|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
ENDELIG SIMS 2
Etter å ha sittet sånn ca fra fredag til i natt en gang er jeg fornøyd. Sims 2 er MYE bedre enn Sims 1. Dere som ikke har kjøpt/lånt/stjålet det enda bør kjeppjages til nærmeste butikk slik at dere kan bringe det med dere hjem og installere det.
Hvis det er noen som vil bli laget som Sim, så kan jeg gjøre mitt beste. Hva trengs? Jo, et par bilder i helfigur, et nærbilde av ansiktet og en kjapp oppsummering når det gjelder (naturlig) hår-/øyefarge. Jeg kommer til å sitte med Sims en stund, så det er bare å bruke god tid til å ta bilder
Snakkes, jeg hører simmene mine klage over for lite oppmerksomhet!
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 09:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
er ikke fornøyd
det tar altfor lang tid å lagre (det tar 10 minutter), spillet pauser seg selv sånn av og til
og det er når eg sit med en maskin med dobbel kapasitet i forhold til systemkravene
det er godt programmert, karakteranimasjoner i forhold til hverandre, men når teknikken ikke fungerer er nok dette noe jeg ikke fortsetter med
får lage noe selv i stedet
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 10:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jos skrev: | det tar altfor lang tid å lagre (det tar 10 minutter), spillet pauser seg selv sånn av og til |
Det skjønner jeg ikke - tar ca 30 sekunder å lagre hos meg - og jeg lagrer veldig sjelden. Spillet tar ikke pauser heller...
Prøv å kjør diskopprydding/defragmentering...
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 10:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

|
hmmm, kanskje eg skal installere det på nytt. hva er spesifikasjonene på skjermkortet? resten er ihvertfall mer enn godt nok
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Spillet var generelt treigt spør du meg, og det er på en Amd XP3000+ og GF4 Ti4400 og 1GiB ram....
Menyer, lagring, ting og tang var tregt, fatter ikke hvorfor når alle andre spill greier å ha sånt 'lynkjapt'.
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 16:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg simpelthen ELSKER det!!!! Mye mye bedre enn Sims 1. Og jeg elsket forsåvidt det også...
Tror stakkars Håkon kommer til å få mer besøk og mindre oppmerksomhet fremover...
Hihi...jeg er forelsket i en av simmene mine...
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 18:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeg tør ikke sånt lenger, jeg... blir avhengig!
|
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 07:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dina
Främling

Ble Medlem: 01 Okt 2004 Innlegg: 13 Bosted: England
|
Spillet er genialt!
Og det tar ikke lang tid å lagre, eller noe lignende. Det skjer kun på treige maskiner/maskiner med lite virtuelt minne\maskiner med lite ledig harddisk plass.
Eneste jeg savner med spillet er kjæledyr, ferie o.l. Men det kommer vel etterhvert det og.
Er det noen andre som har lagt merke til at jo mer man spiller, jo flere ting blir tilgjengelige? Plutselig dukker det opp en ny sofa eller et nytt antrekk hos meg.
|
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 13:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kirgit
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 115 Bosted: Oslo
|
Så de nye tingene dukker opp etter at du har spilt en viss periode? Har nemlig også fått sånne...
Gleder meg til alle ungene er voksne sånn at de kan få unger og de originale simsene mine blir besteforeldre...
Har funnet en finfin måte å få bra med penger og aspiration points forresten, fungerer for alle sims med money aspiration: Maksimer creativity skillen. Mal deretter bilder til du ikke orker mer kjøp den maskina som fyller opp alle behovene for aspiration points (og bruk den flittig). For hvert bilde simmen selger for over 500 simleons (grense for mesterverk) får den 6000 aspiration points. Er viktig å passe på å kjøpe Elixir of Life også så ikke simmen blir gammel.
Noen andre som har noen fine strategier?
|
_________________ Errare humanum est.
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dina
Främling

|
Jeg brukte den Elixir of Life på en av mine sims og han ble plutselig utrolig gammel og grå, lol
Så litt merkelig ut når kjerringa hans var ung og pen 
|
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 15:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kirgit
Spitzy (!)

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 115 Bosted: Oslo
|
Hehe da var sikkert aspiration level under gull da vet du
Glemte det der en dag jeg og, og skulle bruke den fiine maskinen som fyller opp behov (og som jeg aldri husker hva heter), og plutselig måtte simmen på do, sove, spise osv. på en gang... ganske trist ettersom hun var skikkelig redd for å besvime og tisse på seg...
|
_________________ Errare humanum est.
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 16:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dina
Främling

|
Jeg fulgte ikke så nøye med på hvor lykkelig han var. De hadde nettopp for tredje gang fått tvillinger, og jeg brukte bare hvert ledige øyeblikk til å fylle opp med den grønne drinken.
Utrolig hvor mye tid to tvillinger kan ta opp! 
|
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 16:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

|
Dina skrev: | Spillet er genialt!
Og det tar ikke lang tid å lagre, eller noe lignende. Det skjer kun på treige maskiner/maskiner med lite virtuelt minne\maskiner med lite ledig harddisk plass. |
Ok, viss du trenger mer enn 2Gb minne, 2.8 GHz, og 9 Gb ledig plass på harddisken så tror eg mange sliter med systemkrava
|
Skrevet: Fre 01 Okt 2004, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
MITT går så treigt at det er teit.
Men jeg håper på at det funker bedre på den andre datan.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Lør 02 Okt 2004, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dina
Främling

|
Jeg har 1.8 prosessor, 512 MB ram og 40 gig ledig plass, og det går som en drøm her. Ingen problemer i det hele tatt.
|
Skrevet: Søn 03 Okt 2004, 02:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg har 768 mb ram
2,2 prossesor og 62 gig ledig...men får jeg bygd egne hus?NEI det gjør jeg ikke
får ikke bygd på de husa jeg har kjøpt ferdig engang*kjøpe nytt*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 05 Okt 2004, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dina
Främling

|
Står det noe om HVORFOR du ikke får gjort dette?
|
_________________ Dumme mennesker gjør verden underholdende
Skrevet: Fre 08 Okt 2004, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg har to problemer med Sims 2:
1) Hvorfor kan jeg ikke lagre nabolag, hus osv noe annet sted enn på c: under Documents and Settings\brukernavn\brukernavns dokumenter\ea games\the sims 2 ? Noen som vet hvordan jeg kan lagre ting andre steder. Ganske teit at man ikke kan reinstallere windows ol. uten å miste alt man har gjort (det er ikke bare bare å ta kopi når det er satt diverse 'rettigheter' på mapper i windows, spessielt ikke hvis man ikke planlegger reinstall.)
2) Noen som kjører med dualscreen oppsett? Og som når de har spilt titt og ofte (ikke alltid) må reboote maskina? Problemet er at skjermbildet på skjerm 1 blir forvrengt, så jeg kommer aldri inn i menyer for skjerminstillinger eller startmenyen. Fungerer heller ikke med vanlig reboot, må koble ut strømmen og starte helt på nytt.
Hadde aldri problemet før man spilte sims 2.
To sinsykt irriterende mangler/feil med spillet.
|
Skrevet: Søn 10 Okt 2004, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

|
reagerte selv på "c: under Documents and Settings\brukernavn\brukernavns dokumenter\ea games\the sims 2"-tullet, får nesten sende et e-brev til maxis og be dem fikse det i en patch (dvs lage en boks i options der man kan skrive inn en valgfri adresse)
har begynt å bli lei hele Sims-konseptet siden jeg beta-testa Sims Online. massevis av feil, og ingen av testerne likte gameplayet noe særlig, men Maxis hørte lite på flertallet. Tror det er svært få av beta-testerne som spiller TSO den dag i dag. Det var nesten like ille med feil som da Cm4 kom ut men det er en annen historie.
|
Skrevet: Søn 10 Okt 2004, 17:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg får ikke til å kjøre Sims 2 på laptopen min.
*sture*
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 17:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |