|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
knott
sorterer du knottene?
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 21:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Den svarte er best, den brune er nesten fullt på høyden, men hvis de er porøse så er de aller best...den hvite er helt uten interesse 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 23:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Det finnes ingen svart knott, men derimot finnes det en grå.
Da jeg var liten foretrakk jeg de grå og brune, men i de senere år har smaksløkene begynt å trekke meg mot de hvite. De er namme!
Og jeg synes også at de er aller best når de er porøse. Flere porøse!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 12 Jun 2004, 09:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg er nok mest glad i de hvite, men det er forferdelig lenge siden jeg har spist knott nå. Noe jeg burde gjøre noe med, som så mye annet.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 21:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
De grå er de beste. Pleier somregel og kaste resten
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 21:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
selvfølgelig må knotten sorteres ellers kan man komme til skade for å spise ekle hvite små ting. Husker ikke om de brune eller grå er best. lenge siden sist nå. stemte brun jeg. men begge de to er gode. såh.
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 00:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Er det brune og grå? Trodde det bare var grå, jeg..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 06:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
neineinei, wertoi. det finnes da tre knottsmaker! Nå har du gått glipp av no stort...
de er ganske like av utseende da. og smak...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 12:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
| Toad_T skrev: | neineinei, wertoi. det finnes da tre knottsmaker! Nå har du gått glipp av no stort...
de er ganske like av utseende da. og smak... |
Jeg hadde da ikke oversett de hvite.. Men jeg visste ikke at det var brune i tillegg.. Trodde alle som ikke var hvite var grå jeg.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 12:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
ja, nettopp...hvite+grå=2, ikke tre
men sånn egentlig telles ikke de vite for de er ekle og bare en jeg kjenner liker dem. misunner han litt for han får alltid jævli mye knott når noen kjøper det 
|
Be A Slæsk
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 13:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg har alltid likt dei kvite best, men dei grå og brune funkar. Det som er litt kult er jo å fylle munnen med knott og berre suge på dei. Er einig i at dei skal vere mjuke.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 14:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Egentlig har jeg bare knott traumer etter russeknuten en pose knott i munnen og drikk en halvliter cola... Æsj
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 16:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
knott er forresten utrolig godt, og å velge mellom hvite og grå er umulig. Variasjonene i smak gjør at man kan spise enorme menger knott uten å gå lei.
Knott er.. godt! 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 07:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg er en knott-maniac. Så alt går ned. men jeg sortere litt tror jeg. Digger de brune og svarte (ser ikke noe særlig forskjell på dem forresten)
Knott er wicked 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 11 Sep 2004, 23:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Har forresten hatt en hel pose (innholdet altså) med knott i kjeften i to minutter. (Russeknute)
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 11 Sep 2004, 23:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Har hatt 20 sure padder i munnen på en gang. En annen klarte 47 
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 13:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Sidan vi har byrja å skrive om ting vi har gjort, så kan jo eg fortelje at eg har fått 18 saltstenger på tvers i munnen. Har også hatt to pakkar hubbabubba i munnen ein heil skuletime og så spurd læraren om leksa.(russeknute)
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 18:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jaa!! svart er best.. jeg klarer ikke den derre hvite fluor smakende sukkertbabletten..hihi..svart er nam!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
| Norunn skrev: | | Sidan vi har byrja å skrive om ting vi har gjort, så kan jo eg fortelje at eg har fått 18 saltstenger på tvers i munnen. Har også hatt to pakkar hubbabubba i munnen ein heil skuletime og så spurd læraren om leksa.(russeknute) |
haha..kjærsten min har visst noe sånn rekord på hvor mange bamsemums greier han har klart å spise på et minutt..*stolt*..*monge*..hehe 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg har hørt at norgesrekorden er 8 eller noe. Prøvde å slå den, men det var plent umulig..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 12 Sep 2004, 20:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |