DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Dagbok
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Dagbok

Jeg driver og lager orden i dagbøkene mine, og har funnet ut at jeg ifjor på DSGF skrev over 170 sider. 2004 ser ut til å bli et liknende produktivt år, og 2002 var neppe ille det heller, selv om jeg ikke skrev hele det året om jeg husker riktig.

Noen andre her ute som holder styr på det de skriver, og også kan lese seg tilbake i sitt eget liv på samme måte?

InnleggSkrevet: Fre 23 Jul 2004, 00:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
DSGF-dagbøker er det noe spesielt med. Det er forsåvidt den eneste
dagboka jeg har skrevet, bortsett fra en periode i Kristiansand for et par
Ã¥r siden.
Det morsomme er at dagbøkene ofte blir brukt til å kommunisere med
hverandre på litt mer subtile måter, og dette har foregått siden vi fikk
dagboka i 1998/1999. Så ved å lese dagboka fra begynnelsen av kan du
egentlig få med deg uhorvelig mye av andres liv, og hvordan enkelte er
med hverandre og alt sånt. Selv skulle jeg ønske jeg var flinkere til å skrive dagbok, selv om jeg gjør dette relativt flittig på min egen side.

DSGF sammen med min egen side tror jeg summer opp rimelig mye av de siste fire-fem årene av mitt liv Smile

InnleggSkrevet: Fre 23 Jul 2004, 00:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
En kombinasjon av dsgf dagboka, papirboka mi og den andre nettdagboka mi burde være en ganske detaljert beskrivelse av iallfall de siste to årene. Iallfall av ting som skjer inni hodet mitt.

InnleggSkrevet: Fre 23 Jul 2004, 08:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det jeg skriver på dsgf kombinert med den jeg skrev for hånd da jeg gikk på ungdomsskolen burde gi grunnlag for de fleste til å styre langt unna. Skriver nesten ingenting om hva som skjer, men mest om hva jeg tenker på akkurat i det øyeblikket jeg skriver det.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 23 Jul 2004, 22:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
papirdagbøkene er livet mitt. jeg tror jeg har skrevet papirdagbok mer eller mindre regelmessig siden sjetteklasse, men "kvaliteten" varierer veldig. om man kan kalle det kvalitet. Men bakover i dagbøkene mine er alt sammen. alle fasene i livet mitt fra sjetteklasse, alle forelskelsene (mye av det) og alle venninnekranglene (ganske mye av det og). men jeg merker når jeg kommer nærmere nåtid at jeg kanskje begynner såvidt å finne ut hvem jeg egentlig er. det er litt gøy.

nettdagbøkene mine er vel også en måte å lese livet mitt på, men ikke på langt nær det samme som papirdagboken. men det sier seg kanksje selv.

InnleggSkrevet: Tir 27 Jul 2004, 22:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Dagboka mi på DSGF er den eneste jeg har. Skjønt det er ett og annet jeg skriver ned på papir som ikke havner ut på Nettet, men det er lite. Det har sine fordeler og ulemper, det å være så åpen...

InnleggSkrevet: Tir 27 Jul 2004, 22:57
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg kan rett og slett ikke legge alle mine tanker ut på nettet. å fortelle andre alle mine hemmeligheter er som å drepe noe av meg selv. uffnei.

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Åh, det er flust med hemmeligheter som ikke tenkes høyt Smile Men å legge ut store deler av mine egne tanker er for meg som å gi meg selv mer liv.

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 22:10
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg kunne tenke meg en mer oppdatert stil på dsgf-dagboka, som passer litt mer med resten av sidene.

Av en eller annen merkelig grunn tror jeg det hadde fått meg til å skrive mer. Go figure.

InnleggSkrevet: Tir 03 Aug 2004, 20:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg liker den som den er selv. Er godt innarbeida i formatet nå, og har på en måte gjort det til mitt eget.

InnleggSkrevet: Tir 03 Aug 2004, 23:21
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg tror jeg også hadde skrevet mer hvis den var litt mer oppdatert påenmåte. det hadde nok gjort den mer 'attraktiv' :p

InnleggSkrevet: Ons 04 Aug 2004, 00:24
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Er litt torn når det gjelder dagboka på DSGF.

På én side har den alltid vært slik, og det er nice for DSGF-nostalgikere, samt at det er noe eget i forhold til resten av DSGF.

Men på en annen side så er det kanskje på tide med noe nytt? Hvis ønskelig kan jo noen starte en ny tråd med ønsker og forslag om hvordan en ny dagbok skal være og fungere, så skal jeg i det minste titte på det.

--

*ferdig med avsporing*

InnleggSkrevet: Ons 04 Aug 2004, 01:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg har en sånn liten rosa kalenderbok (fått i det nye) som jeg har stylet litt Smile Likte ikke rosafargen så jeg tok masse bilder av kusinen min på; i hvertfall.. Der skriver jeg dag for dag hva jeg har gjort, så jeg har i hvertfall alibi hvis det skjer noe Razz

InnleggSkrevet: Søn 29 Aug 2004, 10:00
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [13 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet