|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
SNES
Jeg er på utkikk etter spill til SNES (Super Nintendo Entertainment System), og lurer på om det er steder som fortsatt selger spill? Jeg savner blant annet Donkey Kong og Bust-a-groove, samt første Raymanspillet... Mario blir litt kjedelig i lengden. :]
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 11:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Istedet for å gå gjennom alt det styret kan du jo bare bruke en emulator. Jeg har gba, genesis (sega) og snes. Ca. 100 snes-spill.
Men ok, jeg skjønner jo, jeg har Sega-spill liggende, og gjør mye for å få tak i en fungerende maskin, blir ikke helt det samme 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 11:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
jeg tror kanskje de har noen på spiderman i oslo.. men man må spørre etter de da, fikk jeg høre. veit ikke hva de har og sånn, men.. er vel kanskje verdt et forsøk ? kanskje ?
|
_________________ puss puss så får du en suss...
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 11:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Baj: er vel ikke lenge før jeg kryper til korset og skaffer meg emulator, men jeg vil sitte i senga mi foran tv med kontroll og få vondt i fingrene Med emulator blir liksom litt av sjarmen borte... Men jeg kommer nok til å mase på deg litt om spill om jeg laster ned ting. Går vel greit det? :p
Plysjhai: Hm, kanskje stikke innom der når jeg skal til Oslo en gang da, vet du sånn ca. hvor i Oslo det ligger?
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 17:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
jeg fant det sist jeg var i oslo.. men.. om jeg husker hvor.. tror kanskje det ligger ved siden av 'baren', den som da sikkert blei brukt i tv-serien.. er ei sidegate til karl johan, vaffal.. så vidt jeg husker.
|
_________________ puss puss så får du en suss...
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 17:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jeg har fortsatt min gamle snes, nes og game boy. Maskinene virker riktignok med håndkontrollene til snes'en er helt vræk. Kanskje jeg er litt hard i klypa? Muligens litt engasjert når jeg spiller?
Har multitap og greide faktisk å slite ut alle håndkontrollene... Eneste som ennå funker er vel den bazooka greia.. Tar den frem i ny og ne for nostalgiens skyld.
PS: Geniale snes spill: Super Metroid, Final Fantasy serien og Secret of Mana serien
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tir 30 Sep 2003, 18:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
link_hos
Främling

Ble Medlem: 18 Mai 2004 Innlegg: 1
|
bananku: er du fortsatt interessert i SNES-spill? Har en del til salgs, blant annet ff 2 og donkey kong country 1 og 2. Har også en del NES-spill til salgs
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
bananku skrev: | Baj: er vel ikke lenge før jeg kryper til korset og skaffer meg emulator, men jeg vil sitte i senga mi foran tv med kontroll og få vondt i fingrene Med emulator blir liksom litt av sjarmen borte... Men jeg kommer nok til å mase på deg litt om spill om jeg laster ned ting. Går vel greit det? :p
Plysjhai: Hm, kanskje stikke innom der når jeg skal til Oslo en gang da, vet du sånn ca. hvor i Oslo det ligger? |
to spiderman i oslo,men dra til den i Kirkegata 31,det er den beste,de har nesten garantert(merk NESTEN)det du ser etter av spill
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 07:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Gamezone i kristiansand har brukte spill og deler til de fleste eldre tv-spillmaskiner..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 31 Jul 2004, 16:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
det er mange på qxl som også sel SNES, kjøpte nyleg ein maskin m/spel som fungerer utmerket. det går i Super Metroid selv om eg har den på emulator, det er vanskeligere å styre Samus på tastaturet
|
Skrevet: Tir 03 Aug 2004, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Har man emulator må man bare skaffe seg en USB boks som man kan koble til ps2 kontroll på, blir mye morsomere med kontroll.
|
Skrevet: Tir 03 Aug 2004, 11:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |