|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
| nuffen skrev: | | Uhm ok. For å være helt ærlig: Med tanke på hvor uhygenisk det ER (driter i om noen føler at kjønnshår er uhygenisk, det er bare tull) med barbert. Hvor mye større sjangse det er for å bli smitta av sopp, å få andre sjukdommer der nede (og kombinert med g-streng og trange bukser, enda værre), så er det nesten kvalmt å tenke på at så mange faktisk frivillig lar seg utsette for dette spekteret av angrep fra kjønnssykdommer. Hår er der faktisk av en grunn, og det er for å skape det hygenisk der nede. Lede vekk svette, slippe til luft, og lage dårligst mulig vilkår for diverse uvesener der nede. Men til dere gutta som liker å slikke bakteriefabrikker, kos dere. |
Det der kunne sikkert stemt for rundt 100 år siden, men i dag når vi dusjer omtrent hver dag alle sammen? Man rekker rett og slett ikke å bli en bakteriefabrikk på et par dager, så ekstremt med bakterier er det ikke.
|
Skrevet: Søn 22 Aug 2004, 14:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det er det som er digg med en type man har hatt lenge og egentlig ikke bryr seg om hår.. men må si personlig at det er mer hygienisk å barbere seg nedentil.. men jeg liker ikke menn som barberer seg der nede..usj!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 22 Aug 2004, 20:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
når menn barberer seg blir det vel ett skille og da. Er det noe fint da?
|
Skrevet: Søn 22 Aug 2004, 21:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
skille? blir ikke det på jenter også'a ?
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 06:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
altså, jenter pleier vel å barbere legger og lår om det er hår der?
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 09:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
joda..man vil vel ikke gå rundt å se ut som en gorilla?
men jeg kan ikke si jeg løper i dusjen å barberer meg hver gang det stikker litt bare pga. typen min.. han sier så lenge jeg er fornøyd med meg selv, er han det dog han har sagt han ikke er så happy med hår på..
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 10:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hva er råd for å unngå røde prikker og kløe og slikt?
*har blitt fan av barbus*
Synes egentlig det fortsatt er greit med kort, men slik er det nu engang.
Man må gjøre det som føles best, evt for partneren.
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 20:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
| Panter skrev: | Hva er råd for å unngå røde prikker og kløe og slikt?
*har blitt fan av barbus*
Synes egentlig det fortsatt er greit med kort, men slik er det nu engang.
Man må gjøre det som føles best, evt for partneren. |
Å ikke barbere mothårs er ett tips. Å sørge for at det er "god lufting" der nede etterpå en stund er heller ingen dum ide. Ellers er det vel stort sett generell renslighet, og at huden må bli vant til det også.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 20:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
| Therese skrev: | | nuffen skrev: | | Uhm ok. For å være helt ærlig: Med tanke på hvor uhygenisk det ER (driter i om noen føler at kjønnshår er uhygenisk, det er bare tull) med barbert. Hvor mye større sjangse det er for å bli smitta av sopp, å få andre sjukdommer der nede (og kombinert med g-streng og trange bukser, enda værre), så er det nesten kvalmt å tenke på at så mange faktisk frivillig lar seg utsette for dette spekteret av angrep fra kjønnssykdommer. Hår er der faktisk av en grunn, og det er for å skape det hygenisk der nede. Lede vekk svette, slippe til luft, og lage dårligst mulig vilkår for diverse uvesener der nede. Men til dere gutta som liker å slikke bakteriefabrikker, kos dere. |
Det der kunne sikkert stemt for rundt 100 år siden, men i dag når vi dusjer omtrent hver dag alle sammen? Man rekker rett og slett ikke å bli en bakteriefabrikk på et par dager, så ekstremt med bakterier er det ikke. |
| Sitat: | | en ting er vel passe sikkert, har du godt med hår liker flatlusa seg :p |
(pluss div. andre kommentarer til nuffens og liknende innlegg)
Det var da svært til pepper og småspydige kommentarer man skulle få for et sånt utsagn?! Jeg synes faktisk det er veldig greit at noen tør si resten imot, jeg! Det har vært en ganske ensidig diskusjon så langt... Man må da ha lov å være uenig?! Men også tidligere innlegg som har hintet om at det kanskje er vel så hygienisk å beholde håret blir jo rent bombadert?! Enten det er på denne tråden eller den andre som går på barbering -som forøvrig i stor grad ser ut til å inneholde innlegg fra samme mennesker. Burde være mulig å mene noe annet enn flertallet av dere som faktisk skriver her uten å bli latterliggjort og hengt ut som uhygienisk/ekkel fordet?!
Dere er sørenmeg motepoliti til tusen! Og folk klager på at _reklame_ gjør oss forfengelige? VI gjør HVERANDRE forfengelige! Og de med høyest krav er de som roper høyest og får resten til å følge etter ..ved å snakke nedsettende om folk som gjør ting annerledes og få dem til å føle seg dumme og skitne. Nei søren heller, så lenge man føler seg vel med seg selv og en ev. kjæreste, ser jeg ikke hva som er problemet! Og diskusjoner er gjerne mer interessante hvis ting blir belyst fra flere sider.. Synes hvert fall jeg!
|
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 21:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Klittoria
Främling

Ble Medlem: 15 Aug 2004 Innlegg: 20 Bosted: Bærum
|
w00t?
| aniraC skrev: | | jeg håper for guds skyld du aldri bruker veet hårfjerningskrem nedentil.. jeg lover deg du blir rød og det klør.. god damn.. og gutter skal ikke barbere seg!! | `
JOJO! CS er nice! 
|
_________________ A little fall of rain
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 22:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Klittoria
Främling

Ble Medlem: 15 Aug 2004 Innlegg: 20 Bosted: Bærum
|
Re: hva med en ...
Ja, auuu? Usj, det kunne jeg aldri ha gjort!
|
_________________ A little fall of rain
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 22:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Pinsett?
AUUUUUUH!
Som om ikke voks var vondt nok, liksom!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 12:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
kjenner fler som bruker pinsett.. det er jo det samme som med øyenbrynene.. man blir vant til det liksom..
|
Skrevet: Tir 10 Mai 2005, 13:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Wild
Främling

Ble Medlem: 29 Jun 2005 Innlegg: 4 Bosted: Bergen
|
Re: Barbere seg nedentil..!
| raymond skrev: | Jeg barberte i dag Penis.. Måtte bare gjøre det, for å sjekke. Dette er andre gangen jeg har gjort det i hele mitt liv..
Begynt å få ganske langt hår så kunne ikke bruke høvel med en gang, derfor måtte jeg bruke sånn "long hair trimmer" på barbermaskinen, da klarte jeg å kutte meg litt på pungen, noe liknende skjedde sist gang, bare da på penis.. Jeg brukte høvel ovenfor penis, og det gikk greit, bortsett fra at jeg blødde litt smått.. Uansett så turte jeg ikke gå løs på pungen med høvel. Noen tips til å ta vekk hår nedentil? Kan man bruke sånn veet hårfjerningskrem?
Hvordan gjør dere andre dette?  |
Hvis jeg var deg ville jeg ikke brukt hårfjerningskrem.. Det kommer til å svi som faen.-... Det du bør gjøre er å ta deg god tid med en barberhøvel.. Det er også viktig at du har et eget barberblad til dette.. Bare ta deg god tid 
|
Skrevet: Ons 29 Jun 2005, 21:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det er vel kanskje litt opp og ned om hårfjerningskremen svir.. veet har en type som er uten parfyme og som er for sensitiv hud 
|
Skrevet: Man 04 Jul 2005, 16:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
| Sitat: | Det var da svært til pepper og småspydige kommentarer man skulle få for et sånt utsagn?! Jeg synes faktisk det er veldig greit at noen tør si resten imot, jeg! Det har vært en ganske ensidig diskusjon så langt... Man må da ha lov å være uenig?! Men også tidligere innlegg som har hintet om at det kanskje er vel så hygienisk å beholde håret blir jo rent bombadert?! Enten det er på denne tråden eller den andre som går på barbering -som forøvrig i stor grad ser ut til å inneholde innlegg fra samme mennesker. Burde være mulig å mene noe annet enn flertallet av dere som faktisk skriver her uten å bli latterliggjort og hengt ut som uhygienisk/ekkel fordet?!
Dere er sørenmeg motepoliti til tusen! Og folk klager på at _reklame_ gjør oss forfengelige? VI gjør HVERANDRE forfengelige! Og de med høyest krav er de som roper høyest og får resten til å følge etter ..ved å snakke nedsettende om folk som gjør ting annerledes og få dem til å føle seg dumme og skitne. Nei søren heller, så lenge man føler seg vel med seg selv og en ev. kjæreste, ser jeg ikke hva som er problemet! Og diskusjoner er gjerne mer interessante hvis ting blir belyst fra flere sider.. Synes hvert fall jeg! |
haha, godt sagt min venn. forfriskende å høre. har tenkt tanken noen ganger de 2 gangene jeg har browset tråden.
Allikevel, hår er hår og forblir fortsatt hår. det vokser ut igjen som oftest og noen liker å barbere det vekk. Jeg syns selv det er best å la være og mine medmennesker er uenige men enige at min mening er riktig for meg.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 05 Jul 2005, 17:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
nr1: veet nedentil er bare ugh. Tar jo ikke håra helt nede. Blir jo seriøst borrelås og ubehagelig.
nr2: Helbarbert er pes Stripe er tingen. Funker forresten fett på gutter og det. da får man ikke skille fra veiviseren 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 16 Aug 2005, 16:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|