårlig humor).
Tviler på at alle som har skrevet her og lurt på hva du mente er sosialister, forresten.
_________________Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 17:03
Terning
Hurrafantastisk
"Det finnes ikke dårlig humor, bare dårlig humør".
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 17:32
Terning
Hurrafantastisk
Sosialister er vel folk som er medlem av SU elns.
Har møtt mange hyggelige sosialister jeg, men når de begynner å krenke rasisters ol status som menneske, da... ja...
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 17:43
lupin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
Jeg er medlem av SU, der er den mange hyggelige folk.
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 21:12
M_Stuff
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
Terning skrev:
Har møtt mange hyggelige sosialister jeg, men når de begynner å krenke rasisters ol status som menneske, da... ja...
jeg liker stort sett ikke folk som krenker andre menneskers status som mennesker... derfor liker jeg stort sett ikke rasister... eller bør jeg heller si at jeg ikke liker rasistisk tankemåte
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 21:25
Terning
Hurrafantastisk
M_Stuff skrev: Terning skrev:
jeg liker stort sett ikke folk som krenker andre menneskers status som mennesker... derfor liker jeg stort sett ikke rasister... eller bør jeg heller si at jeg ikke liker rasistisk tankemåte
Du hater dem som hater. Er det logisk?
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 00:01
Gaute
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
Terning skrev: M_Stuff skrev: Terning skrev:
Jeg kan ikke se noe sted at han sier at han hater dem. Det er enorm forskjell på å hate og å mislike. Og når det gjelder rasister så fortjener ikke de bedre behandling enn de gir andre.
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 02:28
Terning
Hurrafantastisk
Gaute skrev: Terning skrev: M_Stuff skrev: Terning skrev:
Jeg kan ikke se noe sted at han sier at han hater dem. Det er enorm forskjell på å hate og å mislike. Og når det gjelder rasister så fortjener ikke de bedre behandling enn de gir andre.
Du skjønner det virkelig ikke du
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 02:43
M_Stuff
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
Terning skrev: Gaute skrev: Terning skrev: M_Stuff skrev: Terning skrev:
Du skjønner det virkelig ikke du
Kan du forklare oss, slik at vi forstår
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 08:30
Ronja
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Terning, til nå har du ikke kommet med noe saklig i det hele tatt, det er da ikke rart at vi ikke kan forstå deg.
Du har da heller ingen grunn til på påstå at noen har sagt noe de ikke har sagt.
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 11:00
Terning
Hurrafantastisk
Gaute skrev: Jeg kan ikke se noe sted at han sier at han hater dem. Det er enorm forskjell på å hate og å mislike. Og når det gjelder rasister så fortjener ikke de bedre behandling enn de gir andre.
Øye for øye, tann for tann... når rasister hater enkelte, skal de bli hatet igjen.
Skjønner ikke hva som ikke er "saklig" jeg, det kan da uansett ikke være poenget med denne tråden heller...
Jeg sier ikke ting om folk de ikke selv har sagt, jeg trekker ut essensen i hva de sier. Og en kan tydelig spore et hat mot rasister her.
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 14:52
Ronja
Man kan du ikke diskutere utfra hva man lukter! Du kan da ikke bare trekke slike konkusjoner! Kan du gi deg med de dumme kommentarene dine?
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:25
Terning
Hurrafantastisk
Her lukter det sossssialist ja
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:27
Ronja
Terning skrev: Her lukter det sossssialist ja
FEIL!
Men hva med å svare meg i stede for å slenge ut mer usaklig?
Du klarer jo ikke en gang å forsvare dine egne innlegg, du bare slenger mer.
At jeg ber deg slutte med de dumme kommentarene dine har da ingenting med sosialisme å gjøre?
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:29
Terning
Hurrafantastisk
Nei, dette gidder jeg ikke mer, nytter ikke diskutere med sånne som deg.
Jeg har klart og tydelig forklart hva jeg mente med innleggene mine, det er bare du som ikke finner på noe bedre å si.
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:37
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Jeg kan helt ærlig innrømme det. Jeg hater rasister. Jeg hater mennesker som mener at andre mennesker ikke er like mye verdt som dem selv og jeg hater folk som dømmer på grunn av utseende.
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:40
Terning
Hurrafantastisk
sharee skrev: Jeg kan helt ærlig innrømme det. Jeg hater rasister. Jeg hater mennesker som mener at andre mennesker ikke er like mye verdt som dem selv og jeg hater folk som dømmer på grunn av utseende.
Så dette vet du om meg? Hvorfor? Fordi jeg har en humor ingen forstår?
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:44
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Jeg hater rasister, jeg har aldri sagt at jeg vet noe om deg. Jeg har aldri sagt at jeg hater deg heller. Jeg vet ikke engang om du er rasist.
(Min definisjon på rasist: Menneske som aktivt går inn for å gjøre livet surt for andre av annen etnisk opprinnelse enn seg selv og som mener at alle som ikke er som ham/henne ikke er fullverdige mennesker.)
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 15:53
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende