|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..Kolsåsbanen leve!
|
De kjappe slagords politikk
http://www.dagbladet.no/kultur/2004/10/16/411496.html
Hva synes du om SV's utenrikspolitikk?
|
Skrevet: Søn 17 Okt 2004, 19:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
SV's utenrikspolitikk er fullt på høyde med partiets økonomiske politikk; verdiløs...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 08:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Jeg er faktisk, overaskende nok, til en stor grad enig med herr Helgesen. Men da mest i min motstand mot slagordspolitikk og ikke spesifikt mot partiet SV og venstrekoalisjonsregjeringen, som han jo åpenbart prøver å svekke. Jeg synes selv at dette gjelder de fleste partiene vi har på stortinget i dag.
Hva økonomisk politikk anngår er det alltid så greit å se at det er noen som har en fasit. Selv om den er basert på en mengde underlige premisser...
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 13:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Kristin Halvorsen vil bli finansminister...
http://pub.tv2.no/nettavisen/henrik/article291611.ece
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 13:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
Greit det, la henne bli finansminister for min del. Så kan vi jo se om høyresidens domedagsprofsier medbringer riktighet... Jeg kan ikke akkurat si at jeg ser mye til de positive effektene av nyliberalismen ennå.
Jeg er meget åpen for at dette og bare er nok et ledd i den meningsløse polare slagordspolitikken.
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 16:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Mr_Pin skrev: | Jeg er meget åpen for at dette og bare er nok et ledd i den meningsløse polare slagordspolitikken. |
Hva mener du?
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 17:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
Den ekstreme, høyre kan økonomi, men ikke sosialpolitikk, SV, stikk motsatt, vinklingen media bruker å fremme. Polart tullball. Media skapte kontraster basert på akkurat den slagordspolitiske vederstyggeligheten som media har avlet fram. Den fjerde statsmakt svikter og lager underholdning og vas utav politikken. Polart fjas uten tid eller rom for reel debatt.
I allefall slik jeg ser det, men jeg gjør jo mitt beste for å være rebell så... 
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 17:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Jeg er faktisk helt enig med deg i det du sier...
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Og endel, skjønt ikke alle, politikere er villig med på å gjøre vås og underholdning ut av politikken...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..Kolsåsbanen leve!
|
Der debattsidene i aftenposten/dagbladet/DN etc kommer inn. Der får politikerne spalteplass på deres egne premisser. Se for eksempel kronikken til Erna Solberg i dagens aftenposten (18.10.2004) om asylsøkere som har fått avslag.
|
Skrevet: Man 18 Okt 2004, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |