DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
skole utafor oslo
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Av Innlegg
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
 skole utafor oslo

kvikkt spÞrsmÄl : erre noen som veit om jeg kan gÄ pÄ en skole som ligger utafor Oslo selom jeg bor i oslo eller mÄ jeg holde meg innenfor?

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 19 Aug 2004, 10:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
hah! gÄr sÄ fint sÄ! blir bare endel styr med sÞknad og sÄnt...(hot tips; smisk med inntakskontoret). Er det en linje/skoletype som ikke finnes innen Oslo burde det iallfall gÄ bra.

Trine - Ăžstfolding i Oslo med skoleplass i bĂŠrum.

InnleggSkrevet: Tor 19 Aug 2004, 22:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
er ikke det et stykke Ă„ reise?
jeg er jo fÞdt og oppvokst i bÊrum. Og steinerskolen ligger jo langt vekk fra Tveita/Hellerud, hvis du bor hos HÄkon da?

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 15:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

aniraC skrev:
jeg er jo fÞdt og oppvokst i bÊrum. Og steinerskolen ligger jo langt vekk fra Tveita/Hellerud, hvis du bor hos HÄkon da?

jo, det er et stykke...men det gÄr jo greit. skal jo ikke bli boende her. flytter sannsynligvis til kjeksÄs snart....men det er jo like langt defra...

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 16:08
Sist endret av songbird den Man 23 Aug 2004, 20:34, endret 2 ganger
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
songbird skrev:
flytter sannsynligvis til kjeksÄs snart....men det er jo like langt defra...

sjokoladekjeksÄs? :p

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 18:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Therese skrev:
songbird skrev:
flytter sannsynligvis til kjeksÄs snart....men det er jo like langt defra...

sjokoladekjeksÄs? :p

det hÞres mye bedre ut sÄnn! sjokoladekjeksÄs...jeg likte den!!
men men. kjelsÄs da.
Og jeg flytter dit pÄ sÞndag. weee!!

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 20:35
darkfrog
l33t
l33t

aniraC skrev:

jeg bor midt i mellom tveita og hellerud jeg Very Happy *kaste seg inn i samtalen*

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 23 Aug 2004, 21:32
Cilie
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 25 Mar 2004
Jeg tror de ikke liker at folk som ikke bor i fylket sĂžker pĂ„ en skole der. Folka i fylket altsĂ„. Jeg bor i Akershus, og var tilfeldigvis pĂ„ Åpen skole pĂ„ en skole i Oslo. de hadde visst registrert meg, og jeg fikk et heller irritert brev om at jeg fikk vĂŠrsĂ„god Ă„ sĂžke pĂ„ en skole i Akershus fordi jeg ikke bor i Oslo..
Men det er annerledes hvis det er veldig spesielle linjer, ja eller hvis det er privatskoler. Eller du kan melde flytting til den aktuelle kommunen, feks late som at du bor hos bestevenninna til din tantes tante.. Det gÄr an det... Wink

InnleggSkrevet: Ons 01 Sep 2004, 14:10
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
darkfrog skrev:

jeg bor midt i mellom tveita og hellerud jeg Very Happy *kaste seg inn i samtalen*

(Langt unna tema, men jeg kan jo ikke skille ut :p)

Hellerud som 'Hellerud' eller T-banestasjonen? (Som ligger pÄ Norde SkÞyen/Godlia/noe fanscy noe.)

Hellerud ligger forbi og overfor Tveita nÄr man kommer fra byen (og passerer Hellerud T-banestasjon fÞr man kommer til Tveita T-banestasjon).

Hellerud T-banestasjon heter det fordi det var den som var nÊrmest Hellerud fÞr 'Linje 2' kom pÄ tbanen, og de bygget Tveita (som i hele omrÄdet der).

InnleggSkrevet: Ons 01 Sep 2004, 14:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

haakoo skrev:
darkfrog skrev:

Hellerud som 'Hellerud' eller T-banestasjonen? (Som ligger pÄ Norde SkÞyen/Godlia/noe fanscy noe.)

Hellerud ligger forbi og overfor Tveita nÄr man kommer fra byen (og passerer Hellerud T-banestasjon fÞr man kommer til Tveita T-banestasjon).

Hellerud T-banestasjon heter det fordi det var den som var nÊrmest Hellerud fÞr 'Linje 2' kom pÄ tbanen, og de bygget Tveita (som i hele omrÄdet der).

altsÄ,min gode mann,jeg bor i bydel hellerud,dog det heter haugerud her sÄ er det bydel helleru og helleru ligger litt borti hÞgget her...pÄ en mÄte Razz og jeg sitter og ser pÄ tveita nÄ...det er stygge grÄ blokker,Êsj.

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 16:35
darkfrog
l33t
l33t

haakoo skrev:
darkfrog skrev:

altsÄ,min gode mann,jeg bor i bydel hellerud,dog det heter haugerud her sÄ er det bydel helleru og helleru ligger litt borti hÞgget her...pÄ en mÄte Razz og jeg sitter og ser pÄ tveita nÄ...det er stygge grÄ blokker,Êsj.

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 16:35
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
AltsÄ, LÞrenskog ligger jo ti min unna! Du kommer sikkert inn der =P
Med litt smisking, sÄ kan vi gÄ i samme klasse Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 02 Sep 2004, 17:10
darkfrog
l33t
l33t

smisking ja,kansje jeg tar pÄ meg miniskjÞrt,barberer leggene,tar musefletter og setter meg oppÄ benken til skolemannen og tvinner tyggis pÄ fingern Razz neida men vi fÄr hvordan det gÄr,ordner seg til jul Razz

InnleggSkrevet: Fre 03 Sep 2004, 16:54
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Jobb og Utdanning
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet