DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Foppalspill!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [1 Post]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 Foppalspill!!

NEI jeg er ikke foppalidiot, men jeg synes allikevel www.hattrick.org er et genialt opplegg.

GRATIS: Man får utdelt et fotballag som man styrer - man har noen millioner (3 tror jeg) som man kan bruke på å kjøpe spillere - bygge ut arena osv, og man driver på. Snart (lørdag 16. okt) er det sesongstart!! Kom igjen, bli med!! (Jeg vant serien min første gang jeg spilte - så det er ikke et spill hvor man trenger å være foppalidiot i det hele tatt...)

KOSTE PENGER: Hvis du betaler bitelittegrann penger blir du sponsor - da får du gjøre litt mer, men det går ikke ut over spillet. Dvs, en sponsor og en ikke-sponsor har samme muligheter for å kjøpe spillere, vinne serien osv...

TID: Tar ikke mye tid - logg inn en gang i blandt - det er kamp hver onsdag og lørdag - så du bør logge inn et par ganger i uka for å se om noen er skadet/har for mange kort og så gjøre om på lagoppsettet. That's it for the lazy...

Kom og bli med i 6. divisjon!! It's fun Rolling Eyes

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 11 Okt 2004, 09:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [1 Post]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet