|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
alassie
Främling

Ble Medlem: 03 Sep 2003 Innlegg: 24 Bosted: Råde
|
Nammelam Lasagne
Vet ikke hvorvidt det har blitt gjort før, men har nå funnet det på av meg selv =p
TACOLASAGNE
Bytt ut den tradisjonelle kjøttsausen med kjøttdeig med tacokrydder(sånn fin ferdigpose f.eks)
Lag ostesaus(man kan aldri ha for mye ost i.... )
Når man så legger lagene(ikke glemme plater ) kan man ha litt tortillachips med også, de blir speseilt gode om de stikker litt opp av toppen slik at de blir sprøstekte =D
Nå skal jeg spise.... Weee!
Tacolasagne er utrolig godt ^^
|
_________________ Jeg er ingen grønnsak! Jeg er en AGURK!
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 17:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg har den perfecte matrett for deg: NACHOS,det orginale,amerikanske fottball fôret,det er rettogslett mais,kjøttdeig,tortillachips og ost
hvis du liker taco og lasagne kommer dette GARANTERT til og tilfredstille dine smaksløker,dette er en meget enkel oppskrift som vi bruker
en halv kilo kjøttdeig stekes
1 pose tacokrydder og en halv dl vann kokes i 5 min
ha i en liten boks ma...en liten boks??mamma vet ikke,ha i en SVÆR boks mais og et stort glass salsa og løk(om du vil)
så tar man en pose med tortilla chips(ca 450 gram) og legger det lagvis i en form sammen med kjøttdeigen så legger du på ost og ost,så mye ost du måtte ønske(revet ost vel og merke)så flenger du hele greia inn i ovnen på 200 grader i 12 minutter,så har du et kongemåltid for 2 sultene personer eller 4 ikke så sultene personer 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 20:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
alassie
Främling

Ble Medlem: 03 Sep 2003 Innlegg: 24 Bosted: Råde
|
Det hørtes virkelig nammenamski ut ^^
Må jeg prøve en gang =)
|
_________________ Jeg er ingen grønnsak! Jeg er en AGURK!
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 12:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |