|  | 
|  | Av |  | Innlegg |  | 
|  |  |  |  |  | 
| hrtghaeg Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Mai 2003

|  Slutten på forhold 
 Jeg har nettopp avsluttet et forhold som varte ca 2 år. Det var et typisk "jeg er veldig glad i deg, men det kommer ikke til å fungere slutt". Idag 6 uker etter at det ble slutt får jeg høre at for 2 uker siden ble min eks sammen med noen andre... Det første jeg tenkte var hvordan jeg har takklet slutten og hvordan jeg umulig kunne taklett et nytt forhold nå. Jeg ble veldig skuffet over dette. Det jeg lurer på er da: Er det ikke litt tidlig og starte et nytt forhold etter det gamle? Og hvilke følelser har hun for meg nå? Jeg har ikke peiling på hvordan jenter føler dette og hadde håpet på at noen kunne svare meg på dette. Det er bare veldig vanskelig å forstå for meg...

| 
| 

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 00:30 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Ronja HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004

| Jeg hadde ei vennine som ble sammen med en fyr fire uker etter at det ble slutt mellom hende og en kamerat av meg, men viste seg jo at det var ett slags trøsteforhold, fordi hun var vant til å ha noen.. 
 | 
| 

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 00:33 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| darkfrog l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004

| hvis man har vert sammen i 2 år har man vel knyttet et veldig spesielt bånd tilhverandre,jeg tror ikke jeg hadde klart og komme ut i et forhold så tidlig da 
 | 
| 
_________________Sit back, relax and smell the roses.

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 00:53 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| hrtghaeg Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Mai 2003

| Det er det jeg mener. At det bare er et trøst forhold, men føler på en måte at jeg ikke betydd så mye for henne når hun kommer så fort ut av det... 
 | 
| 

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 11:39 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| maria l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003

|  	  | krihox skrev: |  	  | Det er det jeg mener. At det bare er et trøst forhold, men føler på en måte at jeg ikke betydd så mye for henne når hun kommer så fort ut av det... | 
 Eller kanskje det var nettopp det du gjorde? Siden hun trenger en rebound, mener jeg?

| 
| 

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 18:03 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| aniraC Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004

| det var kanskje derfor hun slo opp med deg krihox?, for å bli sammen med denne nye gutten? man vet aldri.. 
 | 
| 
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....

Skrevet:  Man 31 Mai 2004, 19:51 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Pjusk Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004

| det kan hende ho nettopp er så glad i deg , at ho ble sammen med en annen så fort for og få tankene på en annen person og få trøst.. 
 | 
| 
_________________Pjusk ...I K S...

Skrevet:  Tir 01 Jun 2004, 00:39 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Coralin Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004

| vel, jeg ble sammen med samboeren min veldig tidlig etter et annet langt forhold, jeg angrer litt, vi har hatt det kjempe bra,men jeg har tenkt mye på eksen, og sitti oglurt påomjeg gjorde det retteosv, og da er det litt dumt at man har rusla inn i et nytt forhold, men kanskje hun følte det samme som deg, kanskje hun følte at dere hadde vert mer venner enn kjærester eller noe, og da er det kanskje lettere, men det er ikke å anbefale, for jeg sitter fortsatt med mye uoppløste tanker i hodet! 
 | 
| 

Skrevet:  Man 19 Jul 2004, 10:48 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | Vis Innlegg fra:   Sorter etter: |  | 
|  |