DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Sist sette film
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 10 av 67 [1335 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12, ..., 65, 66, 67 Neste
Av Innlegg
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Shrek 2 - genial film

InnleggSkrevet: Lør 18 Sep 2004, 21:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Sist sette film på kino - "Collateral" med Tom Cruise. Tøff nok. Cruise er dritlekker i den filmen. Mr. Green

Sist sette film på pc - "Shrek 2" - Hysterisk fabelaktig!

Sist sette film på DVD - "The emperor's new groove" - morsommere og morsommere for hver gang. Wink

InnleggSkrevet: Søn 19 Sep 2004, 00:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Shrek 2. Genial...!

'Catmint. I knew it.'
'That aint no mine!'
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 19 Sep 2004, 08:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Sneakers (nattkinoen på NRK)

Har lenge hatt ønske om å se denne filmen, og endlig bød muligheten seg, og hva finner jeg ut; jeg har allerede sett den.

hverken veldig bra eller veldi g dårlig, og dermed fort glemt (noe jeg også har gjort, men nå har jeg skrivd det opp så jeg slipper å se den igjen)

InnleggSkrevet: Søn 19 Sep 2004, 16:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
ford fairlane-rock and roll detective

ikke helt den siste men den er råbra!

speaking with zuzu was like masturbating with a cheese grape. slightly amusing, but mostly, just painful

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Søn 19 Sep 2004, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Den fabelaktige Amelie fra Montmartre.
Igjen.

InnleggSkrevet: Man 20 Sep 2004, 04:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Men of Honor (søndagsfilmen på TV3)

Hadde sett traileren tidligere, og da var dette en film jeg absolutt ikke hadde lyst til å se. Men absolutt severdig til og med da han gjennomfører dykkerkurset, da burde de ha kuttet ut resten.

Det driver alltid sanne historier for lenge for da blir det så emonsjonelt...

SÃ¥ se den, men bare 2/3 av den

InnleggSkrevet: Man 20 Sep 2004, 09:00
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Flere titalls kongekule snowboard/ski freestyle filmer. Har en romkamerat som er helt gal etter dem.

InnleggSkrevet: Man 20 Sep 2004, 14:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Fahrenheit 9/11
Den fabelaktige Amelie fra Montmartre
Wallace & Gromit, A Grand Day Out Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 23 Sep 2004, 16:28
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Fahrenheit 9/11

Absolutt ikke så bra som Bowling. Og flere ganger satt jeg fingeren på at her burde han snakket med den og her burde han snakket med den. For det finnes to sider av alle saker.
Han får ihverfall fram sin personlige mening, men siden dette er en 1-veisamtale og ikke debatt, så tror jeg ikke at dette kan få amerikanerne til å skifte mening i valget.

Men anbefales å se

Merklig at det er noe som heter ytringsfrihet ifølge grunnloven, men det er og noe som heter ytringsfrihet ifølge det amerikanske samfunnet.

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 11:00
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Sleepy Hollow

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 13:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
UNO.

Den stinker.

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 14:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
Irreversible

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 16:05
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
From Hell

Johnny Depp gjør som vanlig filmen. Jeg ble positivt overrasket, ettersom jeg har hørt mye lunkent om denne filmen, syntes den var ganske bra. Snedig teori om Jack the Ripper, forøvrig.

Tomb Raider

Jeg skjønner ikke hvordan man kan unngå å bli truffet èn gang når magasin for magasin blir tømt mot deg..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 16:10
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
Hidalgo på dvd. En fantastisk film, veldig fin. Nei, vent! Jeg så Seven Years in Tibet i går kveld. DET er den sist sette filmen. Den var også fin, er glad i tibetansk kultur.

InnleggSkrevet: Tir 28 Sep 2004, 14:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
chocolat
nam.

InnleggSkrevet: Tir 28 Sep 2004, 23:27
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Therese skrev:
chocolat
nam.

Jeg også. Og jeg har så lyst på sjokolade nå at jeg snart sprekker og dør på meg. At jeg aldri lærer. Man kan bare ikke se den filmen uten å ha noe sjokolade i huset.

Pappaaaaaa??? *smiske*

InnleggSkrevet: Ons 29 Sep 2004, 11:55
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Shrek 2

Den filmen kan jeg se igjen og igjen og igjen...

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Man 11 Okt 2004, 01:26
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Så AntZ på DVD for noen dager siden... en fantastisk film

InnleggSkrevet: Ons 13 Okt 2004, 20:40
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

The Wild Bunch (på NRKTO)

Western med med mye blod, men når ikke helt opp på grunn av slutten (siden de har drept så mange gjennom filmen så må de dø selv) men av mange har den klassikerstatus, og er absolutt med og avglamouriserer cowboyer og det ville vesten, som både john wayne-filmene og enkelte spagettiwesterns hadde skapt.

InnleggSkrevet: Tor 14 Okt 2004, 09:48
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 10 av 67 [1335 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10, 11, 12, ..., 65, 66, 67 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet