|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
| stÄpÄhodet skrev: |
-faren min er journalist det ser morro ut
-profesjonel hÄndballspiller hadde vert morro
-forfatter\dikter eller no sÄnt no
-da jeg er i fin fysisk form og ikke tror pÄ flaks mÄ jeg gjÞre noe samfunsarbeid istedenfor militÊret
-skal starte musikkforettning sammen med nikolai(hva er det han kaller seg her inne igjen.
-musiker |
Alt dette, bortsett fra: proff hÄndballspiller, for det slit, og dessuten har jeg ikke talent for hÄndball...jÄjÄ.. Hverken militÊret eller samfunnsarbeid hÞres sÊrlig innbydende ut, sÄ jeg...tror jeg stÄr over, sÄfremt jeg kan. Kunne godt tenkt meg Ä starte en musikkforretning, men jeg tviler pÄ at det blir med Nikolai, selv om han utvilsomt er en koselig fyr..
Ellers gÄr jeg fÞrst og fremst for filmregissÞr, men om jeg blir noen suksess gjenstÄr Ä se. Ellers noe som ikke krever noe sÊrlig hardt arbeid og som jeg tjener bra pÄ.. Det er vel drÞmmejobben for de fleste..?
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 23 Jul 2004, 21:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
| Mareth skrev: | Heheh, skal du begynne pÄ frisÞr du og crispa? Kult. Jeg har satt meg som mÄl at jeg skal ha mesterbrevet innen jeg er 32 Är. (hvis noe sÄnt er mulig da ) |
mesterbrevet ? som i noe over svennebrev ?
jeg har hatt lyst til det lenge, har klipt hÄret til mora sÄ lenge jeg kan huske, og gleder meg litt. DYR skole, da. I og med at man mÄ betale DYRE bÞker og DYR frisÞrkoffert og tur til London.
Kom inn pÄ skole til hÞsten, og det kan jo bli skÞy det 
|
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 08:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
bibliotekar, utvilsomt.
sÄnn ellers er det trommis og unnasluntrer og taskenspiller jeg utdanner meg til for Þyeblikket.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 27 Jul 2004, 14:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg skal bli klimaflykning, under pÄskudd av Ä dra ut og redde verden. (Studerer u-landsstudier) Evt. evig student/veldig hÞyt utdannet arbeidsledig.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 27 Jul 2004, 15:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Jeg har allerede fagbrev som TelekommunikasjonsmontĂžr og Serviceelektroniker. Jeg jobber i og Ăžnsker Ă„ fortsette Ă„ jobbe innen sikkerhetsbransjen.
Som sivilarbeider dette Äret fÄr jeg ogsÄ litt erfaring med ungdomsarbeid.
|
_________________ --
Ops
Skrevet: Tir 27 Jul 2004, 16:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mirim
Spitzy (!)

Ble Medlem: 22 Jan 2004 Innlegg: 201 Bosted: Loddefjord/Bergen
|
Har alltid hatt en drĂžm om Ă„ bli boss(sĂžppel)mann. Den drĂžmen har eg hatt siden barnehagen, eg vet ikke hvorfor.
Det eg fĂžrsĂžker Ă„ bli er sivilĂžkonom.
De to tingen spriker litt...
|
_________________ KjĂŠrlighet Er Best PĂ„ Pinne!
Skrevet: Tor 29 Jul 2004, 15:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003 Innlegg: 128 Bosted: Bergen
|
satser pÄ psykolog... blir jeg ikke det fÄr jeg tenke pÄ noe annet...
|
_________________ AAAAAAAAAAAAAAANGST
Skrevet: Tor 29 Jul 2004, 22:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Passover
FrÀmling

Ble Medlem: 30 Jul 2004 Innlegg: 10 Bosted: Oslo
|
Jeg vil bli rik, men det blir jeg ikke sier folk, sÄ jeg
tror jeg mÄ bli noe i mellom. Kanskje jobbe i et firma og
gjÞre noe litt kreativt hadde vÊrt noe. Skal begynne pÄ
data ingeniĂžr til hĂžsten
|
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 10:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: KĂžbenhavn
|
Jeg vet bare at neste hÞst mÄ jeg fandenmeg begynne Ä studere noe.. SÄ jeg har et halvt Är pÄ Ä gruble ut no smart.
Vil helst gjerne gjÞre noe kreativt, kunstnerisk, men har for liten tro pÄ meg selv. Og de fleste kunst skoler koster flesk og grÞnne skoger. Og er ikke stÞttet av lÄnekassen. SÄ da blir det vell kunsthistorie pÄ universitetet da, eller no sÄnt..
FÄr se om jeg slumper borti no gÞy! *krysse fingrene* 
|
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 20:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
jeg skal visst gÄ it - sprÄk, logikk, psykologi, sÄ fÄr man se hva man fÄr ut av det.. men det kan bli spennende det.. :)
|
_________________ puss puss sÄ fÄr du en suss...
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 23:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Jeg skal sansynligvis studere til Ă„ bli psykolog eller spesial pedagog
|
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 23:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
No ser det ut som om jeg er faretruende nÊr Ä bli bokhandler, sÄ jeg tror jeg skal ta et par skritt bakover
|
_________________ Skal du bare lese en bok i Är,
mÄ du ta deg sammen
Skrevet: Tor 05 Aug 2004, 21:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, KarmĂžy
|
Blir nok landsbyidiot.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 05 Aug 2004, 21:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
gikk pÄ skole for og bli servitÞr og nÄ er jeg parkett/listelegger,og det var jo en veldig uventet vending 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lűr 07 Aug 2004, 13:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd pÄ Vestlandet
|
gikk pÄ skole for Ä bli kokk,nÄ skal jeg ta datakortet 
|
_________________ "Selv nÄr alt ser mÞrkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Lűr 07 Aug 2004, 13:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
HÄper du er klar over at datakortet ikke er verdt penger? Du fÄr enkle spÞrsmÄl om windows og microsoft office programvare. Det at det heter datakortet er bare missvisende, det burde bli kalt 'MS-programvare-bruker test'.
|
Skrevet: Lűr 07 Aug 2004, 22:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
DrÞmmen er jo Ä bli proff ishockeystjerne og leve pÄ millionene jeg tjener resten av livet, men sannsynligheten er vel sÄ liten at det er lurt Ä ha litt annen utdanning. Starter pÄ 2. Äret pÄ allmen nÄ, og tenker for tiden og starte Ä starte pÄ noe innen realfag, men har ikke helt bestemt meg for hva... Har jo god tid enda!
|
_________________ Zaniness = Genial galskap
Skrevet: Lűr 07 Aug 2004, 23:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd pÄ Vestlandet
|
NÄr man har valg om Ä ta datakortet eller vÊre arbeidslaus,gudene vet hvor lenge,er valget enkelt 
|
_________________ "Selv nÄr alt ser mÞrkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Sűn 08 Aug 2004, 11:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: BollnÀs city
|
jeg skal drive med verdensmusikk, helst som utĂžvende artist.
skal gÄ et Är pÄ fana fhs nÄ, etnisk folkemusikk-linje.
Men etter det tenker jeg:
hvorfor sitte og lese om afrikansk musikk i et klasserom i Norge nÄr jeg kjenner flere kjempedyktige musikere i Zanzibar, Zimbabwe og Uganda med masse kontakter? Og kjenner dytkige musikere i Russland, Estland, Wales, Irland, Jordan, Ecuador osv. osv? Det koster like mye for en utdannelse i Norge som Ä reise rundt...men desverre vanskelig Ä bli finansiert.
Utdannelse pÄ papiret har lite Ä si nÄr du driver med musikk...da er det kontakter og erfaring som gjelder! Og det fÄr du IKKE av Ä sitte inni et klasserom...
SÄ fÄr se hva det blir neste Är. Har lyst Ä spendere hvertfall noen mÄneder i Uganda. Zimbabwe hadde ogsÄ vÊrt kjempespennende, men er jo litt kjip situasjon der nÄ...
eller sÄ driter det seg og jeg studerer etnomusikologi.
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A SlĂŠsk
Skrevet: Sűn 08 Aug 2004, 15:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
| Ildfugl skrev: | NÄr man har valg om Ä ta datakortet eller vÊre arbeidslaus,gudene vet hvor lenge,er valget enkelt  |
FÄr du jobb nÄr du har tatt datakortet da? Hvis ikke hadde jeg heller fÄtt kapra meg en plass pÄ nÊrmeste universitet og fÄtt en fornuftig utdannelse.
|
Skrevet: Sűn 08 Aug 2004, 16:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |