DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Filosofi
Satanisme - Oppskrytt hemmelighetsskremmeri fra motstandere?
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [29 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004
sletta det som sto her, er ikke noe gĂžy med sensur Sad

InnleggSkrevet: Fre 27 Aug 2004, 17:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
prÞvde og slette et inlegg men det funka dÄrlig,ignorer dette,det skulle egentlig ikke vere her Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Sűn 29 Aug 2004, 20:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ă„kĂŠi,i hele mitt liv har sett en SÅ bra beskrivelse av satanisme som denne jeg skal poste her
allt er tatt fra denne siden og jeg har fÄtt tilatelse av den snille webmaster til og poste dette her.sÄ he kommer det,SANNHETEN bak hva en satanist er pluss litt til

Denne siden er ikke skrevet for Ă„ ”frelse” noen, men for Ă„ opplyse de uvitende om hva satanisme EGENTLIG er, og for Ă„ gi de som Ăžnsker det en rask oppsummering og noen viktige punkter som forteller generelt om Satanismen.

Satanismen er helt kort basert pÄ det enkle budskapet:

NYTELSE I STEDET FOR AVHOLDENHET

Satan er hva du gjĂžr ham til selv. Han kan vĂŠre det du vil han skal vĂŠre. En person, en Ă„nd, et vesen, en mĂžrk makt – bare du selv bestemmer dette.
En satanist er sin egen Gud
”Si til ditt eget hjerte: jeg er min egen frelser!”

Den gylne regel er sikkert velkjent blant de fleste ”du skal vĂŠre mot andre slik du vil at andre skal vĂŠre mot deg. I satanismen gjelder ogsĂ„ denne regelen, bare i en litt annen form:

DU SKAL VÆRE MOT ANDRE SLIK ANDRE ER MOT DEG

Personlig mener jeg dette er en mye bedre vinkling av regelen, da det i bunn og grunn er slik vi mennesker oppfĂžrer oss til daglig uansett. For hva er vel poenget med Ă„ vĂŠre sĂ„kalt ”god” eller hyggelig mot en som har oppfĂžrt seg som en drittsekk mot deg?

”Er det naturlig for fiender Ă„ gjĂžre godt mot hverandre? Og hva er godt?”

”NĂ„r en Satanist gjĂžr en feil, innser han at det er naturlig Ă„ feile, og hvis han er inderlig le seg for hva han har gjort vil han lĂŠre av det og passe pĂ„ at han ikke gjĂžr samme feil en gang til. Hvis han ikke er virkelig lei for det han har gjort, og vet at han kommer til Ă„ gjĂžre den samme tingen igjen og igjen, bryr han seg ikke med Ă„ skrifte og be om tilgivelse i det hele tatt. Mennesker bekjenner sine synder slik at de kan renske samvittighetene sine, og for Ă„ vĂŠre frie til Ă„ gĂ„ ut og synde igjen, vanligvis den samme synden.”

Kristendommen er ikke som den engang var. FĂ„ kristne i dag lever etter de ti bud, eller fĂžlger Jesu leveregler. Jeg mener at fĂ„tallet av de sĂ„kalte kristne i dag, ikke kan kalle seg kristne, da de fĂžlger helt andre bud og leveregler enn det som faktisk ER kristendommen. Kristendommen er blitt ”modernisert” med Ă„rene, og det de kristne ikke forstĂ„r, er at kristendommen beveger seg stadig nĂŠrmere satanismen.

Ingen av nÄtidens stÞrste toppledere hadde vÊrt der de nÄ er, eller kommet sÄ lang, oppnÄdd sÄ mye hadde det ikke vÊrt for Satanismen.
Alle fþlger vi sataniske leveregler til daglig – vi er bare ikke klar over det selv.
Det at Satanismen bestÄr av provosering, kirkebrenning, velting av gravstÞtter, barnemord og voldtekter, bunner i UVITENHET.

VĂ„r ”Djevel” er vĂ„r gode part, mens de kristnes ”Gud” er den som virkelig er den onde. Om mĂžrket er vĂ„r spirituelle Moder og Fader, er det like beskyttende over oss som ”Guden” er for presten som gjemmer seg i sin lille kirke.
Se krusifikset; hva symboliserer det? Blek inkompetanse opphengt i et tre”

Kristendommen hadde ikke eksistert hadde det ikke vÊrt for Satan. I Ärhundrer har prester og kirken truet de kristne med Satan og Djevelen. I Ärhundrer har helvete og dommedag spredt frykt blant de kristne.
Hvorfor? Kanskje fordi Kristendommen ikke er selvstendig nok til at de klarer Ä fÄ frem sitt budskap uten Ä bruke skitne triks som skremsel og avlat.

Satanister gÄr ikke ut for Ä frelse folk. Satanister tvinger ikke folk til Ä betale dyre summer til kirkene, som bÞte pÄ dÄrlig samvittighet. Satanister er selvstendige mennesker med tro pÄ seg selv og menneskeheten.

”Selv om tidene har forandret seg, og vil alltid gjĂžre det, forblir mennesket stort sett det samme. I to tusen Ă„r har mennesket gjort bot for noe vi aldri skulle hatt skyldfĂžlelse for i det hele tatt. I dag, som alltid, trenger mennesket Ă„ nyte livet sitt her og nĂ„, i stedet for Ă„ vente pĂ„ sin belĂžnning i himmelen. SĂ„ hvorfor ikke ha en religion basert pĂ„ nytelse? Vi er ikke lenger tryglende sveklinger som skjelver foran en ubarmhjertig ”Gud” som ikke bryr seg om vi lever eller dĂžr. Vi er selvrespekterende, stolte mennesker – vi er Satanister”
Det er ingen ting som heter hvit & sort magi. All magi er sort magi.

”Det er ingen forskjell pĂ„ ”Hvit” og ”Sort” magi, bortsett fra i den ”Hvite” magikerens selvgode hykleri, skyldstyngede selvrettferdighet og selvbedrag”

Jeg anbefaler alle Ă„ lese Den Sataniske Bibelen, da det er en utrolig god og velskrevet bok. Er du heldig, fĂ„r du kanskje ogsĂ„ en uventet â€Ă„penbaring”.

*Alle sitater er hentet fra Den Sataniske Bibelen av Anton Szandor LaVey.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 31 Aug 2004, 17:22
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg er antifundementalist, fordi det hĂžres mer sofistikert ut av en eller annen grunn. dessuten omfanger det mer enn bare kristendommen.

InnleggSkrevet: Ons 01 Sep 2004, 17:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Ăžnskemestern skrev:
Riktig, det stÄr du skal ikke ta annen manns eiendom dersom ikke den er en slik byrde for ham at han ber deg inderlig om Ä ta det fra ham. Med andre ord en "god" gjerning.
De fleste reglene her stemmer jo overens med det vi(den vanlige mann, ogsÄ kristne) ser som god moral..

Jeg er helt enig.
Det er mye god moral i satanismen.
Folk bare fokuserer pÄ det Media fremstiller.
Noe som OFTE er feil, men ogsÄ riktig.
Og varg vikernes tente pÄ en kirke, trenger ikke alle andre satanister gjÞre det samme?

InnleggSkrevet: Ons 01 Sep 2004, 20:45
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Og selvom media mente det var satanister som velta gravstÞtter og hogde av hoder pÄ lik, sÄ er det ikke det som er satanisme.
Og Black Sabbath er ikke satanmusikk. Razz

InnleggSkrevet: Ons 01 Sep 2004, 20:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

SecretWindancer skrev:
Ăžnskemestern skrev:
Riktig, det stÄr du skal ikke ta annen manns eiendom dersom ikke den er en slik byrde for ham at han ber deg inderlig om Ä ta det fra ham. Med andre ord en "god" gjerning.
De fleste reglene her stemmer jo overens med det vi(den vanlige mann, ogsÄ kristne) ser som god moral..

Jeg er helt enig.
Og varg vikernes tente pÄ en kirke, trenger ikke alle andre satanister gjÞre det samme?

Varg var ikke satanist,det har han selv sagt,jeg har et svĂŠt intervju med Varg hvor han legger ut om ting og tang Razz

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 16:21
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
darkfrog skrev:
SecretWindancer skrev:
Ăžnskemestern skrev:

Jeg er helt enig.

Varg var ikke satanist,det har han selv sagt,jeg har et svĂŠt intervju med Varg hvor han legger ut om ting og tang Razz

Samma =P Poenget mitt er at han tente pÄ ei kirke Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 20:33
darkfrog
l33t
l33t

SecretWindancer skrev:
darkfrog skrev:
SecretWindancer skrev:
Ăžnskemestern skrev:

Jeg er helt enig.

Samma =P Poenget mitt er at han tente pÄ ei kirke Very Happy

han tente pÄ tre kirker og et kappel Razz den ene kirka brant ikke ned da,men den blei skada
sÄ har han et mord og et dynamitt tyveri blant annet...sÄ lagde han en brannbombe som riktignok "forsvant"

InnleggSkrevet: Fre 03 Sep 2004, 17:06
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [29 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Filosofi
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet