|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 17 Jun 2004 Innlegg: 68 Bosted: TĂžnsberg
|
Mareritt?
fy falte!! jeg hadde sunsykt med mareritt i natt.. grusomt!! hater Ä ha mareritt!! vÄkna opp av at tÄrene trilla!!
hva er din verste mareritt?
bruker du Ă„ ha d ofte?
|
Skrevet: Fre 25 Jun 2004, 13:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg hadde mareritt i 6 mÄnder,etter at jeg sÄ EN grÞsser,jeg gikk i terapi 5 av disse mÄndene for og bli kvitt plagene,sÄ jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 25 Jun 2004, 17:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trĂžya

|
terapi for Ä bli kvitt mareritt??? oj.. og i 5 mÄna?? ojoj.. ja det kan jeg tenke meg ikke er arti..
jeg tar sovepillera jeg som regel, men glÞmte det i gÄr.. hater Ä ha mareritt..
en kan liksom ikke gjÞre noe med det, altsÄ en kan ikke kontrolere drÞmmene sine.. dumt er det! 
|
Skrevet: Fre 25 Jun 2004, 17:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
vet det,derfor jeg syns det er skummelt med drĂžmmer,da har jeg ikke noe kontrol
det som pleier og hjelpe er hvis man ligger temmelig stille,ogsÄ at man liger sÄnn at man ikke fÞler hjerteslagene sine,ikke ligg med henda over brystet liksom,vet ikke hvorfor det er sÄnn,men det hjalp pÄ meg etter en stund
nei det var ikke gÞy og gÄ i terapi,og ihvertfal ikke for en sÄnn teit ting som mareritt,litt flaut og sitte og inrÞmme det liksom
men det gikk over,det er hovedsaken,og ikke faen om jeg ser en grĂžsser igjen i mitt liv
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lűr 26 Jun 2004, 00:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
| darkfrog skrev: | | jeg hadde mareritt i 6 mÄnder,etter at jeg sÄ EN grÞsser,jeg gikk i terapi 5 av disse mÄndene for og bli kvitt plagene,sÄ jeg vet GODT hvordan det er,og det er det verste som fins |
Jeg ligger og gruer meg fÞr jeg sovner jeg Jeg ser ikke pÄ skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg bare lar meg zselv fortsette, enda jeg vet alt som er pÄ film er tull. alt alt alt alt.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du gÄr inn for det. K thx bai~
Skrevet: Sűn 27 Jun 2004, 22:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
Ă
joda, drĂžmmer kan kontrolleres.
Om du har problemer med heftige mareritt eller bare Ăžnsker Ă„ kunne styre drĂžmmene dine kan du jo sjekke ut lucid dreaming.
Et kjapt google sĂžk skulle gi litt informasjon, det finnes en del "how to's" osv.
Er du derimot en av de som synes alt "alternativt" er fali og bare noe tĂžv bĂžr du kanskje styre unna da.
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 09:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trĂžya

|
har du prĂžvd? funker d..
men hvorfor ikke berre tal litt valerina forte, sÄ slepper en Ä drÞmme.. d er natur medisin sÄ der er ingen bivirkninger. jeg bruker dem og da sover jeg godt om natta og slepper Ä drÞmme. har litt plager med at jeg ligger hele tiden ondt, og da blir jeg berre liggende Ä vri meg.. *sukk*
men valerina forte gjĂžr susen for meg..
fÄr dem pÄ apoteke.. 
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 12:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
DrĂžmmer er ikke noe man vil bli kvitt.
Mareritt ja, drĂžmmer nei.
I en drĂžm er du ikke bundet opp til livets normale regler og lover og du kan gjĂžre som du vil, mye spennende.
Jeg har prÞvd lucid dreaming ja, men har desverre ikke lyktes i Ä fÄ en enda (noe som kan ta litt tid). Derimot sÄ klarer jeg Ä bestemme en drÞms innhold pÄ forhÄnd ved Ä intenst konsetrere meg om hva jeg skal drÞmme helt til jeg sovner, da fortsetter drÞmmen bare der tanken min slapp.
Synes ikke det er bra nÄr noen ikke Þnsker Ä drÞmme, gÄr glipp av noe.
(NÄ hÞres jeg helt "drÞmme-psycho" ut kanskje, men det er jeg altsÄ ikke)
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 12:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trĂžya

|
vell jeg gÄr jo ikke pÄ valerina forte bere fordi jeg ikke vil drÞmme.. d er ogsÄ fordi jeg liger veldig ubehagelig om nettene, sÄ jeg igjen ikke fÄr sove.. slitter meg en lÄk nakke..
men kansje jeg kan ta meg en titt pÄ de greierne.. men jeg vet ikke om jeg trenger d da, siden jeg kommer til Ä gÄ pÄ valerina forte utansett.
men kan jo vere arti Ă„ prĂžve.. 
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg drĂžmte at Kaptein Sabeltann skulle komme og ta meg jeg, det var skummelt det.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trĂžya

|
hehe.. *ler*
ja han kan vere litt skummel han.. 
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Jeg elsker Ă„ drĂžmme. Litt virkelighetsflukt skader aldri.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
| Missipia skrev: | hehe.. *ler*
ja han kan vere litt skummel han..  |
Det er kjempelenge siden da 
|
-Yoko Ono
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
| springwillow skrev: | | Jeg drĂžmte at Kaptein Sabeltann skulle komme og ta meg jeg, det var skummelt det. |
DET er faren din sin skyld =P
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 21:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg har sovet to netter uten mareritt siden jeg var 13. Som oftest drĂžmmer jeg om Ă„ bli partert eller begravd levende.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
| SecretWindancer skrev: | | springwillow skrev: | | Jeg drĂžmte at Kaptein Sabeltann skulle komme og ta meg jeg, det var skummelt det. |
DET er faren din sin skyld =P |
Tenkte jeg det ikke =P
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 02:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
| SecretWindancer skrev: | Jeg ligger og gruer meg fÞr jeg sovner jeg Jeg ser ikke pÄ skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg bare lar meg zselv fortsette, enda jeg vet alt som er pÄ film er tull. alt alt alt alt. |
Jeg tror ikke jeg burdedet heller, egentlig
Ja, jeg innrÞmmer det, jeg sov med lyset pÄ en periode for ikke sÄ lenge siden
men da hadde jeg sett Motorsagmassakren, Gothika OG Harry Potter, alt det pÄ en uke Men jeg har ikke fÄtt mareritt av dem. Men jeg bare fÄr ikke sove. Og sÄ er jeg mÞrkredd fra fÞr av.
Jeg har pysjamasgenseren bak frem.
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 02:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
| springwillow skrev: | | SecretWindancer skrev: | Jeg ligger og gruer meg fÞr jeg sovner jeg Jeg ser ikke pÄ skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg bare lar meg zselv fortsette, enda jeg vet alt som er pÄ film er tull. alt alt alt alt. |
men da hadde jeg sett Motorsagmassakren, Gothika OG Harry Potter, alt det pÄ en uke Men jeg har ikke fÄtt mareritt av dem. Men jeg bare fÄr ikke sove. Og sÄ er jeg mÞrkredd fra fÞr av.
Jeg har pysjamasgenseren bak frem. |
Har du det og sÄnn Det er slitsomt, neste gang jeg har sett en sÄnn skummel film fÄr jeg sende melding sÄ kan vi sitte oppe og spille kabal til jeg sovner automatisk =P Er ikke sÄ farlig nÄ som det er sommerferie uanset 
|
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 13:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
| SecretWindancer skrev: | | springwillow skrev: | | SecretWindancer skrev: | Jeg ligger og gruer meg fÞr jeg sovner jeg Jeg ser ikke pÄ skrekkfilmer mer, ikke du heller vet jeg =/ Jeg tror jeg trenger terapi snart selv =P
Jeg har pysjamasgenseren bak frem. |
Har du det og sÄnn Det er slitsomt, neste gang jeg har sett en sÄnn skummel film fÄr jeg sende melding sÄ kan vi sitte oppe og spille kabal til jeg sovner automatisk =P Er ikke sÄ farlig nÄ som det er sommerferie uanset  |
Ja Det er mye greiere Ä vÊre sÄ trÞtt at man sovner med en gang, enn Ä vÊre vÄken og ikke fÄ sove og tenke pÄ mange skumle ting
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 14:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg har to mareritt som dukker opp med jevne mellomrom. Og da mener jeg virkelige mareritt. Ikke bare vonde drÞmmer. Det er en ganske stor forskjell. Hittil har verken terapi eller sovemedisiner/andre medikamenter klart Ä gjÞre noe med de. Antageligvis bare noe jeg mÄ leve med.
|
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 14:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |