|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hvilken dag er pannekakedag?
Da jeg var liten hadde vi pannekaker ca en gang i uka - og alltid på samme dag! Hvilken dag hadde dere pannekaker på, hvis dere hadde pannekaker like ofte som vi hadde?
Pannekaker eier forresten!
Håper ingen hadde pannekaker på lørdag, for da skal det være grøt... Og pizza på fredag... (Husk, jeg er nesten 30 - det fantes ikke Taco da jeg var liten...)
|
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Pannekaker lager jeg meg gjerne en gang i uka, men det blir helt hippsomhapp hvilken dag 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 13:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Hvis jeg lager pannekaker, lager jeg det på tirsdager... men det ble ikke pannekaker i går så da har jeg det til gode for en annen dag (en annen dag kan gjerne være noe annet enn en tirsdag, men i utgangspunktet nyter jeg pannekakene mest på en tirsdag).
Tirsdag er min pannekakedag!
|
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 13:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Bestemor pleide alltid å steke pannekaker til meg og Trond på tirsdager når vi kom hjem fra skolen.
Tirsdag er pannekakedag...men pannekaker er så godt at man kan godt ha det andre dager også.
Ellers er jeg enig med Tittan. Det skal være grøt på lørdag, selv om vi ikke har hatt det på leeenge nå. Dessuten har jeg forsåvidt flyttet ut også. Kanskje på tide å lage tradisjoner selv..
Men altså, Tirsdag er pannekakedag. Eventuelt onsdag.
|
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 13:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Eneste problemet med grøt på lørdag er om man skal ut etterpå, melk og alkohol går ikke bra ilag...Men tirsdag er pannekakedag.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 17:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Melk og alkohol funker helt greit for meg, men jeg liker nok ikke grøt noe mer av den grunn...
Nei, pannekaker lenge leve, uansett hvilken dag det måtte være 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 19:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Vi hadde pannekaker på tirsdager, hadde det nok ikke en gang i uken, men iallefall en gang i mnd.
Husker dessuten at det på melkekartongen en gang i tiden stod at tirsdag var pannekakedagen 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 22:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fido
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
|
Jammen det er jo helt feil!
Fredag er pannekakedagen
Og lørdag spiser man grøt ganske tidlig, og pizza eller taco eller noe sånt på kvelden. Nemlig! 
|
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 08:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
For meg er søndag pannekakedag...deilig med pannekaker når man kommer hjem og har jobbet hele morgenen..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 10:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
HVERDAG burde vert pannekakedag
jeg får pannekaker en gang i året,og det er på bursdagen min
når jeg flytter hjemmefra skal jeg leve på pannekaker,skal bestille ekte,amerikansk lønnesirup og dynke de i det,kalorier skal nytes,ikke telles 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 11:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| fido skrev: | Jammen det er jo helt feil!
Fredag er pannekakedagen
Og lørdag spiser man grøt ganske tidlig, og pizza eller taco eller noe sånt på kvelden. Nemlig!  |
Lørdagen er jeg enig i, men jeg orker ikke å lage to middager selv, men akkurat slik hdde vi det helt frem til mamm bestemte seg for at man ikke kunne spise to middager på en dag.. da ble det grøt på fredager, men det slo jeg meg aldri helt til ro med.
| darkfrog skrev: | HVERDAG burde vert pannekakedag
når jeg flytter hjemmefra skal jeg leve på pannekaker,skal bestille ekte,amerikansk lønnesirup og dynke de i det,kalorier skal nytes,ikke telles  |
Ekte amerikansk lønnesirup fås kjøpt på Jacob's på Holtet i Oslo, men det er IKKE noe godt, æsj og bæsj!
|
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 17:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Graut er jo ikkje middag! Det er sånn kvasimiddag, kanskje. Graut skal etast som sein lunsj/tidleg middag på laurdag, og så et ein pizza på kvelden. Fredag skal stort sett vere vanleg middag, men mamma og pappa har starta tradisjonen med Grandiosa eller sånn på fredagskvelden. Det gjer ikkje eg. Nei. Talteori no.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 17:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| darkfrog skrev: | HVERDAG burde vert pannekakedag
når jeg flytter hjemmefra skal jeg leve på pannekaker,skal bestille ekte,amerikansk lønnesirup og dynke de i det,kalorier skal nytes,ikke telles  |
Ekte amerikansk lønnesirup fås kjøpt på Jacob's på Holtet i Oslo, men det er IKKE noe godt, æsj og bæsj![/quote]
IKKE NO GODT? nordmen altså 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 22:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Nå liker ikke jeg vanlig norsk sirup heller da og jeg har bare smakt en lønnesiruptype.. så sånn er det..
|
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 22:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Hver dag, og dobbelt på søndager!! Jeg elsker pannekaker og på folkehøyskolen så klarte jeg 25 pannekaker i løpet av ett måltid. Namme!
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Søn 10 Okt 2004, 19:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mirim
Spitzy (!)

Ble Medlem: 22 Jan 2004 Innlegg: 201 Bosted: Loddefjord/Bergen
|
Søndag er den eneste dagen i uken eg har tid til å lage og nyte pannekaker.
|
_________________ Kjærlighet Er Best På Pinne!
Skrevet: Søn 10 Okt 2004, 19:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Hadde to tysker på besøk fra fredag til tirsdag kveld, og på tirsdagen ville de ha pannekaker... jeg erklærer herved tirsdag som internasjonal pannekakedag... iallefall i mitt hus
|
Skrevet: Ons 13 Okt 2004, 20:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |