|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
Hvor langt er du villig til å reise for å dra på festival ?
Hvor Langt er du villig til å reise for egen regning for å se to av dine favoritt band på festival ?
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 16:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
867,52 km
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg bryr meg bare om en festival jeg såh.. Og den ligger i Roskilde..
Og å dra lenger blir fort litt for dyrt.. *hoste* Og skal jeg reise lenger må det være ferie, for festivaler blir man sliten av!!!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
mjo, Roskilde is teh win. men for de som vil oppdage noe nytt. kom over en festival som var i sør-amerika et sted...eller var det mellom amerika ?? anyways... det bare fikk meg til å tenke litt og måtte undersøke ståa..
men om Roskilde var i Kina.. ville du fremdeles reist dit ?
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 10:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
jeg har tenkt å spare sånn at jeg kan reise til usa å dra på warped tour... er verdens feteste festival... alle bra punk rock band spiller der.... good charlotte green day blink 182 mest autopilot off minor threat simple plan sum 41 new found glory m.f.
|
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 00:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Tyskland er vel det lengste jeg hadde dratt
|
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 14:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Hmmm... Det spørs vel helt hvor dyrt det ville blitt, og hvor mye penger jeg hadde hatt å rutte med. Jeg blir neppe å dra lengre enn nord europa i overskuelig framtid, jeg er tross alt en fattig student.
Lengste jeg har dratt er til Roskilde. Kanskje ikke så eksotisk, men siden jeg dro til Roskilde fra Heggelia millitærleir (indre troms) og reiste hjem til Kirkenes etterpå ble det geografisk sett en ganske lang tur. 
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 16:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Mr_Pin skrev: | Hmmm... Det spørs vel helt hvor dyrt det ville blitt, og hvor mye penger jeg hadde hatt å rutte med. Jeg blir neppe å dra lengre enn nord europa i overskuelig framtid, jeg er tross alt en fattig student.
Lengste jeg har dratt er til Roskilde. Kanskje ikke så eksotisk, men siden jeg dro til Roskilde fra Heggelia millitærleir (indre troms) og reiste hjem til Kirkenes etterpå ble det geografisk sett en ganske lang tur.  |
Så sånn i avstand, hvis du hadde bodd i oslo eller på sørlandet kunne du gjerne dratt til italia eller spania på festival?
|
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 16:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Jeg bryr meg mer om penger enn avstand. Hvis jeg hadde hatt råd (og det var en rimelig utgift) kunne jeg godt ha dratt til månen på festival...
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det lengste jeg har reist er vel Oslo, og det er vel noe av det lengre jeg ville reist. Jeg er jo selvsagt ikke i stand til å kjøre, og da er det jo begrenset hvor langt man kommer. Toget er jo selvsagt et alternativ.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Wacken. minst.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 21:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
SÃ¥ lenge jeg hadde hatt muligheten til det hadde jeg dratt overalt!
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
spørs jo veldig hvem som skulle spille da men er villig til og dra langt sålenge økonomien tilater det
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Hvis de rette bandene er på festivalen, og jeg har penger til det, er jeg villig til å reise laaaaangt!
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 02:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cista
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 146 Bosted: Oslo
|
hadde man hatt noen tusen kroner til overs skulle man tatt turen til coachella-festivalen i california. deeet hadde vært fint, det. med en lineup som hvert år har med seg store deler av saddle creek-stallen og andre fine ting. sukk.
|
_________________ Donatello er den kuleste ninja turtle'en!
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 19:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
ok, musikkfestival hadde eg kanskje ikke dratt så langt, siden bandene ofte turnerer og kommer som oftest til Europa. Men svarte Sør-Amerika, siden det av og til skjer "happenings" som er minneverdig å være med på. (a-ha konserten foran 200 000 tilskuere f.eks (Brasil var det vel)
Filmfestivaler kunne jeg sikkert dratt hvor som helst, siden det der går filmer som aldri kommer til våre trakter, har aldri dratt lenger enn til Nederland da. Men kunne godt tenkt meg til f.eks Cuba eller Sundance.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 13:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |