|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Liker wrooming! Kanskje jeg skal se 3'er også. Likte de to første så...
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 28 Okt 2004, 15:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
jeg likte de ikke. Spesielt ikke 2-eren.
De girer i hytt og pine, ligger på 1. plass og har ikke full gass, noen kommer ved siden av, kommer litt forbi, SÅÅ gir han full gass han som lå på 1. plassen. Rett og slett dumt. Hvorfor ikke full gass hele tia.
Jeg vet at det hadde blitt kjedelig. formel 1, er jo kjedelig, men enda kjedeligere når du avslører juks.
Blir kresen på action av å se Jackie Chan.
BTW: Jackie chan-Tunderbolt er artig. Bilaction.
Slossinga er ikke fult så bra i den filmen.
|
Skrevet: Fre 29 Okt 2004, 10:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
| mattestykke skrev: |
De girer i hytt og pine, ligger på 1. plass og har ikke full gass, noen kommer ved siden av, kommer litt forbi, SÅÅ gir han full gass han som lå på 1. plassen. Rett og slett dumt. Hvorfor ikke full gass hele tia.
|
nå gir de jo faktisk full gass hele tiden.. men hvor mange nm bilen drar, kommer helt ann på turtallet... på max effekt turtallet (eks. honda S 2000 har flest nm på 6500 rpm) drar bilen best, fordi da får bilen utnyttet kompresjonen fra sylinderne fullt ut... derfor skjer faktisk sånn som på filmen, ved at først ligger den ene litt foran så den andre, osv... så selve kjøringen i racene (merk race'ene) er faktisk helt realistisk
|
Skrevet: Søn 05 Des 2004, 16:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| bikerkids_88 skrev: | | mn i 3'eren som kommer i slutten av 2005 så e vin diesel tilbake, men paul walker e ikkje med.... filmen finner sted i tokyo og vin diesel skal redde en kompis ut av trøbbel med Johnny Tran(fra 1eren) som har flyttet tilbake.... (den spilles inn nå.... |
| Randar skrev: | | Liker wrooming! Kanskje jeg skal se 3'er også. Likte de to første så... |
HALLO?! står ingenting om noen 3'er på nettet, hvor har dere dette fra? lurer dere meg?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 06 Des 2004, 09:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
I det engelske bil bladet Revs fra mai 2004, står det en artikkel om F&F3... den er ganske lang, så gidder ikke å skrive inn hele her, men kan ta noen vesentlige utdrag:
hollywood has been buzzing for weeks about the film we've all been waiting for. that's right right, the hype has begun for the fast and the furious 3 and you'd better brace yourself for what looks like a monster movie.
brian o'conner will make a cameo apperance only. the star of the show will be hollywood hardman vin diesel
so whats the story? the first film ended with toretto high-tailing it to mexico after o'conner let him escape. in the third film it looks likely that toretto will leave mexico for the wpicentre of street-racing culture. that's right, he's heading straight to Tokyo. word has it that dom reluctantly flies there to rescue a friend from local gangsters... who no doubt have a fetish for kitted S2000's... (for de som ikke forstod den siste der, så er det bil modellen johnny tran kjørte i 'eren)
early estimates have the film hitting our(englands) screens at the end of 2005, or maybe even the start of 2006.
så der har vi det jeg vet om F&F3 iallefall... skal gi beskjed om jeg snubler over noe mer
|
Skrevet: Man 06 Des 2004, 22:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| bikerkids_88 skrev: | I det engelske bil bladet Revs fra mai 2004, står det en artikkel om F&F3... den er ganske lang, så gidder ikke å skrive inn hele her, men kan ta noen vesentlige utdrag:
hollywood has been buzzing for weeks about the film we've all been waiting for. that's right right, the hype has begun for the fast and the furious 3 and you'd better brace yourself for what looks like a monster movie.
brian o'conner will make a cameo apperance only. the star of the show will be hollywood hardman vin diesel
so whats the story? the first film ended with toretto high-tailing it to mexico after o'conner let him escape. in the third film it looks likely that toretto will leave mexico for the wpicentre of street-racing culture. that's right, he's heading straight to Tokyo. word has it that dom reluctantly flies there to rescue a friend from local gangsters... who no doubt have a fetish for kitted S2000's... (for de som ikke forstod den siste der, så er det bil modellen johnny tran kjørte i 'eren)
early estimates have the film hitting our(englands) screens at the end of 2005, or maybe even the start of 2006.
så der har vi det jeg vet om F&F3 iallefall... skal gi beskjed om jeg snubler over noe mer |
*sitre* 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 07 Des 2004, 08:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88