|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
NÃ¥r venner ikke husker bursdagen din
Hva gjør man da? Setter seg i et hjørne og gråter, eller gir igjen med samme mynt.
|
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 15:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
jeg fikk ikke bursdagsgave av Liv og marit og mari, selvom Mari sa at jeg skulle få.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 15:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Glemmer det. Ingen vits i å dvele med ting som er lite hyggelige.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 17:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Gratulerer med dagen i overigår da.. Hvis det skulle være non trøst..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 20:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
men du kan ikke ta igjen, det er dårlig gjort og ta igjen mot folk som gjør noe uten å mene det
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 21:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Om det er noen trøst, så ble jeg faktisk nesten glemt av min egen familie jeg i fjor. Da gikk jeg på folkehøgskole, og var ikke så ofte hjemme. Første gaven jeg fikk tilsendt, var fra storebroren min, som ikke bor hjemme lenger. Men familien hjemme hørte jeg ikke noe fra den dagen. Så på kvelden ringte jeg hjem, og lurte på om det ikke var noe de hadde glemt. Da fikk jeg høre, at de trodde bursdagen min var dagen etter. Skuffende, spør du meg... 
|
Skrevet: Tir 02 Nov 2004, 21:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
| wertoi skrev: | | Gratulerer med dagen i overigår da.. Hvis det skulle være non trøst.. |
jo takk, men det som er merkelig er at eg alltid husker alle andre sine bursdager, eg til og med gir presanger til alle saman.
Dessuten bør jo det faktum at eg faktisk har bursdag på Halloween bør jo være et enkelt assosiasjonsmoment for de fleste. (og de som faktisk husket den sier at det var ganske enkelt pga Halloween)
|
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 06:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg gir blaffen i hvilken dag det er:" hei, du har bursdag sånn rundt nå, du!" "ja, det var i forgårs" "okey, skal huske det til neste år, ...gratulerer, da"...det blir alltid sånn...sånn omtrent..sier hvertfall gratuleerer, da..
blir ikke skuffet når folk glemmer min..
|
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 23:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Oh, sårt tema. Jeg ble selv glemt at enkelte venner på min egen bursdag i år, så jeg vet hvor kjipt det er. Jeg tror det beste er å stenge av alle følelser av ubetydelighet o.l. du måtte ha, men jeg vet at det er ganske vanskelig. Jeg klarte det ikke selv. Det er kanskje da man begynner å se etter nye venner?
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 04 Nov 2004, 22:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg har aldri forventet/ønsket spesielt høyt at noen som helst skal huske bursdagen min.. ikke jeg selv heller forsåvidt, ser ikke den store fasinasjonen, og utbasunerer derfor heller ikke datoen. kan ikke huske å ha fortalt datoen til noen uten at de har spurt ihverfall.. synes egentlig det bare er greit om venner og slikt glemmer det, det holder lenge at familien skal mase om det.
Hva er poenget, egentlig? man har levd et visst antall år fra en viss dato. man kunne like gjerne feiret kun nyttårsaften, da feirer man også at man selv og resten av jorden har stått enda et år..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 08 Nov 2004, 09:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Hvofor?
Jo fordi du får masse gaver
Ikke nå lenger kanskje, men jeg tror det er greit å feire bursdager og slik, for å vise at man setter pris på hverandre av og til.
|
Skrevet: Man 08 Nov 2004, 09:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Det føles bra å bli husket på, man får på en måte en bekreftelse av at man faktisk eksisterer. Det kan være greit. Men jeg forventer ikke at noen skal huske bursdagen min. Har glemt den selv et par ganger. Men det er veldig kjipent å sitte hjemme alene på bursdagen sin uten å snakke med noen hele dagen.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 08 Nov 2004, 13:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |