DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Om natten!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [51 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
Klittoria
Främling
Främling

Ble Medlem: 15 Aug 2004
Jeg har gått i søvne, da skulle jeg egentlig på do, men holdte på å låse opp yttedøra. Heldigvis kom mamma. Razz
Så driver jeg å skjærer tenner og river meg i håret, har jeg hørt fra en venninne. Razz
Hihi Very Happy
Sykt!

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rebecca
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Har blitt fortalt at jeg snakker endel.

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hvis jeg legger meg før typen min, og han legger seg senere får jeg hver morgen høre jeg prater mye til han om alt mulig og lager rare grimaser..haha..er artig når han prøver å etterligne meg..hihi

InnleggSkrevet: Ons 18 Aug 2004, 20:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
D var sånn delvis i søvne...
Mamma vekte meg mitt i en kanske aktiv drøm hvor jeg var driitsur og kjeftet på noen, så i halvsøvne fortsatt jeg å kjefte, bare da på henne.
Hun skjønte ikke dritten stakars.
Og etterpå huska jeg ikke et ord jeg hadde villsvin.
hehe
scream and shout.

InnleggSkrevet: Tir 24 Aug 2004, 08:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Homewrecker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004
[quote="Missipia"]jeg lå å halv sov en gong..
Daæven...Kødder du??

InnleggSkrevet: Tor 30 Sep 2004, 01:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
en på jobben fortalte: drømte at han var på fjelltur, og at han så en stein falle ned i retning kona, så i søvne tar han tak i kona og kaster henne ut av senga. han forventet litt credit etterpå for å ha reddet livet hennes i drømmen, men fikk ingenting!

Selv var jeg en aktiv søvngjenger når jeg var 10-12 år. Da hadde jeg en radiostyrt bil, som jeg hadde kjørt (i søvne) fra rommet mitt og inn i stua og rundt i stua inntil batteriet var flatt. Da hadde mamma kommet inn i stua og spurt hva jeg drev med. Jeg hadde svart at jeg måtte bytte batterier, også gikk jeg inn på rommet igjen for å sove.

InnleggSkrevet: Tor 30 Sep 2004, 07:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Atti
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 31 Mai 2004
Hvert år er jeg på det samme orkesterkurset (en uke i sommerferien).. Vi sover i store klasserom. Hvert år er det en der som i søvne hver natt ramser opp en hel del på tysk. Hu lar det gjerne gå uttover den som ligger nærmest. Dvs dytter til og skriker inn i øret til og sånn..Hun husker ikke noe av det når hun våkner. Men det er god underholdning for oss som er våkne Smile

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 12:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
cyan_26
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004
i fjor når jeg gikk på folkehøgskole så snakket jeg vistnok vilt mye i søvne, hadde vel en del å tenke på da Wink

men jeg vet om en som gestikulerer i søvne, ikke noen lyder, bare masse fakter, sinnykt spest.
og venninnen min sover med sånne halvåpene øyne, det er kjempe ekkelt *grøsse*

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 14:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
å sove med øynene sånn halvveis åpne skulle vært ulovlig:P

når jeg var liten var det en gammel dame som passet meg engang mamma var i USA.. Etter masse krangel fikk jeg endelig lov til å sove i sengen hennes (var skummelt å sove alene)..Hun hadde sovnet og etterhvert begynner hun å snorke SKIKKELIG høyt.. sånn ekkel snorking som skremmer småbarn.. er fortsatt litt sånn redd for "rar" snorking..hihi.. kall meg merkelig altså, men det var _e-k-k-e-l-t_ Razz

InnleggSkrevet: Man 22 Nov 2004, 16:46
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Om natten er jeg ganske ofte med samboeren min på trailertur. strålende festlig Razz I natt dro vi til norefjell med trapper til norefjelltunet. fasinerende.

InnleggSkrevet: Man 22 Nov 2004, 20:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
aniraC skrev:
å sove med øynene sånn halvveis åpne skulle vært ulovlig:P

når jeg var liten var det en gammel dame som passet meg engang mamma var i USA.. Etter masse krangel fikk jeg endelig lov til å sove i sengen hennes (var skummelt å sove alene)..Hun hadde sovnet og etterhvert begynner hun å snorke SKIKKELIG høyt.. sånn ekkel snorking som skremmer småbarn.. er fortsatt litt sånn redd for "rar" snorking..hihi.. kall meg merkelig altså, men det var _e-k-k-e-l-t_ Razz

Sånne mennesker burde hatt advarsel-skilt eller en tatovering i panna eller et brennmerke ellerno, og unger som skal ha barnevakt bør læres opp til å forstå at et slikt merke/skilt må respekteres.

InnleggSkrevet: Tir 23 Nov 2004, 09:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [51 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet