|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Å dusje etter gym var aldri noe spørsmål engang da jeg gikk på skolen. Det var den naturligste ting i verden. Ingen som dusjet med badebukse eller noe. Men så gikk jeg i klasse med de 12 samme guttene gjennom hele grunnskolen og da. Hva jentene gjorde aner jeg derimot ikke.
|
_________________ --
Ops
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Dusje var noe man bare gjorde etter gymmen, det. Enkelt og greit. Siste par åra på videregående dusja jeg hjemme etter gymmen, men det hadde mye med å gjøre at vi hadde gym de siste to timene på dagen, og da var det like greit å bare sykle hjem i treningsklær og dusje hjemme.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 21:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg dusja aldri i fellesskap med andre,aldri setti mine ben i en bastu,hater og vise fram kroppen min,alltid hata det,hjalp ikke om alle andre i dusjen var gutter,de mobba fordet
var bedre og gå de 3 minutene det tok meg og komme hjem og dusje der istedenfor og stå naken i dusjen sammen med 14 andre gutter som pekte og lo
det hadde vert bedre hvis man hadde båser med dusjer på skolene syns jeg
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 21:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
ja kanskje det skulle blitt innført.
Men da kan det få den konsekvensen at folk blir mer sjenert igjen. Bedre å være vandt til å dusje med andre fra barneskolen egentlgi.
Prøve å få vekk frykten.
|
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 21:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Seriøst? er det folk som ler av folk når de dusjer? har aldri opplevd å sett det før, men hadde jeg sett noen gjort det skulle det ikke mye mer til før de lå i bakken 
|
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 22:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
mennesker gjør alltid narr av de som ikke passer helt inn i "normalen"...Spesiellt gjelder dette i puberteten, de fleste som enten er tidlig ute eller sent ute får oppleve å bli gjort narr av. Det er ikke mye skøy å dusje med mange andre når de glor og kommer med teite kommentarer...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 22:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Haaa skrev: | Seriøst? er det folk som ler av folk når de dusjer? har aldri opplevd å sett det før, men hadde jeg sett noen gjort det skulle det ikke mye mer til før de lå i bakken  |
mm,lo og pekte fordi jeg ikke var høy,tynn,brun og var som alle andre,jeg har alltid vert veldig klumpete og er likbleik fra overkroppen og ned til tærne og det var jo grunlag for dem og mobbe,idioter er dem
mattestykke skrev: | ja kanskje det skulle blitt innført.
Men da kan det få den konsekvensen at folk blir mer sjenert igjen. Bedre å være vandt til å dusje med andre fra barneskolen egentlgi.
Prøve å få vekk frykten. |
men er det ikke bedre at de som ønsker det burde få båser og dusje i,kunne hatt halve dusjen med båser da,mange som sikkert ikke dusjer fordi de er redde for at gutta skal mobbe dem(eller jentene)så dusjer dem ikke når de kommer hjem fordi de glemmer det/orker ikke,så får man en sinsykt dårlig hygiene og lukter vondt og ingen som vil være i nærheten av deg osv,nå skal vi jo ha mobbefrie skoler om drøye to uker(yeah right)og da er det jo en start og kansje begyne med og sette opp noen båser i dusjene...eller drite i og ha gym (neida)
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 23:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg vet ikke om folk lo av meg, var på ungdomsskolen jeg hadde problemer med og dusje med de andre, etter svømming gikk det greit, for da var det adskilte dusjer og kom du tidlig kunne du få adskilt garderobe også, jeg hatet kroppen min så mye at dere aner ikke, og jeg ville så absolutt ikke viset den fram da jeg syntes alle de andre var så perfekte! på videregående ga jeg faen, på gk var det mange som ikke dusjet men da begynte jeg og venne meg til det, på vk1 hadde jeg ikk enoe problem med det, jeg driter vel i hva andre syntes! så lenge jeg kan leve med den og typen min er fornøyd med den så kan alle andre le så mye de vil for meg!
|
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 05:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
aniraC skrev: | hvorfor ikke vente til de andre jentene er ferdig med å dusje, for så å heller komme 5 min forsent til neste time, eller faktisk bare bruke badedrakt? |
hadde vært badedrakter som dekka beina og armene mine så hadde det sikkert vært greiere. Men da er deler av vitsen med dusjinga vekk og da..
er en sjans for at jeg begynner på vgs igjen til høsten. Og da må jeg ha gym.. Men da håper jeg virkelig at jeg får egen garderobe..
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 11 Sep 2004, 23:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
vel..det kan du nok glemme :/
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 14 Sep 2004, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
vel, det kan hende hun får sin egen...
*klemme yvonne*
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 21:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
på ungdommskolen gikk eg i klasse me en som aldri dusjet etter gymmen, og i niende klasse hadde vi gymm i de 2 første timene på mandager... i ca. 2 mnd måtte eg sitte ved siden av han i timene etterpå.... å eg kan bare si en ting.... D LUKTET IKKJE GODT
|
Skrevet: Søn 19 Sep 2004, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Jeg kan ikke si annet her enn at jeg vet at vi alle takler puberteten og hva den medbriner, forskjellig. Man kan faktisk nesten ikke klandre noen for at de ikke takler dette bra. Om de presses så blir ting bare værre. Bare gi folk pusterom, overse slikt selv om det er vanskelig
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 22 Des 2004, 12:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
dette handler vel kanskje mer om man bør dusje eller ikke.. om man ikke takler puberteten bra nok, bør man ta en samtale med lærer e.l slik at man eventuelt får fri for å ta en dusj hjemme.
Å dusje etter 2 timers jobbing er viktig altså.. Det er snakk om hygiene her..
|
Skrevet: Søn 26 Des 2004, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jaaa, men er det krise så går det i alle fall ann å vaske seg på toalettet med ett par kluter og bruke deo og parfyme i stedet for å la vært å gjøre noe i det hele tatt..
Men det er vel bare i Norge at folk er så nøye på det..
|
Skrevet: Man 27 Des 2004, 02:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Ronja skrev: | Jaaa, men er det krise så går det i alle fall ann å vaske seg på toalettet med ett par kluter og bruke deo og parfyme i stedet for å la vært å gjøre noe i det hele tatt..
Men det er vel bare i Norge at folk er så nøye på det.. |
Enig i at det går an å gjøre NOE, for andres del. Men den typen folk dette angår er ofte anspent og legger mest mulig vekt på å skjule hele greia da.. tenker ikke over slikt..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Ons 29 Des 2004, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asthma
Främling

Ble Medlem: 24 Jan 2005 Innlegg: 4 Bosted: Lillehammer
|
..
JEG dusjer ikke etter gymmen på skolen, men det er fordi jeg ikke gidder å gymme, og ikke blir noe svett.... Og om jeg blir svett så gidder jeg ikke dusje heller.... Hvis det er så jævli ekkelt, skal man dusje hver gang man har løpt for å rekke bussen da? Eller skyndt seg til butikken og tilbake?? Folk blir da svette utenom gymmen... jeg driter i om jeg er svett... ingen som skal stikke nesa si oppi armhulan mine og lukte og sånn...
buff
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Det handler om hygiene kjære venn. det er opptil enhver å holde seg ren. Så lenge du vet med deg selv at du ikke stinker og tenker å dusje av deg det som er av svette innen kort tid så er det jo forsåvidt ok 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 14:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hvis jeg har løpt heftig etter bussen engang, så føler jeg for å ta en dusj etterpå..men meg om det..
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Ny svette lukter ikke, det er gammel svette som lukter. Dersom folk lukter svette er det større sjanse for at det er klærne som lukter og enn at det er kroppen!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 17:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |