|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Raggen
Främling

Ble Medlem: 20 Nov 2003 Innlegg: 9 Bosted: Ski
|
Bush - dette må dere sjekke
Har dere prøvd å gå til Google og søke på "miserable failure"?
Link:
http://www.google.com/search?&q=miserable+failure

|
Skrevet: Fre 05 Des 2003, 10:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Dette er jo morsomt.
Har lite respekt for Bush selv.
Jeg er bare litt redd for at et generelt hatefullt og latterliggjørende syn på problemene kan skape en fryktelig unyansert debatt. "Alle" hater Bush. Da blir det lett å henge ham ut, men fortsatt problematisk å løse noe. Han står heller ikke alene for politikken sin. Han er omgitt av rådgivere(Bush administrasjonen) som sitter med mye av makten. Men alle de små gullkornene har han nok kommet opp med selv (I don't feel like I've got all that much too important to say on the kind of big national issues... I will have a foreign-handed foreign policy)
Eller har han en språklig rådgiver og?
|
Skrevet: Ons 05 Mai 2004, 21:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Aug 2004 Innlegg: 45 Bosted: Trondheim
|
Hei
Som thejack er inne på, det er veldig viktig å huske at det ikke er Bush som er problemet. For det første så bestemmer Bush utrolig lite. Det er Oljeselskapene, rådgivere og andre som har finansiert valgkampen hans. Hvis vi ser på feks Kerry, som stiller som motkandidat til Bush, så ønsker han faktisk FLERE soldater til USA. Han mener Bush er for veik, og Kerry stemte for feks the patriot act. Jeg synes fredsbevegelsen som har vokst fram, har konsentrert altfor mye på Bush. Bush er ikke problemet, det er systemet.
PS. Bush skriver ikke talene sine sjøl engang. 
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
nuffen skrev: | PS. Bush skriver ikke talene sine sjøl engang.  |
Selvfølgelig skriver han ikke talene sine selv. Bush er kun republikanernes frontfigur. Som du var inne på så er det apparatet bak Bush, rådgiverne, som styrer politikken.
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 16:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trøya

|
Og hvis dette er så selvfølgelig, hva var da vitsen med ditt innlegg? Og vil du da påstå at ALLE på dette forumet er klar over at han ikke skriver talene sine sjøl?
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 16:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Vitsen med mitt innlegg var å ta brodden av din sensasjonelle "avsløring"...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 16:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trøya

|
Det var ingen sensasjon i denne. Den ble skrevet i et PS, noe ingen sensasjoner blir i hele tatt. Eneste grunnen til at du skrev innlegget ditt, var for å latterliggjøre en liten del av innlegget, sånn at resten av innlegget skulle legges mindre merke til.
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 16:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
De sosialdemokratiske og paranoide påstandene dine luket jeg innledningsvis ut da det var det reneste tøv.
Neida, du har rett i mye av det du skriver. Imidlertid legger du et feilaktig moralsk grunnsyn til i betraktningen av problemstillingen.
Jeg mente ikke noe annet med bemerkningen angående talene til Bush og hvem de eventuelt måtte vært skrevet av enn at det tilsynelatende skinte gjennom at argumentet med forannevnte skulle tale til fordel for konkluderingen i resonnementet.
...beklager, men jeg greier ikke uttrykke meg enklere 
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 17:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg skulle likt og se noen av dere klatre opp i det hvite hus og styre hele USA
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Jeg melder meg frivillig 
|
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 10:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
jeg også
men nå er jeg politiker også da

|
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 17:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
CriticalMass
Främling

Ble Medlem: 30 Aug 2004 Innlegg: 11
|
nuffen skrev: |
PS. Bush skriver ikke talene sine sjøl engang.  |
Akkurat det siste er vel ikke noe å være sjokkert over. Ingen president har egenhendig skrevet sine taler i USA på lang lang tid - men de er med på å forme dem... Det samme gjelder forøvrig i Norge. Hverken Bondis eller Stoltis har skrevet sine taler (Jaggis kanskje...)
|
Skrevet: Man 30 Aug 2004, 22:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
metaxa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Apr 2003 Innlegg: 342 Bosted: Oslo
|
I think someone already pointed that out.
|
_________________ Colorless green ideas sleep furiously (Noam Chomsky)
Skrevet: Man 30 Aug 2004, 22:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten