|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Vitser...(noen som har noen GODE??)
En dame skulle bake en kake etter en oppskrift i radioen. Dessverre var antennen litt dårlig, slik at radioen fikk inn to stasjoner samtidig. Den ene kanalen sendte oppskriften, mens den andre sendte formiddagsgymnastikk for pensjonister. Oppskiften ble da slik:
"Goddag, goddag.
Vi begynner med 150g smør og løper på tåspissene. Rør godt rundt og sving sleiven over hodet med venstre arm til deigen er godt rørt. Sukker og eggeplommene has i opp til albuene til bollen har passsert ryggmusklene. Ha i 2ts bakepulver og strekk tærene til sitrondråpene renner godt bak hodet. Sitt på huk og gyng i 1ts vaniljesukker så det smeller i deigen. Seis opp og rør i vuggende takt mens deigen henger løst ved siden av kroppen. Så smyger vi oss opp i kakeformen med begge beina i kryss over hodet. Deigen strekkes rundt bordet, mellom stolene og bøyes to ganger over skuldrene til vi kommer igjen i morgen til samme tid..."
|
Skrevet: Søn 03 Okt 2004, 11:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hvis mennesker var ment som nudister,
ville vi blitt født nakne! 
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 12:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Den som oppfant kruttet skulle vært skutt!
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 12:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bikmaister
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Feb 2004 Innlegg: 34
|
Det var en gang et eple, en ananas, en melon, en appelsin, en grapfrukt og litt sukkerlake som gikk over en vei. saa ble alle utenom grapfrukten paakjort, saa sier grapfrukten: kom igjenn fruktkompott. hi hi hi hi hi hi.
P.S. skrevet i et land uten de tre siste bokstavene i alfabetet.
|
_________________ jemen crap man
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 12:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cináed
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003 Innlegg: 171 Bosted: Fredrikstad
|
Må nesten ta med den som han Noman fyren fortalte på Nytt på Nytt:
Gud og Jesus sitter og ser på TV. Så ringer det på døra. Gud går og åpner, og Jesus spør hvem det er, så svarer Gud: "Det er bare Allah som er her med kebaben"
|
_________________ Man is, rest he has is by addition.
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 19:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
to alkoholikere gikk inn på en bar....SELFØLGELIG gjorde de det 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 19:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid førstemann som er ferdig med matteprøvene. For at han ikke skal forstyrre de andre ungene i klassen, sier frøken en dag til ham: - Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål. Det sitter fem fugler på en grein. Du har med deg et haglegevær, og du skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen?
- Ingen, svarer Johnny.
- Hva mener du ...ingen?
- Vel den ene stuper til jorden, og de andre stikker av fordi de er skremt av smellet.
Frøken nikker motstrebende. Svaret skulle egentlig vært fire, men jeg liker måten du tenker på.
Noen minutter ut i matteprøven skyter hånden til Johnny i været.
- Frøken, frøken.
- Ja, Johnny.
- Kan jeg få spørre deg om noe?
- For all del.
- Okay, frøken: Tre damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg en iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den tredje suger på den. Hvem av dem er gift?
Frøken rødmer. – Ehhhh….. jeg vet ikke riktig, Johnny. Kan det være hun som…suger på den?
- Niks, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 20:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
en uteligger går forbi en kafé, og ser at en mann sitter innenfor med en full suppetallerken. Han spiser ikke av suppen, men har satt seg tilbake og leser avisen.
Uteliggeren tenker at "den suppa skal jeg klare å snike i meg uten at han merker det!"
Han lister seg inn, setter seg stille ned på andre siden av bordet, og drar forsiktig tallerkenen over på sin side. Uteliggeren slafser i seg, og det ser ikke ut til at eieren av suppa merker noe.
Etter to minutter eller så, når tallerkenen er nesten tom, får uteliggeren øye på noe nede i tallerkenen. Det er en klissete kam, full av lange, grå hår.
Naturlig nok førte dette til at det meste av suppa kom opp igjen, sammen med rosinen han hadde til frokost.
Mannen på andre siden av bordet tar behersket til side avisen, og sier rolig: "ah, du spøy du og, når du kom til kammen..?"
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 05 Okt 2004, 07:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Lille Johnny Johnny uten armer og bein var med klassen sin å svømte i et basseng. Plutselig begynnte lille Johnny Johnny og svømme rundt i ring, når klassekammeratene hans endelig hadde fått halt han inn til land spurte en :"Lille Johnny Johnny hva skjedde?" da sa lille Johnny Johnny "jo jeg fikk plutselig krampe i det ene øret.
Lille Kari Kari husket i hagen, så kom moren ut og sa "Nå må du ikke huske så høyt da Lille Kari Kari, for da kan nabogutten se trusa di"
Da måtte lille Kari Kari le, for hun hadde ikke på seg noen truse
Lille Kari Kari var på tur med moren sin til tog stasjonen. Plutselig ser lille Kari Kari en tier på togskinnen, og sier ifra til moren sin. Moren hopper ut på skinnene for ta tieren, da kommer toget og lille Kari Karis mor er overalt. Da måtte lille Kari Kari le, for det var ingen tier det var en bruskork
Lille Kari Kari var på kino, plutselig tar nabogutten hånden sin under skjørtet hennes. Da måtte lille Kari KAri le for det var ikke der hun hadde gjemt pop-kornet
Alle disse husker jeg fra barneskolen når en av lærerene mine fortalte de til klassen 
|
Skrevet: Tir 05 Okt 2004, 11:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Lille kari-kari var på tur i skogen, da en mann kom bort å begynte å rive av henne klærne. Kari-kari lo og lo, for hun visste jo at hennes klær ville jo ikke passe til den store mannen!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 05 Okt 2004, 12:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
| ønskemestern skrev: | | Lille kari-kari var på tur i skogen, da en mann kom bort å begynte å rive av henne klærne. Kari-kari lo og lo, for hun visste jo at hennes klær ville jo ikke passe til den store mannen! |
fader viste det var en jeg glemte 
|
Skrevet: Tir 05 Okt 2004, 13:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Det var en jeger som var på bjørnejakt.
Han hadde bare 1 patron igjen da han så en kjempe diger bjørn.
Mannen skjøt, og bommet, og i neste øyeblikk setter bjørnen etter ham.
Mannen er livredd (selvfølgelig), og løper og løper...
Akkurat idet bjørnen skal til å kaste seg over mannen, stopper mannen, folder hendene og ber:
"kjære Gud. GJør sånn at denne bjørnen blir kristen."
Idet samme stopper bjørnen, folder labbene og begynner å synge:
"O du som metter liten fugl, velsign min mat, O Gud. Amen."
|
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
og mens vi holder på med bjørnevitser
en jeger var på bjørnejakt i skogen,etter en stund fikk han øye på en stor brunbjørn,og han satt seg på kne og skøyt etter bjørnen,men han klarte ikke treffe den,så bjørnen løp etter han og mannen ba til bjørnen "versåsnill ikke drep meg",bjørnen stoppet og tenkte en stund og sa "greit,hvis du tar av deg buksene og bøyer deg ned så jeg kan få litt kos med deg så skal jeg la deg gå"så mannen hadde ikke no annet valg og måtte bare finne seg i det
neste år skjedde det samme,mannen skjøt etter samme bjørn og bommet igjen,og bjørnen sa atter en gang at mannen skulle få gå hvis han dro ned buksene og bøyde seg over
nå var mannen mektig irritert og bestemte seg for at han SKULLE knerte bjørnen,så han ladet rifla si med tungt skyts og satte ut igjen,han fant bjørnen og skjøt vilt etter den,men han bommet igjen,så bjørnen kom bort til han,så rart på mannen og sa "faen,nå bommer du med vilje nå"
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 06 Okt 2004, 18:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
For det første: Så grove folk er!
For det andre: SÃ¥ moro det er!
Ikke alt er like gøy, men alt er like avskyelig...

|
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 21:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Det var en gang svensken og nordmannen og dansken og tyskeren og amerikaneren og franskmannen og indianeren i fra langt av sted og russeren og den spanske tullingen og svensken ifra Portugal og Mr. Honk i fra Hong Kong og han feite mannen i fra Japan og tanten til Logerovegn som bor i Sveits og den andre dansken og så den rumenske vaskedamen og til slutt Petter. De skulle av sted å fiske, men så gadd de ikke...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 07 Okt 2004, 21:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
alle barna likte skjokoladepudding untatt ludvig fordi han likte ikke skjokolade pudding
alle barna het kåre untatt nils for han het per
|
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 19:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Jeg kan verdens beste blondine vist!!!!! tihi
Hvorfor er blondiner så dumme??
- Hvem bryr seg??
hehe, ser for meg to gutter stå og prate mens han ene sier d.
Små genialt da!
Og jeg, jeg er ikke blondine... hehe
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 13:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lastebil
Spitzy (!)

Ble Medlem: 08 Okt 2003 Innlegg: 136 Bosted: Trondheim
|
En dag var Bush ute og gikk tur.
SÃ¥ fikk han en meteor i hodet.
|
Skrevet: Fre 05 Nov 2004, 16:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
kanskje ikke verdens beste vits, men jeg synes den er kjempe søt
There was to muffins sitting in an oven, and the one muffin goes: Damn, it's warm in here!
Then the other one goes: Holy crap! It's a talking muffin!!
hihi!
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 09:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
skumle_damen
Främling

Ble Medlem: 13 Nov 2004 Innlegg: 1 Bosted: seff....
|
den her fortalte kusina mi mg...
det var en gang en lastebilsjofør som het jon... han kjedet seg men han kjørte, så han begynte å synge: jeg heter jon.
litt etter så han en dame som haiket. han plukket henne opp og han ble litt forelsket i henne så ha bynte å synge sangen sin, men han la på litt: jeg heter jon og kommer fra son. så begynte damen å syge: jeg heter knut, og jeg har kledd meg ut..
heheheh kul ell???
|
Skrevet: Lør 13 Nov 2004, 21:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|