|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
Enig på alle slags måter. Men må bare si at albumet "If It Was You", BØR kjøpes hvis du har tenkt å skaffe deg en plate med dem.
Nå skal det sies at 14. september er da albumet slippes i Kanada og USA, så hvis man ikke gidder å importere må man nok vente litt lenger her :/
(jeg skal selvsagt importere! )
Håper bare at de drar på europaturnè og spiller i norge og sverige og sånn i forbindelse med nye albumet, sånn som de gjorde sist gang (de spilte på so what! 16. mai 2003, men var bare forband for "hot hot heat" da...)
Jeg ER så der!
Ellers så er Matt Sharp (gamle bassisten i Weezer) tydeligvis med på et par låter på "So Jealous" (hvis noen lurte liksom 
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
humdidum...lalala...nanana...JEG HAR FÃ…TT MAIL FRA TEGAN AND SARA!!!
og den var skrevet til meg, kun meg, ikke no automatsvar og jeg...wah...jeg så lykkelig!
og de regner med å komme til europa sent dette året eller tidlig neste år...sånn hvis noen lurte
hohoh...jeg har fått mail av tegan and sara...waaa
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 10:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
Nå kan man høre på titelsporet fra den nye cd'en "So Jealous"
http://www.npr.org/programs/asc/archives/lookahead_summer04/
gå litt lenger ned på siden så finner du'n
den er helt utrolig sinnsykt RÅ! Så annerledes! Hør på den! NÅ!
og sannsynligvis blir nye albumet sluppet 13. September i Europa (ja en dag tidligere enn i Nord Amerika).
|
Be A Slæsk
Skrevet: Fre 18 Jun 2004, 10:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
Tre helt ferske Tegan and Sara låter er lagt ut og kan nytes på www.teganandsara.com
sjekk det ut, og om du liker det: Skaff deg nye plata "So Jealous" som kommer til Europa og Australia 13. September!
|
Be A Slæsk
Skrevet: Man 09 Aug 2004, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |