DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Singel og Det FØRSTE steget?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 5 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Av Innlegg
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Jeg har aldri egentlig vært forelska i noen. Bare likt noen veldig godt et par ganger. Det eneste jeg har gått etter da er det indre. Det er mange som ikke skjønner meg på detta området. De blir betatte av pene mannfolk de ser og jeg bare "åja". Men man kan da ikke bare gå etter utseendet!? Det syns nå ikke jeg iallefall.
Har heller aldri hatt kjæreste og jeg er egentlig litt fornøyd med det. For til høsten begynner jeg på vgs og møter da (forhåpentligvis) mer modne folk som godtar meg slik jeg er. Er ikke så veldig normal at det gjør noe. Har inntrykk at de ikke liker sånna folk som meg. Som går litt sin egen vei når det gjelder stil, oppførsel og interesser. Det syns jeg er teit.

Har nok snakka om ting som er litt off-topic, men det får så være.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg må si jeg har vært forelsket !!Very Happy
men jeg går ikke bare etter utseende (som alle sier).. Det indre er også ganske viktig.. Men det er veldig lett for å falle for DEN rå kjekke fyren.. men nå har jeg blitt litt eldre og jeg tenker mer fornuftig.. kjæresten min er kjempe kjekk, men han er også kjeempe snill !!Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 13:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg synes ikke typisk kjekke gutter er særlig kjekke.. De jeg definerer som kjekke, kan være stygge i andres øyne. Det peneste jeg vet er sjarm! Og snille øyne..Smile
Så når jeg sier kjekk, mener jeg det helhetlig, og selvfølgelig ut fra mitt eget synspunkt.

Oppførsel og være måte har like mye med utseende å gjøre, som det rent overfladiske. F.eks. hvis en veldig pen person oppfører seg dårlig vil han eller hun være stygg i mine øyne. Samme hvis en mindre pen/normal person er sjarmerende og hyggelig, vil han eller hun virke kjempe pene på meg! -Noen som forstår hva jeg mener? (Jeg snakker om første inntrykk)

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Forstår meget godt.
Førsteinntrykk har endel å si, jeg har faktisk aldri opplevd å møte noen, og ikke praktisk talt med en gang vite om jeg kan forelske meg eller ikke. Å være tiltrukket rent fysisk er langtifra alt, men det er ganske nødvendig for meg. Og om jeg er fysisk tiltrukket eller ikke vet jeg stort sett med en eneste gang.

Men som sagt, det skal mye mer til enn bare et vakkert ytre for at jeg skal forelske meg. Hvis ikke ville jeg forelsket meg i hver eneste skjønnhet jeg så, og dem er det mange av!

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Jeg er helt enig med deg Sannepus, men selv er jeg en person som kan falle for fyren bare han har en døds god parfyme på seg.. Så jeg faller ganske fort for en person.. blir sammen med han for fort og finner fort ut atte han ikke er noe for meg.. Men nå har jeg funnet tilbake til min barndomskjæreste og håper det vil funke de neste årene, hvis ikke for alltid !Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 19:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Det jeg definerer som kjekk/pen er det mange som ikke er enig i. Som sannepus syns ejg at personligheten bestemmer litt om han er "kjekk" eller ikke. (Hvis dere skjønner hva jeg mener)
Det som betyr mye for meg er øynene. Reint utseendemessig. Øyne er en viktig ting. Det skaper personen på en måte.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 20:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
aniraC, det med parfyme kan være utrolig sexy, forelska er kanskje å ta i litt. Men jeg kan blir tiltrukket av menn på forskjellige plan egentlig. Er det snakk om ren fysisk tiltrekning, altså rått begjær ville jeg kanskje gå for de typiske kjekkasene, hehe. Men jeg ville nok aldri blitt forelska i de. Er det snakk om en mann å dele livet med satser jeg heller på den mer emosjonelle "ordentlige" typen.

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Gabi skrev:
aniraC, det med parfyme kan være utrolig sexy, forelska er kanskje å ta i litt. Men jeg kan blir tiltrukket av menn på forskjellige plan egentlig. Er det snakk om ren fysisk tiltrekning, altså rått begjær ville jeg kanskje gå for de typiske kjekkasene, hehe. Men jeg ville nok aldri blitt forelska i de. Er det snakk om en mann å dele livet med satser jeg heller på den mer emosjonelle "ordentlige" typen.

Finnes ikke de med begge egenskapene da? Hvorfor gå for det ene når en kan få begge deler? Mr. Green

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:16
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
Hehe....selvfølgelig er det det ideelle. Men erfaring tilsier at de "kjekke" ikke er spesielt seriøse av seg.
Men selvfølgelig, det mulig jeg tar feil Wink

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Gabi skrev:
Hehe....selvfølgelig er det det ideelle. Men erfaring tilsier at de "kjekke" ikke er spesielt seriøse av seg.
Men selvfølgelig, det mulig jeg tar feil Wink

*hoppe og veive med armene*
Hitover! Wink

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 21:47
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Re: Singel og Det FØRSTE steget?

Dette er den opprinnelige tråden:

Saldo 0 skrev:
Hvorfor skal det alltid være så h..... vanskelig å ta Det Første Steget når du liker en person?
Og hvordan tar man det steget? Er der liksom en bestemt måte å gjennomføre dette på? Jeg mener skal en bare gå bort å si: "Hei! Blir du med ut en dag?" eller?
Tenke om den personen bare ler av deg da?

Og når VET man helt sikkert at det er "trykt" å ta steget?
Det skal jammen ikke være lett nei!

Hvor lenge skal en drive å flørte og ha det hyggelig før en vet at personen er klar for noe mer?

Det er lett å få dårlige tanker om en selv i en slik situasjon. Er jeg bra nok? Liker denne meg? (ja.. eller nei.. eller?)

Er det bare meg, eller diskuterer man noe fullstendig annet nå? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 22:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Så enig så enig. Det er så lett at man sporer av. Men det er bra noen ordner opp! Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 07:39
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
*klappe for wannabemoderator-vero*
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 08:04
Passover
Främling
Främling

Ble Medlem: 30 Jul 2004
Jeg har en sånn ufattelig frustrerende opplevelse fra om dette.

Jeg hadde vært å trent og så kom det en jente bort til meg som jeg
hadde pratet med for en stund tilbake. Sjenert som jeg var klarte jeg ikke å ta mot til meg å be om tlf nr, selv om hun snakket om at det var hyggelig osv. Var noe med øyeblikkte og overraskelsen over å treffe
henne tror jeg. Ganske irriterende iallefall. Har jo ikke sett noe til henne
siden og dte er jo 1/2 år siden !

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 23:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
et tips er og ikke la andre fikse det for deg,ALLTID gå fram selv

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 02 Aug 2004, 08:44
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 5 av 5 [95 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet