DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
gutter med sminke?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 6 [111 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
 gutter med sminke?

I går kveld var jeg på byen med deler av gjengen. En av dem, en nokså god kamerat, som er homofil hadde sminket seg. Ikke noe voldsomt, men nok til at jentene la merke til det. Og gjett hvem som fikk all oppmerksomheten på dansegulvet... Så da vil jeg spørre alle sammen her inne:

Jenter:
Bør gutter sminke seg når de går på byen?
Er gutter med sminke sexy?

Gutter:
Har du noen gang vurdert å sminke deg?
Sminker du deg ofte når du skal ut?
Er dette vanlig?
Dine erfaringer med dette?

Og vi snakker ikke om goth'ere her... eller overdrevent engangstilfelle i forbindelse med utdrikningslag eller halloween...

InnleggSkrevet: Søn 24 Okt 2004, 16:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Jeg har aldri prøvd det selv, men det kan sikkert fungere bra.. Ekstremt viktig å huske regelen "Less is More" da...

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 04:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
1: de bør kanskje kun bruke sminke når de er på byen, jeg syntes ikke det er pent å møte en gutt i butikken med sminke på. det ser så unaturlig ut. på byen er det mye kulere..

2: nei, jeg syntes ikke det er sexy med menn som bruker sminke Smile

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 08:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: gutter med sminke?

M_Stuff skrev:
Gutter:
Er dette vanlig?

Nope - aldri vurdert.
Nope - sminker meg dermed heller aldri.
Aner ikke om det er vanlig.
For noen kan det sikkert funke, men jeg lar vær - kjenner rett og slett ikke noe behov.

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 10:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det er tøft med gutter som tør å sminke seg uten å få noia eller som trenger å være komplett dritings for å gjøre det. Gutter som tør å sminke seg når de er ute på byen har en tendens til å være mer selvsikre enn andre, noe som alltid er et pluss. (når jeg sier selvsikker så mener jeg selvsikker, ikke overlegen eller arrogant)

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 18:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Har egentlig litt sansen for Michael Stipe, da. Mannen har stil.

InnleggSkrevet: Ons 27 Okt 2004, 20:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

nei uff.. har ikke noe om å være selvsikker ass.. det er bare fælt!

InnleggSkrevet: Fre 29 Okt 2004, 12:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Gutter med sminke kan være kult, men det er ikke alle som kler det. Man må liksom ha stilen... Jeg kjenner flere gutter som bruker sminke til vanlig, og synes egentlig det er ganske tøft. Men det kommer jo an på mengden da... Det gjelder jo forsåvidt for jenter også. Greit å frike litt ut når man skal ut på byen, men oversminking til vanlig er bare stygt.

InnleggSkrevet: Søn 31 Okt 2004, 20:18
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
aniraC skrev:
nei uff.. har ikke noe om å være selvsikker ass.. det er bare fælt!

Nåja, jeg har nå sett jenter med sminke også og spurte meg
selv:

Okey, er dette ei jente eller en vaskebjørn??

InnleggSkrevet: Tir 02 Nov 2004, 19:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Aeris
Främling
Främling

Ble Medlem: 24 Mar 2003
nåja

Gutter med sminke KAN være meget sexy..
Men som tidligere nevnt: less i more = FRYKTELIG viktig.

litt mascara + (kanskje) bittelitt kajal holder lenge.

(hvis en da ikke skal ta det helt ut, men da er det plutselig den sortkledde i meg som snakker..)

hehe Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 03 Nov 2004, 23:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Gutter med sminke er ikke min greie overhodet. Jeg liker dem naturlige og ekte. Hvis jeg hadde vært gutt, hadde jeg muligens ment det samme om sminke på jenter også. I alle fall er det en del jenter jeg kunne tenke meg å kommentere kvantitet til. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 04 Nov 2004, 23:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg tror ikke jeg ville forelsket meg hodestups i en fyr med sminke sånn helt uten videre... Jeg kjenner endel gutter som sminker seg, men nesten alle av de er homo.

InnleggSkrevet: Lør 06 Nov 2004, 22:05
fungi
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004
Jeg foretrekker alle folk bare og naturlige, jeg. En fordel ved å ikke sminke seg til vanlig (merk, jenter) er at det er mye lettere å pynte seg til fest. Du trenger ikke så mye mer enn det du pleier å bruke.

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 17:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

fungi skrev:
Jeg foretrekker alle folk bare og naturlige, jeg. En fordel ved å ikke sminke seg til vanlig (merk, jenter) er at det er mye lettere å pynte seg til fest. Du trenger ikke så mye mer enn det du pleier å bruke.

jeg bruker til vanlig kun mascara, foundation, lipgloss og sånn pudder i kinnene.. men jeg overdriver ikke.. men til fest er jeg litt galere og bruker øyenskygge Razz men alt er naturlig.. bruker beige når det kommer til øyenskygge.. jenter med naturlig sminke er så pent..

InnleggSkrevet: Tir 30 Nov 2004, 21:32
david
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Jun 2003

M_Stuff skrev:
Er dette vanlig?

Jeg har så absolutt vurdert det, men jeg har aldri kommet over noen anledning der dette har virket naturlig. Følgelig er den eneste gangen jeg har gjort det som barn, for moro skyld. Jeg tror hvorvidt dette er vanlig varierer litt fra subkultur til subkultur, og akkurat hvilke du tilhører vil avgjøre hvilke erfaringer du har her - Personlig kjenner jeg noen gutter som sminker seg, og det ser slett ikke dårlig ut. Jeg mener vel i grunnen at sminke er jåleri selv, så det er ikke noe jeg brenner for.

InnleggSkrevet: Søn 05 Des 2004, 11:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004

david skrev:
M_Stuff skrev:
Er dette vanlig?

Jeg har så absolutt vurdert det, men jeg har aldri kommet over noen anledning der dette har virket naturlig. Følgelig er den eneste gangen jeg har gjort det som barn, for moro skyld. Jeg tror hvorvidt dette er vanlig varierer litt fra subkultur til subkultur, og akkurat hvilke du tilhører vil avgjøre hvilke erfaringer du har her - Personlig kjenner jeg noen gutter som sminker seg, og det ser slett ikke dårlig ut. Jeg mener vel i grunnen at sminke er jåleri selv, så det er ikke noe jeg brenner for.

enig med deg.

Tenker ikke over det der så mye.. jeg vil ikke sminke meg.. for det er ikke noe for meg.. det er med gutter som med jenter. Enten ser man bra ut med sminke eller så gjør man ikke.. det blir for dumt å kritisere alle

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 13:56
aniraC
Moderator
Moderator

jeg liker ikke gutter med sminke jeg.. uansett om de passer det eller ikke.. hadde syntes det var fælt om en av kompisene mine hadde spurt om å få låne sminkefjerneren min.. DA hadde jeg sett rart på'n altså Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 14:24
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
aniraC skrev:
jeg liker ikke gutter med sminke jeg.. uansett om de passer det eller ikke.. hadde syntes det var fælt om en av kompisene mine hadde spurt om å få låne sminkefjerneren min.. DA hadde jeg sett rart på'n altså Very Happy

enig jeg.. tenkte bare mest på folk jeg ikke kjenner.. dømmer ikke de lissom.. men nai nai.. ikke sminka maj! Fy fy gej

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 15:06
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Gutter med sminke, why not? Om jenter skal få lov til å male seg må vel gutta få det og.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 18:27
aniraC
Moderator
Moderator

er ikke helt enig med deg altså sharee.. gutter skal ikke gjøre alt det vi jenter gjør Very Happy

InnleggSkrevet: Lør 18 Des 2004, 18:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 6 [111 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet