Av 

sharee  
Slushpuppy! 
Sommer og trening  I sommer har jeg store planer for å trene. Skal begynne å jogge minst tre ganger i uka og får kanskje låne en punching-bag hos en venn av broren min som jeg kan slå på. 

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 14:01

haakoo  
Slushpuppy! 
Sykle til og fra jobben når jeg jobber. Det er ca 7km hver vei med nedover til og hard oppover hjem... 

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 14:47

Mirim  
Spitzy (!) 
Jeg har begynt å løpe både morgen og kveld, men det spørs hvor lenge jeg gidder det. Jeg pleier bare å holde ut noen uker... 

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 15:36

Glahn  
Mors Lille Ole 
Med stadig dårlig akilles (jeg ser for meg en tur til et legekontor snart), blir det nok mye sykling på meg. Samt den sedvanlige styrketreninga, gåturer, skal ro masse mens jeg er på hytta... Joda, holder treningsnarkomanien i hevd. 

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 19:44

mattestykke  
OoaHelaNatten 
åja, jeg vil trene. Skulle hatt litt vaskebrett å vise fra i sommer, men mest for å leike jackie chan og lage film. Jeg ser ofte så mye dårlige amatøractionfilmer og det gir meg motivasjon fordi jeg vet jeg og min bror kan så mye bedre.   

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 21:58

Ronja  
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm! 
Skal jobbe jeg, men det er en god del trening i bare det, så hadde jeg planlagt å gå/løpe, får se om jeg har vilje nok.. 

Skrevet:  Tor 10 Jun 2004, 22:00

Cilie  
Varm i trøya 
Skal til Frankrike på språkskole, og tenkte jeg skulle jogge hver morning før jeg drar inn til Paris,men vi får se hvor lenge jeg holder ut.. Har kondis som en middels pudding, nemlig.. 

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 12:28

hrtghaeg  
Varm i trøya 
Har trent hver dag i det siste, og skal fortsette med det, hele sommeren igjennom!! 

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 12:31

Glahn  
Mors Lille Ole 
Et vaskebrett å vise fram tar nok en smule lang tid... Ikke bare skal man få sterke magemuskler, man skal bli kvitt fettet som ligger oppå også... 

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 20:31

hüter'n  
Slushpuppy! 
broren min får vaskebrett etter 600 situps. etter samme antall har jeg innbi8llninger eller antydninger til det samme. hva er vitsen i å ta situps hvis man er jente? 

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 20:33

Glahn  
Mors Lille Ole 
En mage som ikke er vaskebrett, men som er sterk med et mykt lag utenpå, er mye mer kosete  

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 20:50

hüter'n  
Slushpuppy! 
vaskebrett er fint..såh... 

Skrevet:  Fre 11 Jun 2004, 21:18

Glahn  
Mors Lille Ole 
  	  meine hüter skrev:  		  vaskebrett er fint..såh... 	 

Skrevet:  Tor 01 Jul 2004, 21:40

martefine  
Slushpuppy! 
Kosbare mager er jo de beste  

Skrevet:  Tor 01 Jul 2004, 21:46

Glahn  
Mors Lille Ole 
  	  martefine skrev:  		  Kosbare mager er jo de beste  	 

Skrevet:  Tor 01 Jul 2004, 21:51

Tittan  
Erkegranul 
Back to topic   

Skrevet:  Man 05 Jul 2004, 11:46

mattestykke  
OoaHelaNatten 
artige greier:) nå har jeg lasta ned Bruce Lee-Jeet kun do seminar++.

Skrevet:  Man 05 Jul 2004, 14:24

Tittan  
Erkegranul 
"Litt motiverende"?   

Skrevet:  Man 05 Jul 2004, 21:33

Crispa  
OoaHelaNatten 
oi oi, trening ja. Jeg trente 5-6 ganger i uka fra 7 mai til ca 20 juni. Så klikka ryggen, og jeg har bare trena 2-4 ganger i uka. Kiropraktor på mandag, Juhei! Trene idag, Ja!  

Skrevet:  Ons 21 Jul 2004, 09:35

Glahn  
Mors Lille Ole 
Jeg har jo drevet med ganske systematisk styrketrening sammen med utholdenhetstrening i flere år nå. Er ikke blitt noen muskelbunt av den grunn. Men duverden som det har hatt effekt  

Skrevet:  Ons 21 Jul 2004, 21:23

Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende