|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg kommer aldri til Ä forsvare noen av sidene i denne saken. BÄde Israel og Palestinerne begÄr ekstremt grove overgrep mot hverandre. Det er ingen snill og slem side i striden, det er to like slemme sider.
Selvmordsbombere er feigt og en dÄrlig mÄte Ä sloss pÄ. Det er uakseptabelt Ä skyte unger, vansklig Ä bortfklare drap av smÄ barn/ungdommer nÄr de blir funnet med treff midt i panna.
Eneste fornuftige rundt striden i Israel/palestina er vĂ„penhvile og at man oppnĂ„r en lĂžsning som begge sider MĂ
godta (send inn 200 000 soldater for Ä passe pÄ?).
|
Skrevet: Sűn 12 Sep 2004, 17:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Da-Nuka skrev: | Det gÄr her som i hvilket som helst annet forum...
Det kommer en haug med folk som sender inn inlegg, kun mot meg.
Da gidder jeg rett og slett ikke Ä diskutere mer... Jeg tar en om gangen jeg(ved mindre det finnes andre som er villige til Ä debattere pÄ min side da) |
SÄframt du kan frambringe fakta og holde tunga rett i munnen burde det da ikke vÊre noe problem Ä diskutere mot flere personer pÄ en gang. Vi skrev jo stort sett det samme. Det burde jo forsÄvidt vÊre flere israelvenner her, i allefall Q og Crit...
Jeg synes faktisk det blir litt feigt Ä trekke seg, stÄ opp for meningene dine gutt!
haakoo : Jeg er forsÄvidt enig i at begge sider i denne konflikten er ganske sÄ ille, men jeg synes du forenkler litt vel mye.
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Sűn 12 Sep 2004, 21:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Da-Nuka skrev: | Det gÄr her som i hvilket som helst annet forum...
Det kommer en haug med folk som sender inn inlegg, kun mot meg.
Da gidder jeg rett og slett ikke Ä diskutere mer... Jeg tar en om gangen jeg(ved mindre det finnes andre som er villige til Ä debattere pÄ min side da) |
Ă
ha upopulÊre meninger er lov. Men de som ikke klarer Ä svelge dem har ogsÄ lov til Ä argumentere mot dem. Er man ute etter enighet er ikke et diskusjonsforum nÞdvendigvis rette stedet Ä gÄ - blir minst like mye uenighet.[/i]
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Man 13 Sep 2004, 00:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Da-Nuka
FrÀmling

Ble Medlem: 07 Sep 2004 Innlegg: 9 Bosted: Son
|
Jeg kan godt stÄ for mine meninger, og diskutere dem, men jeg foretrekker Ä svare pÄ 1 til 3 poster om dagen...
Jeg ender alltid opp med at kanskje 6 eller 8 laaaange poster, som gÄr rett imot mine meninger, rettet mot meg. Og mye av mot argumentene er ting jeg allerede har debattert om tidligere i posten osv. 
|
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 13:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
Da-Nuka skrev: | Jeg kan godt stÄ for mine meninger, og diskutere dem, men jeg foretrekker Ä svare pÄ 1 til 3 poster om dagen...
Jeg ender alltid opp med at kanskje 6 eller 8 laaaange poster, som gÄr rett imot mine meninger, rettet mot meg. Og mye av mot argumentene er ting jeg allerede har debattert om tidligere i posten osv.  |
SĂ„ kan du da bare svare i eget tempo... Jeg forventer ikke at du skal skrive hundre sider dagen. For Ă„ vĂŠre ĂŠrlig forventer jeg egentlig ikke at du skal forsvare barnedrap i det hele tatt... 
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Da-Nuka skrev: | Jeg kan godt stÄ for mine meninger, og diskutere dem, men jeg foretrekker Ä svare pÄ 1 til 3 poster om dagen...
Jeg ender alltid opp med at kanskje 6 eller 8 laaaange poster, som gÄr rett imot mine meninger, rettet mot meg. Og mye av mot argumentene er ting jeg allerede har debattert om tidligere i posten osv.  |
Sjekk ut forumet pÄ http://www.eiai.org/dlf/ der foregÄr debatten pÄ et litt mer seriÞst nivÄ.
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 10:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
QIQrrr skrev: | Da-Nuka skrev: | Jeg kan godt stÄ for mine meninger, og diskutere dem, men jeg foretrekker Ä svare pÄ 1 til 3 poster om dagen...
Sjekk ut forumet pÄ http://www.eiai.org/dlf/ der foregÄr debatten pÄ et litt mer seriÞst nivÄ. |
LOL! SeriÞs debatt kan du nok ikke regne med der, men du trenger jo til gjengjeld ikke Ä uroe deg for Ä stÞte pÄ noen som er uenige. De blir jo som kjent bannet...
|
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Mr_Pin skrev: | ...men du trenger jo til gjengjeld ikke Ä uroe deg for Ä stÞte pÄ noen som er uenige. De blir jo som kjent bannet... |
Hadde du fremstÄtt som morsom sÄ skulle jeg mer enn gjerne ledd av deg, men faktum er at du mener dette alvorlig og det synes jeg er trist...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 18:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
QIQrrr skrev: | Mr_Pin skrev: | ...men du trenger jo til gjengjeld ikke Ä uroe deg for Ä stÞte pÄ noen som er uenige. De blir jo som kjent bannet... |
Hadde du fremstÄtt som morsom sÄ skulle jeg mer enn gjerne ledd av deg, men faktum er at du mener dette alvorlig og det synes jeg er trist... |
Jeg har ikke som framste mÄl Ä vÊre morsom, men Ä advare mot det nivÄet DLFs forum holder.
for Ă„ gi et lite eksempel :
PAR skrev: | (...)jeg er ganske overbevist om at det bak kulissene finnes militante typer som trekker i trÄdene, for Ä skape en illusjon av at
"ikke alle muslimer er tilhengere av jĂŠvelskapen".
(...)Slipp dem aldri av syne! Ikke hils mĂ„ dem, men MĂ
du, sÄ tell fingrene etterpÄ! |
Jaja... det er sikkert ikke lov Ă„ kalle slikt rasisme lengre, men det gir et inntrykk av hvor seriĂžst dette forumet er.
Fant og en annen post (Islam ledet FN) hvor tre av fire (en av disse tre leder i Oslo DLF) fordĂžmte Irans president ganske tydelig uten noen sakskunnskaper.
Og en hvor et samlet DLF hyllet Pinochet, tydeligvis for Ă„ ha skutt og torturert folk de ikke likte....
DLFs forum er et lavmÄls forum hvor det eneste som er mer utpreget enn de labre sakskunnskapene stort sett er motstanden mot enhver virkelig debatt.
|
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 18:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Aug 2004 Innlegg: 45 Bosted: Trondheim
|
Jeg mÄ faktisk si noe positivt om DLF. Det er lenge sia jeg har lest sÄ morsomme ting! Feks om at moms har skylda for kriminaliteten i Norge, og at man bÞr legge ned FN fordi FN er for diplomatisk. Sku tru at det var en humorsie 
|
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 20:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

|
Bah nuffen nÄ er du altruistisk! 
|
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Aug 2004 Innlegg: 45 Bosted: Trondheim
|
Nei, nÄ er det arbeiderparTID for Ä sette en ny markedsfundementalistisk dagsorden i det Liberalistiske Folkeparti (Fastiscistiske rasistparti's) hus! SlÄ av lyset!
|
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 21:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |