|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Opera, doubleclick.net og servedby.advertising
Dætta har gitt mæ magesår: Hå'nner je fræsster å gå inn på diverse sider, f.eks sol.no hæll imdb.com, så insisterer opera på å kontakte dom overnevnte reklame-serverne FØR den laster resten ta sida. Dætta tær en EVIGHET, og je skjønner det itte. Je har prøvd å deaktivere cookies me' varierende hell. Det viser sæ at en heil smala sites som je bruker krever cookies, så dætta er nukk uaktuelt. Je prøvd å ta disable på 3rd-parti cookies uta hell.
Noa som veit hå je kan jæra?? "The fastest browser on earth" er tapt.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Lør 05 Jun 2004, 09:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
1) skriv norsk, tror jeg forstod posten, men langt fra sikker
Problemet er nok sidene. Det brukes nok Javascript for å styre lastinga av sidene, og da er det lite du kan gjøre med det. (Muligens en reklame-blokker hjelper.)
|
Skrevet: Man 07 Jun 2004, 20:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
blir ikke norskere enn gode, norske dialekter, vøtt - Menneh, det er rart. Hvis ikke jeg kan gjøre noe med det, så burde det jo vært flere som har samme problemet... men jeg finner ingen 
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tir 08 Jun 2004, 19:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
du må nok fikse litt i en ini fil. du finner fremgangsmåte på my.opera.com
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Fre 10 Sep 2004, 01:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Mozilla eller firefox med adblock plugin er din venn. Min netthverdag er så og si reklamefri. Man kan velge om reklamen skal lastes uten å vises, eller strippes helt, som jeg har gjort. Man stripper enkelt både flash, bilder og hele iframes som mange bruker sammen med reklame. *like*
|
Skrevet: Fre 10 Sep 2004, 08:24 Sist endret av fideco den Fre 10 Sep 2004, 08:26, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |