|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
wertoi skrev: | MacGyver ruler! Ok, han gjør ikke det, men han er artig..
*slenge seg på motstandsbevegelsen* |
Han er tøff! =P
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Fre 13 Aug 2004, 15:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
NÃ¥ legger jo Passions til rette for en god latter. Det er moro, fordi...det er elendig.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 13 Aug 2004, 17:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Jeg hukser det greiene med Helvette.
Inne i et hus.
Akkurat det var esktremt dårlig.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 16 Aug 2004, 11:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Ja fy søren.
Hele serien var dårlig. Men likevel så jeg på det 
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Man 16 Aug 2004, 13:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
Det hadde seriøst vært bedre om nrk/tv2/tvnorge/tv3..osv...
bare hadde byttet ut programmet mellom 10:00 til 18:00 med en liten ball som spretter rundt på skjermen.
Det meste som går i den perioden er så utrolig søppel at jeg ikke fatter hvordan de overhodet kan trekke folk til kanalene med det.
Og la oss en gang for alle få fjernet all de der jævla sms chat greiene, tv kanalene kan finne seg noe annet å rane folk for penger med, har de hørt om pistol?
Faen, mens vi er i gang, fjern mottaker enheten i fra tv'er så de kan brukes som de bør, en måte å se dvd'er og filmer på.
|
Skrevet: Man 16 Aug 2004, 14:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Seriene på TVNorge har gått 10 år i strekk nå.. Ingen kvalitetsserier akkurat.. Under samme tak, Steg for steg, Fresh Prince i Bel Air.. Serier som Lois og Clark burde ærlig talt aldri blitt kjøpt inn.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 16 Aug 2004, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
passions er skikkelig bad, men fy så avhengig jeg er!! så få det tilbake før jeg får abstinenser, jeg har begynt og se days of our lives og glamour som erstattning
Jeg savner passions, sunset beach, spellbinder, hverdagsliv, som gikk på tv2 det begynte og bli bra,ogdablei det borte og de begynte og sende noe crap i stedet,
|
Skrevet: Man 16 Aug 2004, 21:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |