DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Om natten!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 3 [51 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
Gjest
Gjest

i dag våknet jeg med hodet under putene og dyna delvis over meg selv om jeg er 100% sikker på at jeg la meg med hodet oppå putene og dyna i en haug nederst i senga

InnleggSkrevet: Fre 02 Jul 2004, 09:13
    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
I søvne... nei, jeg bare sover stort sett, tror jeg. Kanskje et snork eller to innimellom. Derimot hender det man støter på søvnparalyse, og i det hele tatt kan det å våkne skikkelig ta fryktelig lang tid noen ganger. Halvsøvne er en interessant tilstand.

InnleggSkrevet: Fre 02 Jul 2004, 11:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
for en stund siden sov jeg over hos faren minmså tok jeg dyna(i søvne)og slang den på gulvet og sa "den virker ikke" så gikk jeg og la meg igjen
så skjærer jeg tenner som en syk okse

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Fre 02 Jul 2004, 18:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Da jeg var litt yngre pleide jeg å fortelle spennende historier i søvne.
På folkehøyskolen var romvenninnen min irritert over at hun ikke fikk høre slutten.
Nå drømmer jeg bare mye rart.

InnleggSkrevet: Søn 04 Jul 2004, 20:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
når jeg hvar liten ca 1. klasse så sov jeg øverst i en køyeseng ver motgen lå jeg på gulvet, vet ikke om jeg snakker i søvne lenger men jeg vet jeg får impuls bevegelser eksempel et spark i veggen dær, røske ned alt som står på nattbordet ol. det jeg var og er mest forbauvset over er di gangene jeg har liggi i en seng som det nesten er umulig å snu seg sånn at hodet ligger der bena var,like vell har jeg klart det uten å dette ut

hmm ble masse

InnleggSkrevet: Søn 04 Jul 2004, 20:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg prøvde å sjonglere i søvne, våknet med en setning i hodet: "nei, det går ikke å+ sjonglerte mens man sitter" jeg satt i sennga, og sjopngleringsbalklene lå utover gulvet...jeg går mye i søvne, forteller folk hvor tåkete det er, og babler ivei

InnleggSkrevet: Man 12 Jul 2004, 19:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
jeg kjefter og skriker mye i søvne.
En dag da jeg skulle spise frokost sa mamma at det var ganske interessant å høre på det jeg sa i natt/dag tidlig. Jeg var vist ganske grov, ho ville ikke gjenta det Embarassed

Så har jeg ramla ned fra senga som var ca 2 meter over bakken. Jeg våkna i lufta og landa på dyna. Gikk heldigvis bra.

Einar (faren til nevøen min) drømte at Erlend (nevø) holdt på å dette fra hverandaen, der de bor. Ganske høyt ned.
Einar våkna, sprang ned trappa og under hverandaen for å ta i mot!
Der var det jo selvfølgelig ingen og einar skjønte ingenting Laughing

InnleggSkrevet: Man 12 Jul 2004, 23:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
mattestykke skrev:
Så har jeg ramla ned fra senga som var ca 2 meter over bakken. Jeg våkna i lufta og landa på dyna. Gikk heldigvis bra.

det har jeg klart også. bare uten å lande på dyna. også våknet jeg ikke før foreldrene mine kom løpende inn, og da kjendtes det ut som om jeg hadde brukket 384 ribbein. den natten drømte jeg forresten at jeg falt ut av et fly. jeg drømte det veldig ofte på den tida, men det var den eneste gangen jeg nådde bakken.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Tir 13 Jul 2004, 00:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg har ramla ned fra køyesenga nesten hver natt i 2 år nå. Ganske ondt. Man skulle tro at jeg vokna da, men etter en stund gikk jeg bare å la meg til å sove i nederkøya isteden etter at jeg datt ned...Nå har jeg heldigvis ikke den senga lengre..

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 13 Jul 2004, 21:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Om natten burde jeg sove. Hehehehh Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Jul 2004, 01:57
Sist endret av Voon den Tir 28 Feb 2006, 13:41, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
månen tvinger meg til å være våken til klokka tre om natta, så jeg ikke får sove i det hele tatt. urettferdig...

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 09:43
Missipia
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Jun 2004
jeg fekk høre no som har skjedd beste vennina mi.

hennes lille søster var berre noe månader gammel da dette skjedde. vennina mi jekk i søvne. foreldre hennes hørte at hun var våken, så dem jekk bort for å sjå hva d var som skjedde. og der ser dem min vennine står å holder lille søster etter foten og drar henne bortover gulve og er på vei ner trappa!!! Shocked Shocked d jekk heldig vis bra! dem klarte å stoppe henne.. Laughing

ei jeg jekk i klasse med fortate meg en gong hun jekk i søvne. d var egentlig skremende!! Shocked

dem var på klasse tur. og hun begynnte å gå i søvne. noen i klassen våknet opp, og der ser dem henne står i vinduet og ska til hoppe!! Shocked dem treiv tak i natt kjolen og drog henne inn!! jekk heldig viss bra d å.. *puuh* hun brå vokna med et sjokk da dem drog henne inn igjen. ho vart litt skremt da ja!! Surprised

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/heidi__s/

hjemmeside nr2: http://www.freewebs.com/miss_heidi/

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 09:53
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Mulig det er nevnt tidligere, jeg har vært borte en drøy måned og holder på å gå igjennom alle postene nå, men her på forumet skriver vi enten bokmål eller nynorsk.

InnleggSkrevet: Tor 22 Jul 2004, 06:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
bokmål er kos Smile

Uansett, jeg er ikke helt stabil i søvne selv. I mårrest våkna jeg av at jeg lå og snakka. Var en skikkelig kos drøm, også våkna jeg :/ Ohwell.

Har mange episoder. Har våkna av at jeg har snakka flere ganger.

En gang, dette har jeg fått gjenfortalt, så satte jeg meg opp i senga og ropte på broren min som akkurat hadde kommet hjem. Og jeg bare satt der og mumla og prøvde å si noe "viktig". Han hadde visst fått litt latterkick tror jeg. Iallefall, jeg husker ikke det, såklart.

Jeg kan fort våkne av at jeg ikke har noe dyne eller pute, men det gjør ingenting, for oftest da så er det fordi at jeg ikke vil ha det og kaster det vekk, hihi. Jeg har ikke hørt at jeg sparker og slår i søvne, though.

Kjæresten min snorker litt, men jeg bare dytter ham litt, så slutter han. Ganske greit Wink

En gang sovna jeg forresten da vi var en gjeng som overnatta en plass. Jeg satt i soveposen min, og så er alt blankt til neste morgen. Så jeg må ha sovna, når jeg satt i soveposen min. Gøy. Wink

InnleggSkrevet: Tor 22 Jul 2004, 08:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
(ja, også svarer jeg på meldinger i søvne, og kan fort skrive meldinger i søvne...)

InnleggSkrevet: Tor 22 Jul 2004, 08:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Missipia
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Jun 2004
Maria: jeg prøver så godt jeg kan. men jeg er dyslektiker (som jeg også har nevnt før), og det er ikke enkelt å sjå hva en skriver feil. og i tillegg så kan jeg ikke forsjell på nynorsk, bokmål å derekte tale (jeg strøk nesten i norsk fage). men jeg prøver.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/heidi__s/

hjemmeside nr2: http://www.freewebs.com/miss_heidi/

InnleggSkrevet: Tor 22 Jul 2004, 09:55
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
theJack skrev:
Jeg har aldri helt fått med meg hva jeg selv har gjort i søvne. Det er mye lettere å observere lillebror (morph) i aksjon.

Jeg er tidlig våken, solen har ennå ikke nådd over horisonten. I andre enden av rommet merker jeg at broren min beveger seg. Brått hører jeg ham rope: "PENGER!"
Så var alt stille...

jeg er ikke oversaket, når det gjelder trond(fremdeles morph) har jeg mine tvil om han er våken i det hele tatt.

lillebroren min kløp morra mi i nesa i søvne, han drømte at hun var en hund

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Tor 22 Jul 2004, 22:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ildfugl
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Jeg snorker (har jeg fått høre),snakker i søvne (sjeldent heldigvis),ellers har jeg hatt en tendens til å sparke og slå,ivertfall før.Noe som en veninne fortalte meg,jeg sov over hos ho og plutselig smelte jeg knyttneven inn i veggen,merka ingenting før jeg våkna dagen etter.Og jeg kan sove skikkelig tungt,ivertfall på vinteren,da er jeg neste umulig å vekke Wink

InnleggSkrevet: Tor 29 Jul 2004, 16:25
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg tygger i søvne.. Altså kjevene klapper plutselig sammen i et jafs. Har våknet av det selv! Andre ganger våkner jeg med blemmer på tungen, fordi den har kommet i mellom når kjevene klapper sammen.

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 18:04
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
jeg tror ikke jeg gjør så mye annet å sove i søvne. kanskje snakke litt.

men mamma har fortalt at jeg en gang datt ned trappa og begynte å grine uten å våkne. jeg var vel fire-fem år. hih.

InnleggSkrevet: Søn 01 Aug 2004, 17:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 3 [51 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet