DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Mens vi venter på Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
 Mens vi venter pÃ¥ Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Er ikke ofte jeg har vært borti et spill der debatten har vært svært aktiv om hva historien skulle bli, når den skulle være og hvem som har hovedrolla, og det allerede ett år før slippdatoen.

Datoen er nå satt til 15/11/2004 (PS2) og som en forsmak på grafikk og lignende fikk vi twin snakes til game cube for et par måneder siden

siste nytt om, og historia bak mgs3 finnes bl.a. på http://ps2.gamespy.com/playstation-2/metal-gear-solid-3-snake-eater/?ui=gamefinder

lurer dermed om det er noen andre en meg som venter på oppfølgeren til det som blir sagt å være det beste spillet til Playstation

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 00:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Herlig da. Jeg har en demo-dvd med masse scener fra mgs3, samt at jeg har sons of libert på ps2 og elsker det. Dette blir nok knallbra Smile

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 02:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet