|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Endelig er wrestling her
ENDELIG.etter alle disse år har wrestling funnet veien til norge,det skal starte på ZTV 9 oktober,det var mektig på tide at denne geniale form for underholdning også skulle bli tilgjengelig for oss flere som er helt i lykkerus pga dette eller står jeg alene? 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 19:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeeeg.. har ikke kabeltv... 
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
stakkars da får du ikke sett på dette flotte opplegget,jeg har et tips gå til naboen og se 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 20:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ville nok ikke sett på selv om jeg hadde den kanalen. Ikke helt min greie 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 20:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Ikke helt min greie heller det nei, men du får kose deg!
|
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 22:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har en nabo som har PARABOL jeg Det er uforståelig.
Jeg har sett sån wrestling-ting på tvnorge, men det var i en sånn såpeserie-sak, så det var vel bare tull 
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 22:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
hvorfor er ikke wrestling noen sin greie her? makan altså 
|
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
darkfrog skrev: | hvorfor er ikke wrestling noen sin greie her? makan altså  |
Fordi wrestling enkelt og greit er dårlig skuespill, bare for å ha noe å vedde store summer om, men som likevel er avtalt spill hver bidige gang..? ja.. er hvertfall derfor det ikke er min greie, blir ikke det samme når det har null ekthet og sjel..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 23:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Moderatornotis: Jeg har endret tittelen på innlegget. Protester kan sendes til meg på DSGF. Prøv og bruk beskrivende titler slik at man ikke trenger å lese en tråd for å forstå hva den er om
Moderator-BÃ¥rd
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 23:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
ønskemestern skrev: | darkfrog skrev: | hvorfor er ikke wrestling noen sin greie her? makan altså  |
Fordi wrestling enkelt og greit er dårlig skuespill, bare for å ha noe å vedde store summer om, men som likevel er avtalt spill hver bidige gang..? ja.. er hvertfall derfor det ikke er min greie, blir ikke det samme når det har null ekthet og sjel.. |
ikke ekte sier du??Rambo var heller ikke ekte slossing,men jeg ser ikke at noen kaster Rambovideoene sine ut av vindu og sier "FYFAEN DET ER JO IKKE EKTE JO"
også om det ikke er ekte??de er bedre utøvere en noen andre,de har ingen som gjør stuntene sine for seg,de gjør allt selv og mange av dem har gjort syke ting du ikke kan forestille deg i dine villeste fantasier
at det er ekte er så uvesentlig som det kan få blitt,poenget er at det er sinnsykt underholdene og det er gøy og drive på med,og jeg skal love deg at det er dobblet så slitsomt som fotball
men det det IKKE mangler er sjel,har du i det heletatt SETT en bra wrestlingmatch,jeg får fortsat gåsehud av og se matcher fra tidlig 90 tallet,fysøren til tøffe greier 
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 07:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Min bror så på en DVD med åtte timer wrestling en gang.. jeg prøvde hardt å la meg underholde i opptil et kvarter, men klarte det ikke.. Slossingen er en ting, men tror det var det dårlige skuespillet som to kaka, altså når de gir seg ut for å være så sinte og slemme, men man ser meget tydelig det er skuespill.. Det ser du ikke på Stallone(ikke at jeg er no'n rambofan, men han er da hvertfall proff skuespiller, ikke slosskjempe)!
Tror vi setter __________________
her, og konkluderer med at smaken er som brunøyet, eller hva..? 
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 08:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
broren din satt og så på wrestlemania 20 jeg har den jeg også,8 og enhalv time varer den tilsammen
jeg skjønner ikke hvordan du kan kalle det for dårlig skuespill,noen av dem er mindre talentfulle men noen av dem er faktisk sikelig gode,se på The Rock foreksempel,han har jo spilt inn i mange filmer,blant annet Welcome To The Jungle,Hulk Hogan også for den saks skyld,det dummeste jeg hører er folk som mener det bare er tull fordi de "ikke sloss på ordentlig".da begynner å lure... Tror de at slossingen i Matrix,Star Wars eller Terminator er ekte da eller,siden de bruker dette som argument for at wrestling er teit?en ting som er sikkert, er at "slossingen" i en wrestlingring er 100 ganger mer ekte enn enn det man ser på spillefilmer.dette hadde de fleste forstått hvis de bare hadde satt seg ned å sett et par kvalitets matcher.ok,utfallet i matchene er forhåndsbestemt,og de sloss heller ikke på ordentlig,de samarbeider for å lage en spennende wrestlingmatch,og en del av det som skjer i selve matchen er planlagt på forhånd.så man kan si at volden er korigrafert, men et viktig poeng er at i mange tilfeller,er resultatet av den korigraferte volden ekte.de kjenner hver smell de tar og de føler og smaker hver bloddråpe som drypper fra pannen.dette gjør man ikke i en spillefilm, noe som gjør at argumenetet "wrestling er teit fordi de ikke sloss på ordentlig" lite holdbart.med mindre man synes film også er teit fordi de ikke sloss på ordentlig der heller.
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 08:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
slåssing er generelt sett dårlig underholdning! Uansett om det er skuespill eller ekte. Skjønner ikke at det selger!
Jeg ser ikke en actionfilm for å se slåssinga. men for story'en sin skyld. (Antageligvis derfor jeg så ofte går skuffet ut av kinoen)
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 08:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
darkfrog skrev: | .ok,utfallet i matchene er forhåndsbestemt,og de sloss heller ikke på ordentlig, |
Har jeg oppfattet riktig hvis jeg innbiller meg at miljøet faktisk(utrolig nok) ikke innrømmer dette, men fortsatt hevder at alt er ekte?
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 10:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
nei,altså,det er som i en film,ingen som forteller deg at skytingen er falsk,du bare vet det
ingen av de proffe sier at det er ekte,selfølgelgig er NOE av det ekte,jeg har jo matcher med piggtråd og balltre og tegnestifter osv
så de sier ikke at det de gjør er ekte,men de sier ikke at det er falskt heller,u see?
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 12:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Jeg mener på å ha hørt hårdnakkede påstander fra Hogan om at "joda, seff er alt ekte! klart vi brekker nakken og armene på folk!"(greit, den siste setningen var overdreven, men made my point..)
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 12:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
kansje han var sarkastiskironisk??
|
Skrevet: Man 20 Sep 2004, 13:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
jeg finner det ikke festlig og sitte å se på mannfolk i baroverkropp som banker hverandre opp 
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Mannfolk i bar overkropp!? Hvor!? Ohh...må ordne meg ztv...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
De jeg har sett er ikke så veldig tiltrekkende.. sikkert fordi de sloss.. det er ikke fint med mannfolk som sloss..
|
Skrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |