DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Jomfru?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 7 av 7 [133 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Av Innlegg
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
noen tar det som en utfordring...

InnleggSkrevet: Tir 24 Feb 2004, 16:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Dersom jeg møter en gutt som sier han er jomfru blir jeg rett og slett imponert. Og antageligvis ville jeg følt meg mye tryggere sammen med han også.

Ikke spør meg hvorfor. Jeg vet egentlig ikke selv. Kanskje fordi jeg har vokst opp med en gjeng duster som konkurrerte om hvem som lurte flest av jentene til sengs?

InnleggSkrevet: Ons 25 Feb 2004, 12:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
er 20 år og jomfru.

er vel pga den evige krenkeksen av selvtilitt og diverse prinsipper. liker ikke tanken på å ha sex på en fest. skal jeg ha sex skal jeg se ho i øynene når jeg har det og ha alle sansene på topp og kansjke mest av alt vite at ho vet akkurat hva ho gjør og vil gjøre det.

nå må jeg spise mat.

InnleggSkrevet: Ons 25 Feb 2004, 17:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Sex skal jo være noe personlig og intimt, kunne aldri tenke meg å banke i vei på en fremmed jente på et eller annet rom på en eller annen fest.

Nei, sånt skal foregå når man vet man er virkelig glad i hverandre, virkelige trygge på hverandre, og virkelig klare for hverandre.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 11 Mar 2004, 13:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Jepp! Still with you guys!

InnleggSkrevet: Man 05 Apr 2004, 19:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Christianx
Främling
Främling

Ble Medlem: 11 Apr 2004
2

2!

InnleggSkrevet: Søn 11 Apr 2004, 20:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
bah..dere er perfekte og snille mennesker..
jeg er enig med dere..meeen.. kan ikke si jeg har vært snill pike når det kommer til å vente med sex til man føler man er glad i personen.. Embarassed

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 19:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Niconogood
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 30 Mar 2004
De fleste gutter vil helst være med en jente som har ligget med færrest mulig for å ha en følelse av at de er spesielle. Jeg får ihvertfall bakoversveis når en jente sier rett ut at hun har ligget med 40+ forskjellige gutter..

Ville ikke fløt meg komfortabel i et forhold der jeg visste at jenten hadde hatt flere sexpartnere enn meg selv.

F.eks. viste en undersøkelse i Frankrike at franske menn i gjennomsnitt hadde 7 ulike sexpartnere i løpet av livet, mens franske kvinner hadde 3.
Dette røper tendensen til at menn skryter på seg og jenter skryter av seg.. noe som egentlig er helt forståelig den generelle samfunnsnormen tatt i betraktning...

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 20:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg hadde heller ikke følt meg komfortabel vis kjæresten min hadde hatt en gjeng med jenter før. Jeg vil være mer spesiell, ikke bare ei i rekken. Men dette varierer jo fra peson til person, andre av mine venniner hadde ikke brydd seg.

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 10:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
zanzaib
Främling
Främling

Ble Medlem: 15 Mai 2003
jeg var 19.....

InnleggSkrevet: Tir 17 Aug 2004, 07:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
zanzaib
Främling
Främling

Ble Medlem: 15 Mai 2003
hvorfor skriver jeg først og tenker meg om etterpå?
....pokker.. kanskje jeg skal begynne å tenke først? nei,æsj.. det er vanskelig det.. jaja.. pokker heller. drit i.. er ikke så nøye

InnleggSkrevet: Tir 17 Aug 2004, 07:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
du har jo mulighet å endre på innleggene dine.

syns myndighetsalderen på 18 er en fin grense, men noen vil selvsagt føle at de ikke er klare når de er så gamle heller

men hva om dere får vite at gutter og jenter på rundt og over 30 er jomfru, da blir det nok mer aktuelt med de andre alternativene

InnleggSkrevet: Tir 17 Aug 2004, 11:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
apropos denne tråden; les Fatso..

InnleggSkrevet: Ons 18 Aug 2004, 20:28
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 7 av 7 [133 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet