DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Folk er rare.....
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Av Innlegg
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
 Folk er rare.....

Hvorfor ler folk når de faller, og griner når de hører noe morsomt??
Noen som har et (u-)fornuftig svar??

Confused

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 16:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Re: Folk er rare.....

røverdatter'n skrev:
Hvorfor ler folk når de faller, og griner når de hører noe morsomt??
Noen som har et (u-)fornuftig svar??

Confused

er ikke alltid noen ler når noen faller,kommer helt an på fallet,hvis en gammel dame sklir på isen og detter forover så hun knuser nesa,knekker hofta og blir bevistløs og får en hjernerystelse og man bare ser at det kommer blod som forsiktig renner utover isen så er det ikke mange som ler
hvis derimot bestekameraten din sklir på isen og faller bakover og får litt vondt i rompa og lager en sikelig grimase så er det plutselig litt morsomt...

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 17:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Eller hvis man snubler i fortaueskanter og brostein 500 ganger om dagen . Da er selvironien som ikke fins grei å ha.

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 19:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
springwillow skrev:
Eller hvis man snubler i fortaueskanter og brostein 500 ganger om dagen . Da er selvironien som ikke fins grei å ha.

Høres ut som noe jeg ville ha sagt Very Happy

Tja, hvis det er MORSOMT så blir det jo gledestårer i såfall.
Ellers blir det ikke tolket som morsomt, vil jeg tro.

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 20:25
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

SecretWindancer skrev:
springwillow skrev:

Høres ut som noe jeg ville ha sagt Very Happy

Det verste er hvis det går en mann ved siden av deg og sier "Fant du noe?" og ler en ond latter Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 21:03
Klittoria
Främling
Främling

Ble Medlem: 15 Aug 2004
Heahea, det er bare gøy å se på!
Razz

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Monty Pythons sketsj fra sceneshowet deres, Live at the Hollywoodbowl, som analyserer og beskriver klassiske morsomme ting, er å anbefale i denne sammenheng. Planker, bananskall, kakekasting, overraskelsesmomenter... alt salig godt koordinert.

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:52
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
Eg ler som regel når folk faller! Uansett om det er meg eller kongen.
(ler nok lavere om det er kongen...) Laughing
Faller de på en morsom måte, kan jeg ikke noe for det...Bare MÅ le litt.
Hvis den som faller får vondt, ler jeg selvfølgelig ikke lenge, og det beste er selvfølgelig om den som faller ler selv.

Jeg brakk armen en gang... Snublet i et hull i bakken (det skulle vært en brostein der..). Gjett om eg lo!? DET var skikkelig morsomt. Hadde utrolig vondt i hånden, men eg lo så tårene trillet... Måtte også le da legen spurte hvordan jeg brakk den.
"Jo....jeg snublet...." Laughing

Bare sånn for å svare på det "dark frog" skrev:
Neida...ville nok ikke ledd hvis jeg så at den gamle damen blødde og hadde det vondt. Ville nok fått klump i halsen og ringt til ambulansen og gjort alt jeg kunne for å hjelpe henne. (HAR hjerte jeg også!!)
Hvis denne gamle damen liksom snurret litt rundt og fløy litt oppi luften først og sa et eller annet rart noe idet hun falt, ville jeg nok stresset litt med å kvele latterhikstet/et lite fnis...

InnleggSkrevet: Ons 06 Okt 2004, 18:10
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
I forrige uke så jeg noe som kunne vært tatt ut av Pondus. En sæggedude, med buksa nede på reva og stor wannabe-faktor, drev på og tøffa seg for noen babes da han mista buksa og tryna. Hehe, det var artig det. Very Happy Tror han var veldig flau etterpå...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 06 Okt 2004, 20:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

sharee skrev:
I forrige uke så jeg noe som kunne vært tatt ut av Pondus. En sæggedude, med buksa nede på reva og stor wannabe-faktor, drev på og tøffa seg for noen babes da han mista buksa og tryna. Hehe, det var artig det. Very Happy Tror han var veldig flau etterpå...

Du kødder! Det er jo tatt ut av en Pondus-stripe Smile Pondus som står der og ser en sægger som kommer forbi, henda i lomma, mister buksa og går på trynet i asfalten. Pondus bare tenker "Det måtte skje før eller siden, og jeg er glad for at jeg fikk se det!"

Misunnelig på deg nå Smile

InnleggSkrevet: Ons 06 Okt 2004, 21:06
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
sharee skrev:

Kanskje fyren egentlig spilte dere et puss. Smile At han var en av de virkelig store pondus-fan som tar for seg en ny stripe hver dag og lever ut sin rolle som bi-person i pondus.
"hmm... i dag skal jeg være han sæggeren som snubler og mister buksa..."
Er masse rare folk der ute...

InnleggSkrevet: Tor 07 Okt 2004, 14:47
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
M_Stuff skrev:
Kanskje fyren egentlig spilte dere et puss. Smile At han var en av de virkelig store pondus-fan som tar for seg en ny stripe hver dag og lever ut sin rolle som bi-person i pondus.
"hmm... i dag skal jeg være han sæggeren som snubler og mister buksa..."
Er masse rare folk der ute...

nå har jeg funnet mitt kall her i livet! Very Happy

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Tor 07 Okt 2004, 22:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Jeg har observert masse rare mennesker i dag!

1: Menneske bak meg i køen ved Coop Obs... Klaget høylytt over at dame i kassa slo inn 119 kroner for en vare som han mente sto avertert til 116. Han gav seg ikke og kunne ikke tape 3 kroner når han totalt sett kjøpte vare for bortimot 500 kroner.

2: En dame som var så opptatt av å spille på en spilleautomat og så stresset at hun ikke merket at halvparten av kronestykkene hun prøvde å legge på ble kastet utenfor og trillet bortover gulvet. Det regnet faktisk kronestykker rundt henne og hun enset det ikke i det hele tatt.

3: Dame i butikken "internasjonal mat" som kjente meg igjen selvom jeg bare går der hver gang jeg kjøper ris... og jeg kjøper bare 5 kilosekker med ris så jeg er ikke der så veldig ofte...

InnleggSkrevet: Man 08 Nov 2004, 19:25
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jobber man i butikk får man opplevd utrolig mye rart.

For noen er det å bli spurt om medlemskort tydeligvis en grov, personlig fornærmelse.
Andre synes tydeligvis at det er helt greit å ta en flaske med brus, drikke den opp og sette den fra seg et tilfeldig sted i butikken. Det samme gjelder også halvpiste boller/rundstykker.
Å ha raseriutbrudd og gi utløp for alle sine frustrasjoner på en butikkansatt som ikke har noe med det å gjøre er tydeligvis også akseptabel oppførsel for endel mennesker.
Mer morsomt er det når folk i hopetall glemmer igjen tyggegummipakker, hele handleposer med matvarer, eller tar ut 500 kroner ekstra og man må løpe etter dem med pengene fordi de fullstendig glemmer det hele.

InnleggSkrevet: Man 08 Nov 2004, 22:41
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Glahn skrev:

For noen er det å bli spurt om medlemskort tydeligvis en grov, personlig fornærmelse.
Andre synes tydeligvis at det er helt greit å ta en flaske med brus, drikke den opp og sette den fra seg et tilfeldig sted i butikken. Det samme gjelder også halvpiste boller/rundstykker.
Å ha raseriutbrudd og gi utløp for alle sine frustrasjoner på en butikkansatt som ikke har noe med det å gjøre er tydeligvis også akseptabel oppførsel for endel mennesker.
Mer morsomt er det når folk i hopetall glemmer igjen tyggegummipakker, hele handleposer med matvarer, eller tar ut 500 kroner ekstra og man må løpe etter dem med pengene fordi de fullstendig glemmer det hele.

Du glemte folk som kjefter deg opp fordi du ber en gammel dame om vennligst å legge varene hun har i gått rundt og puttet i veska si frem i kassa sånn at du kan finne ut hva det er og hva prisen er.

Også glemmte du foreldre, til småunger som går og putter masse sjokolade i munnen, som kjefter deg opp fordi du ikke fulgte med på ungen deres...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 08 Nov 2004, 23:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Atanamir
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004
Glahn skrev:

Tja, den hverdagsbeskrivelsen der er ikke helt ukjent nei.

InnleggSkrevet: Tir 09 Nov 2004, 09:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet