|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
qwseyvnd skrev: | NÃ¥ er jeg veldig lei meg
Den ettermiddag jeg som spiste på pastasentralen med venninne, så vi skulle gå hjem, jeg ga henne en klem og en liten kyss på kinnet.
Jeg visste at en annen likte/forelsket i meg, tenkte ikke over at en klem og kyss på kinnet gjorde jenta såret (forelsket i meg).
Hva skal jeg gjøre for å bedre hennes humør ? hun tror ikke på at jeg ikke er forelsket i venninnen.
Hjelp meg Skulle ikke gjort dette. |
Hva slags folk er dette egentlig? Correct me if I'm wrong!
Hun som vil være sammen med deg (jente 1) spør ei venninne av deg (jente 2) om hun kan hjelpe til slik at dere to møtes.
Jente 1 spiser kun på McD.
Jente 2 nekter å gå inn på McD.
Du og jente 2 spiser pasta og du gir en klem og et kyss på kinnet til henne.
Jente 2 forteller om klemmen og kysset til jente 1.
Jente 1 tror du heller vil ha jente 2 enn seg selv?
Hva tror jente 2? Hva tror du? Hvorfor vil du ha jente 1 hvis du aldri har møtt henne? Har du sett bilder av henne? Jente 1 er 16-17 år og har ikke mobil?
Sorry mac, hadde du vært rik og rundt 50 ville jeg tro at du holdt på å bli blakket...
Mitt råd er: Finn deg en annen jente som vil treffe deg. Gi f'aen i disse to for de bare fucker opp hodet ditt...
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 10:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
qwseyvnd
Främling

Ble Medlem: 18 Sep 2004 Innlegg: 19 Bosted: BERGEN
|
Hvorfor vil du ha jente 1 hvis du aldri har møtt henne? Har du sett bilder av henne? Jente 1 er 16-17 år og har ikke mobil?
Jeg vil bli kjent med henne, hun mistet mobil i dassen, og foreldre vil ikke kjøpe ny mobil før hun har fått en lærepenge.
Hun ble interessert fordi hun tror vi er så like :s
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 12:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Men hun vil bare møte deg på McD?
som sagt - disse jentene føkker opp hodet ditt...
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 13:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
qwseyvnd
Främling

|
Ikke bare møte, men hun går dit så ofte, da finner jeg lett henne.
Hun er forvirret og tror jeg er forelsket i venninnen, men det var bare en klem.
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Ok, da må du finne frem penn og papir, for nå kommer dagens visdom!
SNAKK SAMMEN!
Ikke gå rundt og tro at du vet hva den andre tenker. Spør om det. Av og til tar man helt feil og så går man der og tror når man heller kunne vist.
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 16:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
qwseyvnd skrev: | Har vært på Pastasentralen og spiste Pizza der med en venninne, pizza er ikke mer enn 2-3mm tykke, der går jeg ALDRI mer.
Jeg liker ikke kinesisk mat untatt nudler. |
Man spiser da ikke pizza på pastasentralen, dessuten er pizzaen der ekte italiensk pizza, som skal ha tynn bunn! uansett, pastaen på pastasentralen er kjempegod, spesielt god er lasagnen som serveres med deilig ostesaus 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 17:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
qwseyvnd
Främling

|
Javel 
|
Skrevet: Tir 21 Sep 2004, 19:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Opp med hodet qwseyvnd!
Når jeg var 16 visste jeg nesten ikke hva pasta var, jeg hadde ikke peiling på hvor jeg ville ta med en jente ut for å spise og dette var vel heller ikke engang en aktuell problemstilling.
Prøv deg fram og lær av erfaringene dine. Og så ordner alt seg når tiden er inne!
|
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 08:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
nå er det vel kanskje litt mer normalt å ta med jenter ut i 16 års alderen da.. Uansett, hvorfor MÅ dere gå ut ? Det kan være like så koselig å sitte hjemme hos en av dere, se på film eller spise en romantisk middag.. PS: da kan du jo feks lage noe salat eller noe (istedenfor mcdonald)
jeg hadde i hvertfall falt for deg om du hadde tatt med meg hjem til deg for å se en film og spise god mat
gutter nå er så viktige på å ta med jentene på noe stort; dyr restaurant o.l... men det er også veldig koslig å sitte i en park og nyte livet !! Lykke til..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 14:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
qwseyvnd
Främling