Av
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
artige historier rund temaet kiling kiling mine damer og herrer, finnes det noe værre en å bli kilt og finnes det no bedre en å kile noen lenge
jeg er manisk kiler værken venner småsøsken eller foreldre slipper unna denne uvanen. det morsomste dette har ført til er noen artige slosskamper. pluss at lillebroren min stanget hode i en vegg en gang
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 20:33
Majane
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
SÃ¥ utrolig utrolig ENIG!!!!!
Jeg er overhode ikke liken selv, så når jeg treffer på andre som er kilene, da burde de løpe fort. For det er så morsomt å kile!!!!! hihi
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 10:15
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Jeg er ahem... kilen.
Jeg tar overhodet ikke ansvar for de spastiske bevegelsene med påfølgende muligheter for skading av andre mennesker, samt omgivelser, som skapes ved at noen kiler meg.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 13:05
M_Stuff
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
jeg er kilen, men ikke ekstremt kilen, men jeg overdriver de spastiske bevegelsene til de grader med den hensikt å påføre omgivelsene mest mulig skade
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 13:11
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
Det er bare noen få mennesker som klarer å kile meg. De gjør det til gjengjeld ganske bra.
Liker veldig godt å kile andre. Tåler de fleste spastiske bevegelser som kan forekomme og er ekstremt sta. Dessverre er jeg ganske liten så folk har en tendens til å bare sette hånda på hodet mitt og holde meg unna...
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 22:17
lupin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
Jeg er kilen, ekstremt kilen. Jeg stikker av bare det ser ut som at noen har tenkt å kile meg.
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 22:32
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Undertegnede er en manisk kiler. Jeg har opp gjennom årene fått en og annen uintensjonell kilevink og noen småspark på grunn av denne grusomme uvanen for å torturere folk på den måten.
Det at folk prøver å kile meg igjen uten å lykkes, gjør det bare enda morsommere. Jeg har pr. i dag noen offer som knapt tør gi meg en klem lenger i frykt for at jeg skal misbruke deres tillit og utnytte situasjonen på det groveste i så måte. Det er gøy, gøy, gøy!
(Herregud, jeg trenger hjelp.)
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 17 Sep 2004, 22:33
Jos
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
prikkedøden er vel kanskje den verste avstraffelsen som finnes
Skrevet: Lør 18 Sep 2004, 15:02
fideco
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
Jeg finnes ikke kilen, så det er ikke noe poeng i å prøve engang *hoste* Dette innlegget er skrevet via WAP
Skrevet: Lør 18 Sep 2004, 17:09
sharee
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
fideco skrev: Jeg finnes ikke kilen, så det er ikke noe poeng i å prøve engang *hoste*
Det tar jeg som en utfordring
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 22:10
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende